Torneos de selecciones
- Zlatan
- · Maestro Forero ·
Re: Torneos de selecciones
Una pena que no hayan reventado a la rata de Mbappe al final.
- Djalmita morre
- · Tus ojos me iluminan Soriano ·
Pois a min encantóume Paraguai, fixeron o que tiñan que facer, e fixérono ben, Francia sufriu e so acadou marcar de penalti.
- Djalmita morre
Os que temos uns anos vimos este fútbol como algo normal, algo do domingos,...,non é "bonito"e é suicida pero nada extraño ou de outro mundo....
Suicida?, con 11 matados pasaronse pola pedra a Alemaña, e a gran Francia non a rascou.
24% de posesión
0.15 de goles esperados
99 pases en total (tremendo
13 pases no último tercio
Oda ao fútbol
E 3 agresións e cero tarxetas
Unha vergoña, nin fútbol defensivo nin nada, defensivo si, fútbol pouco.
Fútbol defensivo foi o de Cabo Verde contra España, isto foi un insulto aos Mundiais, non jodas.
- Djalmita morre
Matache en 45 min a Almirón e o dianteiro....,iso é un suicidio. Podían sacar os suplentes a rascar e despois que sairan estes intentar algo....,para min un suicidio facer iso cos dous ou tres únicos xogadores que poden colgar e recibir balóns.
Pois si oda o fútbol de verdade, onde os pequenos xogan as súas cartas con intelixencia e son quen de levarse a un grande por diante, que é o único que fai especial a este deporte.NoGarD escribió: ↑Domingo 05 de Julio de 2026, 1:2024% de posesión
0.15 de goles esperados
99 pases en total (tremendo)
13 pases no último tercio
Oda ao fútbol
E 3 agresións e cero tarxetas![]()
Unha vergoña, nin fútbol defensivo nin nada, defensivo si, fútbol pouco.
Fútbol defensivo foi o de Cabo Verde contra España, isto foi un insulto aos Mundiais, non jodas.
Reservar o bos para tentar sacar unha contra na ultima medio hora sona ben, o malo é que ca mesma cando os queiras poñer xa vas palmando.Djalmita morre escribió: ↑Domingo 05 de Julio de 2026, 1:21Matache en 45 min a Almirón e o dianteiro....,iso é un suicidio. Podían sacar os suplentes a rascar e despois que sairan estes intentar algo....,para min un suicidio facer iso cos dous ou tres únicos xogadores que poden colgar e recibir balóns.
Son os oitavos do Mundial, non o Bergantiños contra o Barcelona en Copa. O partido defensivo de Paraguay só é sostible cun árbitro que lles perdoou na primeira parte varias tarxetas e permitiulles dar hostias e agresións sen balón canto quixeron.
Paraguay non metería un gol hoxe nin xogando 2 semanas seguidas.
Cabo Verde é máis pequena que Paraguay e levou a campeona do Mundo á prórroga tirando 16 veces a portería, iso sí fai especial a este deporte e por iso se vai acordar todo o mundo deles e ninguén de Paraguay neste Mundial, e iso que eliminaron a Alemania. Especial non che fai meter 10 tipos na área e dar hostias 90 minutos sabendo que nunca xamais vas meter un gol como se che poñan por diante.
Cabo Verde é máis pequena que Paraguay e levou a campeona do Mundo á prórroga tirando 16 veces a portería, iso sí fai especial a este deporte e por iso se vai acordar todo o mundo deles e ninguén de Paraguay neste Mundial, e iso que eliminaron a Alemania. Especial non che fai meter 10 tipos na área e dar hostias 90 minutos sabendo que nunca xamais vas meter un gol como se che poñan por diante.
- Djalmita morre
@roped É moi probable pero de suceder e ir axustados tes un tipo no campo que pode colgarche catro balóns e outro que pode baixalos....
Que eu son de fútbol de ataque a tope pero recoñezo que cando hai que cavar ir á guerra hai que ir....
Eu disfrutei de Keanes, de Gattusos, etc. e non xogaban en equipos sen calidade pero cando había que tirar de outras cousas había que tirar e punto....
Eu no equipo quero Yeremays pero un Caceres nunca me sobra.
Que eu son de fútbol de ataque a tope pero recoñezo que cando hai que cavar ir á guerra hai que ir....
Eu disfrutei de Keanes, de Gattusos, etc. e non xogaban en equipos sen calidade pero cando había que tirar de outras cousas había que tirar e punto....
Eu no equipo quero Yeremays pero un Caceres nunca me sobra.
Me pareció muy patética una jugada en la primera parte en que uno de Paraguay intentó irse al córner a proteger la pelota.
Quería que eliminasen a Francia y hasta me alegré del penalty porque era de justicia que cayese Paraguay.
Quería que eliminasen a Francia y hasta me alegré del penalty porque era de justicia que cayese Paraguay.
O de Cabo Verde é moi excepcional, tanto que non sucedeu antes xamais e posiblemente non o vas volver ver na túa vida.NoGarD escribió: ↑Domingo 05 de Julio de 2026, 1:40Son os oitavos do Mundial, non o Bergantiños contra o Barcelona en Copa. O partido defensivo de Paraguay só é sostible cun árbitro que lles perdoou na primeira parte varias tarxetas e permitiulles dar hostias e agresións sen balón canto quixeron.
A min si me parece especial meter a 10 tipos na área a dar hostias e eliminar a Alemaña, diferente forma de entender o fútbol.
- Danimost
- · The Blue Passenger ·
Después de ver a Ghana en el minuto 90 perdiendo 1-0 contra Colombia defender con 7 jugadores y dejar solo uno en punta, no creía que solo 24h después vería otra actuación tan indigna en este mundial.