Carlos Rosende

Comenta sobre los ex jugadores, ex entrenadores y ex directivos del R.C. Deportivo
Avatar de Usuario
Jes1906
[Mod]
Mensajes: 11016
Registrado: Sábado 15 de Octubre de 2011, 22:56

Re: Carlos Rosende

Mensaje por Jes1906 » Martes 14 de Junio de 2022, 9:34

Nono. Me lié yo. Fue en *invierno

Avatar de Usuario
Ou2
· Que duda cabe ·
Mensajes: 13877
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 23:41
Ubicación: ¿Falta mucho aún?

Re: Carlos Rosende

Mensaje por Ou2 » Martes 14 de Junio de 2022, 9:56

Pues entonces cambia bastante el cuento. El problema es que en invierno ya teníamos (los aficionados) una lista de jugadores que no la iban a oler más y oh sorpresa no jugaron una puta mierda desde entonces. A partir de ahí tienes una plantilla de 14 jugadores.

Partiendo de eso solo hay dos posibilidades:
-Rosende hizo una plantilla de mierda donde la mitad no daba el nivel (debería pirarse)
-Borja consiguió desconectar y hacer totalmente inservibles a la mitad de la plantilla, con lo que es un inútil y debería pirarse.

Para mi no pueden seguir los dos porque es refrendar los errores

Avatar de Usuario
jorecho
· Maestro Forero ·
Mensajes: 7072
Registrado: Miércoles 24 de Marzo de 2010, 11:24

Re: Carlos Rosende

Mensaje por jorecho » Martes 14 de Junio de 2022, 15:41

Pues dicen que Borja participo de la confeccion de la plantilla :lol:

Avatar de Usuario
Fisterrán
[Mod] · Deportivista ·
Mensajes: 14630
Registrado: Jueves 11 de Marzo de 2010, 21:14
Ubicación: Elviña

Re: Carlos Rosende

Mensaje por Fisterrán » Martes 14 de Junio de 2022, 15:45

nespe escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 2:13
Fisterrán escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 0:54
Dixeches que non queres relleno. Diego Aguirre é relleno.
En ningún momento dixen que un suplente é relleno, pero se eso é o que queres entender paréceme perfecto
Dixeches que Doncel era relleno. Por que é relleno Doncel e non Diego Aguirre?

Cando chega Doncel os únicos xogadores de banda eran William e Quiles, que son máis dianteiros que outra cousa. Doncel era un xogador que viña de Segunda e fanlle un contrato de dous anos. Ca liga empezada, chegan no final do mercado Mario Soriano (que tampouco é xogador de banda) e Víctor García (que acaba xogando de lateral), ambos cedidos por un ano.

Diego Aguirre era lateral esquerdo no Numancia. Eu pensaba que o traían para xogar adiante, pero fichárono para o lateral, a única posición que estaba ben cuberta antes de empezar a pretemporada.

É que non o digo eu, dilo ti, na primeira mensaxe do fío de Doncel:

Non o vin xogar, pero acumulou moitas titularidades e minutos a tempada pasada nunha categoría superior, polo que sobre o papel debería ser unha boa fichaxe. A ver se sae ben, que boa falta nos fan extremos

viewtopic.php?f=9&t=5430#p1344805

Avatar de Usuario
Sardinha
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1696
Registrado: Miércoles 27 de Mayo de 2015, 10:05
Ubicación: Marathón Inferior

Re: Carlos Rosende

Mensaje por Sardinha » Martes 14 de Junio de 2022, 15:46

NinFadaNinPrincesa escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 1:13
- En esta categoría se ficha a todo dios a coste cero.
Unha cousa é non pagar traspasos e outra moi distinta é fichar a coste cero.

Póñoche un exemplo moi claro, a primeira opción para a defensa do Depor esta temporada da Dirección Deportiva era Pol Moreno.
Central forte, alto, dominador do xogo aereo, con moita personalidade, boa perna e experiencia na categoría. Viña de facer un temporadón no Cornellà e Juan Gimenez o quixo traer con él a Coruña, pero o seu adestrador Romo tamén o quería levar con él o santander. Acabou no Racing de Santander por que puxo máis cartos que nós, iso sendo a nosa principal aposta para a defensa.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 2826
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Carlos Rosende

Mensaje por xoichu » Martes 14 de Junio de 2022, 16:05

Sardinha escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 15:46
NinFadaNinPrincesa escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 1:13
- En esta categoría se ficha a todo dios a coste cero.
Unha cousa é non pagar traspasos e outra moi distinta é fichar a coste cero.

