E nos non fumos moito mellores, todo hay que dicilo. O que pasa é que nós Temos alternativas en plantilla e eles nadiña.
Racing de Ferrol
Re: Racing de Ferrol
Non creo que fose así, o partido foi feo, por momentos horrible, moitas imprecisións, xogo trabado, faltas... pero todo iso non significa que fose malo, máis ben foi un partido de principio de tempada moi igualado.
En el partido tampoco parecía una hostia tan brutal… no parece la típica fractura de pómulo o de tabique.Peixe escribió:
Varias fracturas le implicará reconstrucción de rostro?
La foto de la cara cuando se levanta es de llevarla destrozada de verdad. Ojo hinchado, pómulo roto, imagino que algún otro huesito de la cara/sien, la brecha...muy bien el árbitro que para al momento la jugada y se da cuenta de la gravedad.
Fichan a Bebe.
Doeulles a derrota do domingo como se os marcaran tal besta salvaxe e buscan solucións desesperadas.
Pues muy buenas incorporaciones, Bebé se lesionó el cruzado, a ver como está, les puede dar mucho
-
- · Forero Experto ·
Gus, con cariño. Se ve que les has cogido cariño, valga la redundancia, porque cuando hablas de ellos eres sumamente generoso con respecto a la realidad.
Pues no me pareció para nada mala la segunda parte del Racing hoy, la primera si, el Mirandés es un hueso muy duro, creo que sólo encajaron un gol
Yo quiero que les vaya bien
Los vi hoy y son un horror. Era muy jodido reemplazar a Bernal, CarlosV y a Iker, pero no entiendo como han dejado ir a Heber y a Jon
¿Cuánto durará Parralo?
No parece que se vayan a poner nerviosos en Ferrol. Mejor que Parralo, nadie. Y en enero a reforzar el equipo.
Me da pena, espero que salgan adelante, hay tiempo para reaccionar, está muy bloqueado el equipo
Son o peor plantel da categoría e con moita diferencia. No fútbol vense cousas raras, pero sería unha auténtica milagre e xesta que se salvaran. E sendo serios, non pintan nada no fútbol profesional: non teñen un estadio decente, nin filial, nin cidade deportiva, nin proxecto... O único que teñen é algo que nos coñecemos ben o que vale: a palabra de Tino e a súa tropa. Coitados.