R.C. Celta de Vigo
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
Re: R.C. Celta de Vigo
A lo mejor me equivoco pero creo que la afición del Celta estaría satisfecha con la permanencia mientras los cachorros sigan aprendiendo (especialmente si el Coruña sigue en la B).
-
- · Recién Llegado ·
si é permanencia competíndo, e sendo o mesmo celta que nos ensinóu claudio desde que colléu o equipo (pero que non se traduza en puntos para estar mais arriba), a mín (celtista individual) valeríame sen dúbida. valéume o dia do betis, e tamen o do vilareal e non colleitamos gran cousa, pero xa ensina a pata o celta que giraldez quere
temos plantel para fliparnos?, non. 2 perdas importantes (alfon-fer), 1 incorporación que vai funcionar seguro (j.rueda), e 3 incognitas que poden sair ben (e tamen mal) coma radu na porta, zgz e jutglá arriba. saian ben ou mal vanse fartar de minutos porque precisamos de todos, así que muita excusa non teñen. e por último 2 do fortuna que tamen van xogar moito (sobre todo manuF que cumple ben nos bastantes minutos que tivo xa), e miguel roman xa foi titular
temos plantel para qué entón?. pois para o que giraldez sexa quen de facer con el, e iso a min me deixa bastante tranquilo
temos plantel para fliparnos?, non. 2 perdas importantes (alfon-fer), 1 incorporación que vai funcionar seguro (j.rueda), e 3 incognitas que poden sair ben (e tamen mal) coma radu na porta, zgz e jutglá arriba. saian ben ou mal vanse fartar de minutos porque precisamos de todos, así que muita excusa non teñen. e por último 2 do fortuna que tamen van xogar moito (sobre todo manuF que cumple ben nos bastantes minutos que tivo xa), e miguel roman xa foi titular
temos plantel para qué entón?. pois para o que giraldez sexa quen de facer con el, e iso a min me deixa bastante tranquilo
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
Eso es lo que quiero decir, una permanencia currándoselo en todos los partidos y con los chavales del Fortuna es para estar contentos y orgullosos.