Póñoche un exemplo moi claro, a primeira opción para a defensa do Depor esta temporada da Dirección Deportiva era Pol Moreno.
Central forte, alto, dominador do xogo aereo, con moita personalidade, boa perna e experiencia na categoría. Viña de facer un temporadón no Cornellà e Juan Gimenez o quixo traer con él a Coruña, pero o seu adestrador Romo tamén o quería levar con él o santander. Acabou no Racing de Santander por que puxo máis cartos que nós, iso sendo a nosa principal aposta para a defensa.
Entonces no sé qué carajo pinta Abanca aquí. Tener un club nivel 2b te hace estar en 2b y perder pasta. Creo que se van a deshacer de esto, en breves. No sé porque no lo han hecho ya. De verdad que no lo entiendo. Refundemos otro club de los socios, cuanto antes.

astigmata
• Converso escarolista •
Mensajes: 9432
Registrado: Domingo 09 de Septiembre de 2012, 16:55

Re: Carlos Rosende

Mensaje por astigmata » Martes 14 de Junio de 2022, 16:49

Pues fundadlo, claro, a vuestro gusto, solo canteranos gallegos, pues adelante, entrenadores de fútbol sencillo, a tope con ello, sin secretario técnico porque es un invento de magufos, pues vale, pero dejadnos al resto seguir al Deportivo de toda la vida.

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 6623
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: Carlos Rosende

Mensaje por nespe » Martes 14 de Junio de 2022, 17:03

Fisterrán escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 15:45
nespe escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 2:13
Fisterrán escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 0:54
Dixeches que non queres relleno. Diego Aguirre é relleno.
En ningún momento dixen que un suplente é relleno, pero se eso é o que queres entender paréceme perfecto
Dixeches que Doncel era relleno. Por que é relleno Doncel e non Diego Aguirre?

Cando chega Doncel os únicos xogadores de banda eran William e Quiles, que son máis dianteiros que outra cousa. Doncel era un xogador que viña de Segunda e fanlle un contrato de dous anos. Ca liga empezada, chegan no final do mercado Mario Soriano (que tampouco é xogador de banda) e Víctor García (que acaba xogando de lateral), ambos cedidos por un ano.

Diego Aguirre era lateral esquerdo no Numancia. Eu pensaba que o traían para xogar adiante, pero fichárono para o lateral, a única posición que estaba ben cuberta antes de empezar a pretemporada.

É que non o digo eu, dilo ti, na primeira mensaxe do fío de Doncel:

Non o vin xogar, pero acumulou moitas titularidades e minutos a tempada pasada nunha categoría superior, polo que sobre o papel debería ser unha boa fichaxe. A ver se sae ben, que boa falta nos fan extremos

viewtopic.php?f=9&t=5430#p1344805
En Xaneiro Doncel non era relleno?, facía falta traer a Alvaro Rey tamén?

Creo que non é dificil de comprender que eu o que pido é o que se fixo con Trilli e Noel, se sirven que entren na dinámica do primeiro equipo, e se o que hai no Fabril sirve parta nas mismas condición que calquera fichaxe que se faga. Eran necesarios 4 centrais?, aportou moito Trigueros ou Granero?. ou cecais houbera sido mellor que o 4 central fose Barcia e levase xa un ano na dinámica do primeiro equipo, xogando algúns mintuos, copa... Agora vai a X nomes, ou intenta darlle a volta o que diga sacando 17 xogadores, ou mellor, vai o meu historial de mensaxes a ver se asi levas a razón.

E si, sigo pensando que sen coñecer un xogador vendo que disputou minutos e foi titular nunha categoría superior, a priori e unha boa fichaxe.

Xa cho dixen algunha vez, non me avergonzo das mensaxes que escribo. Magoa que xa esté borrado o fío, pero de primeiras Evaldo me parecera unha boa fichaxe e todo. Igual se acertase mais cos meus comentarios non estaba eiquí xustificando as miñas opinións ante xente que non ten a mais mínima intención de debatir, só de "gañar" ese suposto debate.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10473
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Carlos Rosende

Mensaje por roped » Martes 14 de Junio de 2022, 17:12

astigmata escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 16:49
Pues fundadlo, claro, a vuestro gusto, solo canteranos gallegos, pues adelante, entrenadores de fútbol sencillo, a tope con ello, sin secretario técnico porque es un invento de magufos, pues vale, pero dejadnos al resto seguir al Deportivo de toda la vida.
Cal é o Deportivo de toda a vida?, o da Sala Calvet, o da orquesta Canaro, o que pasou lustros en segunda, o superdepor? Non hai un Depor de toda a vida, hai unha evolución continua que pode rematar de supeto xa que dependemos únicamente do estado de humor de un único fulano con moita pasta, e non estaría mal ter plan b, e este pasa pola refundación, ogalla non sexa necesaria, pero máis vale ser previsores, iso si, quen se queira baixar e gardarlle fidelidade eterna o difunto que o fagan, ala cada un.

Avatar de Usuario
Fisterrán
[Mod] · Deportivista ·
Mensajes: 14630
Registrado: Jueves 11 de Marzo de 2010, 21:14
Ubicación: Elviña

Re: Carlos Rosende

Mensaje por Fisterrán » Martes 14 de Junio de 2022, 17:28

nespe escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 17:03
Fisterrán escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 15:45
nespe escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 2:13
Fisterrán escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 0:54
Dixeches que non queres relleno. Diego Aguirre é relleno.
En ningún momento dixen que un suplente é relleno, pero se eso é o que queres entender paréceme perfecto
Dixeches que Doncel era relleno. Por que é relleno Doncel e non Diego Aguirre?

Cando chega Doncel os únicos xogadores de banda eran William e Quiles, que son máis dianteiros que outra cousa. Doncel era un xogador que viña de Segunda e fanlle un contrato de dous anos. Ca liga empezada, chegan no final do mercado Mario Soriano (que tampouco é xogador de banda) e Víctor García (que acaba xogando de lateral), ambos cedidos por un ano.

Diego Aguirre era lateral esquerdo no Numancia. Eu pensaba que o traían para xogar adiante, pero fichárono para o lateral, a única posición que estaba ben cuberta antes de empezar a pretemporada.

É que non o digo eu, dilo ti, na primeira mensaxe do fío de Doncel:

Non o vin xogar, pero acumulou moitas titularidades e minutos a tempada pasada nunha categoría superior, polo que sobre o papel debería ser unha boa fichaxe. A ver se sae ben, que boa falta nos fan extremos

viewtopic.php?f=9&t=5430#p1344805
En Xaneiro Doncel non era relleno?, facía falta traer a Alvaro Rey tamén?

Creo que non é dificil de comprender que eu o que pido é o que se fixo con Trilli e Noel, se sirven que entren na dinámica do primeiro equipo, e se o que hai no Fabril sirve parta nas mismas condición que calquera fichaxe que se faga. Eran necesarios 4 centrais?, aportou moito Trigueros ou Granero?. ou cecais houbera sido mellor que o 4 central fose Barcia e levase xa un ano na dinámica do primeiro equipo, xogando algúns mintuos, copa... Agora vai a X nomes, ou intenta darlle a volta o que diga sacando 17 xogadores, ou mellor, vai o meu historial de mensaxes a ver se asi levas a razón.

E si, sigo pensando que sen coñecer un xogador vendo que disputou minutos e foi titular nunha categoría superior, a priori e unha boa fichaxe.

Xa cho dixen algunha vez, non me avergonzo das mensaxes que escribo. Magoa que xa esté borrado o fío, pero de primeiras Evaldo me parecera unha boa fichaxe e todo. Igual se acertase mais cos meus comentarios non estaba eiquí xustificando as miñas opinións ante xente que non ten a mais mínima intención de debatir, só de "gañar" ese suposto debate.
Pero que historial, o único que fixen foi ir ó fío de Doncel e xa estabas ti de primeiro comentario. Non lle dou volta a nada porque xa lla deches ti, Doncel era unha boa fichaxe, pero como non deu o rendemento esperado, agora é relleno e había que largalo no mercado de inverno. Xa me dirás como se non ten ofertas ou non quere aceptar as que ten, ou hai que pagar para que se vaia.

E cada un pode opinar o que queira cando se ficha a alguén, podes dicir que está ben fichado e despois dicir que era un paquete. Igual que Rosende pensaba que era un xogador que facía falta, non por rellenar.

Estás pedindo que se faga algo que xa se fixo. O club sabía que Valín estaba lesionado ata decembro mínimo e ficharon só un lateral dereito, o outro posto para Trilli. Dianteiros ficharon un, o outro posto para Noel. Porteiros ficharon un, o outro posto para Brea. Centrais querías 3, bueno, eles querían 4, igual chegaban 3 pero o titular foi o que chegou de último.

En xaneiro faltaban xogadores arriba, ficharon a Álvaro Rey porque pensaban que melloraba o que había. Ti a iso chámaslle relleno. Tamén faltaba un lateral dereito porque tiñamos un total de cero unidades e nin dios quería a Antoñito porque tiñamos o do Fabril para algo.

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 6623
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: Carlos Rosende

Mensaje por nespe » Martes 14 de Junio de 2022, 17:44

Como qué que historial? :lol: :lol: , igual fuches a primeira páxina do fio de Doncel a ver que talla de bota calza, e non para buscar os meus posts e intentar sinalar algo ou "ridiculizarme" :lol: . Intentarei seguir posteando nas primeiras páxinas das fichaxes para que non leves traballo, non te preocupes.

Por certo, onde carallo dixen eu que había que largar a Doncel en Xaneiro? Igual para atopar iso si que tes que bucear no historial. E si, Doncel en Xaneiro era recheo no plantel, precisamente para iso existe a ventana de inverno de fichaxes, para compretar e solventar os erros de planificación de verán. Como o resolvimos nos?, pois fichando outro xogador en vez de pensar que igual a solución estaba na casa (agora vai o fio de Alvaro Rey, e trae o quote de que me pareceu unha boa operación o contrato que se lle firmou ou que lle vin cousas positivas nos primeiros partidos)

Entón como xa se fixo con Trilli e Noel non podo pedir que se siga facendo ou se faga mais?. Mais sabendo que esta tempada vai a haber xogadores cos que se pode facer o mesmo con bastante confianza de que non desentoaran.

En xaneiro faltaban xogadores arriba, eu penso que a "fichaxe" tiña que haber sido Peke e é o que pido que se valore, e ti queres que se traia a Alvaro Rey, paréceme perfecto, non entendo que teño que xustificar.

Avatar de Usuario
Fisterrán
[Mod] · Deportivista ·
Mensajes: 14630
Registrado: Jueves 11 de Marzo de 2010, 21:14
Ubicación: Elviña

Re: Carlos Rosende

Mensaje por Fisterrán » Martes 14 de Junio de 2022, 18:02

nespe escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 17:44
Como qué que historial? :lol: :lol: , igual fuches a primeira páxina do fio de Doncel a ver que talla de bota calza, e non para buscar os meus posts e intentar sinalar algo ou "ridiculizarme" :lol: . Intentarei seguir posteando nas primeiras páxinas das fichaxes para que non leves traballo, non te preocupes.
Fun ó fío de Doncel a comprobar que, efectivamente, nin unha persoa lle chamou "relleno". Non fun a buscar ridiculizar a ninguén porque non é nada ridículo opinar sobre un xogador antes de fichalo.
Por certo, onde carallo dixen eu que había que largar a Doncel en Xaneiro? Igual para atopar iso si que tes que bucear no historial. E si, Doncel en Xaneiro era recheo no plantel, precisamente para iso existe a ventana de inverno de fichaxes, para compretar e solventar os erros de planificación de verán. Como o resolvimos nos?, pois fichando outro xogador en vez de pensar que igual a solución estaba na casa
Home, se dis que en xaneiro era relleno e dis que non queres ter relleno na plantilla, supoño que non o queres na plantilla. En xaneiro falouse de que podía saír.

Ti pensas que a solución estaba na casa. A secretaría técnica pensou que había que buscar algo mellor. Borja tivo a Yeremay durante meses, foi a moitas convocatorias e apenas xogaba. Eu creo que é lóxico pensar que Rosende fichou a Álvaro Rey porque pensaba que era mellor que Yeremay. Despois chegou e xogou máis que o canario, pero foi un fiasco.
Entón como xa se fixo con Trilli e Noel non podo pedir que se siga facendo ou se faga mais?. Mais sabendo que esta tempada vai a haber xogadores cos que se pode facer o mesmo con bastante confianza de que non desentoaran.
Ti podes pensar que había que facelo máis, eu penso que había que facelo menos. Cada un ten a súa opinión. Eu creo que nos faltou un porteiro de relleno, por exemplo.
En xaneiro faltaban xogadores arriba, eu penso que a "fichaxe" tiña que haber sido Peke e é o que pido que se valore, e ti queres que se traia a Alvaro Rey, paréceme perfecto, non entendo que teño que xustificar. Ë mentira que se fichan xogadores para rechear plantel todolos anos?

Agora vai o fio de Alvaro Rey, e trae o quote de que me pareceu unha boa operación o contrato que se lle firmou ou que lle vin cousas positivas nos primeiros partidos
Ti pensas que a fichaxe era Yeremay. Eu penso que ese xogador xa estaba aquí e o entrenador non o usou nin antes nin despois de traer a Rey.

Igual tamén había que traer un mediocentro defensivo. Usou Borja Jiménez a Brais Val? Nin un minuto.

É mentira que se fichen xogadores para rechear o plantel todolos anos? Aquí estábamos falando da temporada actual. Eu non vin que se fixese eso este amo. Ter unha plantilla de 22 ou 23 xogadores habendo convocatorias de 20 xogadores e 5 cambios por partido non me parece ninguna locura.

astigmata
• Converso escarolista •
Mensajes: 9432
Registrado: Domingo 09 de Septiembre de 2012, 16:55

Re: Carlos Rosende

Mensaje por astigmata » Martes 14 de Junio de 2022, 18:21

roped escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 17:12
astigmata escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 16:49
Pues fundadlo, claro, a vuestro gusto, solo canteranos gallegos, pues adelante, entrenadores de fútbol sencillo, a tope con ello, sin secretario técnico porque es un invento de magufos, pues vale, pero dejadnos al resto seguir al Deportivo de toda la vida.
Cal é o Deportivo de toda a vida?, o da Sala Calvet, o da orquesta Canaro, o que pasou lustros en segunda, o superdepor? Non hai un Depor de toda a vida, hai unha evolución continua que pode rematar de supeto xa que dependemos únicamente do estado de humor de un único fulano con moita pasta, e non estaría mal ter plan b, e este pasa pola refundación, ogalla non sexa necesaria, pero máis vale ser previsores, iso si, quen se queira baixar e gardarlle fidelidade eterna o difunto que o fagan, ala cada un.
Sabes que no es lo mismo una evolución natural, con fusiones en inicios del siglo XX a una refundación por desaparición, que no es otra cosa que morir y hacer un club distinto sobre esas cenizas, como en Salamanca, Logroño o tantos otros. Yo no quiero eso, y si, este Depor y el de los 40 y el de Irureta es el mismo, de eso se trata.

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 6623
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: Carlos Rosende

Mensaje por nespe » Martes 14 de Junio de 2022, 18:36

Fisterrán escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 18:02
Home, se dis que en xaneiro era relleno e dis que non queres ter relleno na plantilla, supoño que non o queres na plantilla. En xaneiro falouse de que podía saír.
Pois eso, suposición tua. Que sexa recheo e non o quera non planel non quere decir que no momento que deixa de xogar pense que hai que despedilo e pagarlle o finiquito. O recheo non hai que botalo, hai que evitar traelo
Fisterrán escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 18:02
Ti pensas que a solución estaba na casa. A secretaría técnica pensou que había que buscar algo mellor. Borja tivo a Yeremay durante meses, foi a moitas convocatorias e apenas xogaba. Eu creo que é lóxico pensar que Rosende fichou a Álvaro Rey porque pensaba que era mellor que Yeremay. Despois chegou e xogou máis que o canario, pero foi un fiasco.
Evidentemente a secretaría técnica é a que sabe, eso non quere decir que co que eu vexo e o que leva pasando moitas tempadas prefira que determinadas apostas non se fagan ou se intenten facer con xente da casa (evidentemente tamén, se na casa ahi alguén polo que apostar na posición que hai a necesidade, non Iano Simao)
Fisterrán escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 18:02
Ti podes pensar que había que facelo máis, eu penso que había que facelo menos. Cada un ten a súa opinión. Eu creo que nos faltou un porteiro de relleno, por exemplo.
Concordo, gustoume o feito da aposta por Brea (sen coñecelo prácticamente), pero penso que non da a talla e igual se apostou mais por el por aforrar cartos que polo nivel. A pesares de que non saiu coma se agardaba, sigo preferindo esta aposta, a que se trouxera, por exemplo, a un porteiro que ven de xogar 10 partidos en 2RFEF. Básicamente é o que me refiro cando quero canteira e non recheo.
O erro na portería foi non manter a Lucho ainda que viñera Ian.
Fisterrán escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 18:02
Ti pensas que a fichaxe era Yeremay. Eu penso que ese xogador xa estaba aquí e o entrenador non o usou nin antes nin despois de traer a Rey.

Igual tamén había que traer un mediocentro defensivo. Usou Borja Jiménez a Brais Val? Nin un minuto.
Pois porque Borja non é un adestrador de canteira, por moitos minutos que lle dera a Trilli e Noel.
Outro se ve que os xogadores que ten para un posto non lle resolven, pois igual tira do canteirán a ver se hai sorte e rinde. Borja da por suposto que o que ven fichado vaille dar mellor rendemento que o que hai no Fabril, porque por exemplo no caso Doncel - Alvaro Rey, non me digas que no momento que se trae, por petición expresa do adestrador, a un xogador da liga boliviana que leva tempo parado, non é cando menos, unha aposta bastante arriscada?. Moi mal tiña que estar adestrando Peke, como para que esa fichaxe se valorase como preferible a darlle eses minutos o canteirán
Fisterrán escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 18:02
É mentira que se fichen xogadores para rechear o plantel todolos anos? Aquí estábamos falando da temporada actual. Eu non vin que se fixese eso este amo. Ter unha plantilla de 22 ou 23 xogadores habendo convocatorias de 20 xogadores e 5 cambios por partido non me parece ninguna locura.
Si, si, esta temporada houbo recheo coma todos, ainda que chegasen de primeiras fichaxes (que non teñen porque ser primeiras opcións). E que eu non digo que non teñamos 22 ou 23 xogadores, eu digo que as fichas 20-21-22-23 podense compretar con xente da canteira (con ficha do Fabril se queres, pero con dinámica de primeiro plantel). Como xa dixen, ti prefires un 4 central "profesional", eu vexo coma mellor inversión que sexa Barcia ese 4 central, ainda que dea un rendemento semellante ou peor, ou un Brais Val, xogando os pouquisimos minutos de Calavera, ou un Peke por diante dun cedido doutra canteira (por moi bo que resulte o final)

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10473
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Carlos Rosende

Mensaje por roped » Martes 14 de Junio de 2022, 19:06

astigmata escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 18:21
roped escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 17:12
astigmata escribió:
Martes 14 de Junio de 2022, 16:49
Pues fundadlo, claro, a vuestro gusto, solo canteranos gallegos, pues adelante, entrenadores de fútbol sencillo, a tope con ello, sin secretario técnico porque es un invento de magufos, pues vale, pero dejadnos al resto seguir al Deportivo de toda la vida.
Cal é o Deportivo de toda a vida?, o da Sala Calvet, o da orquesta Canaro, o que pasou lustros en segunda, o superdepor? Non hai un Depor de toda a vida, hai unha evolución continua que pode rematar de supeto xa que dependemos únicamente do estado de humor de un único fulano con moita pasta, e non estaría mal ter plan b, e este pasa pola refundación, ogalla non sexa necesaria, pero máis vale ser previsores, iso si, quen se queira baixar e gardarlle fidelidade eterna o difunto que o fagan, ala cada un.
Sabes que no es lo mismo una evolución natural, con fusiones en inicios del siglo XX a una refundación por desaparición, que no es otra cosa que morir y hacer un club distinto sobre esas cenizas, como en Salamanca, Logroño o tantos otros. Yo no quiero eso, y si, este Depor y el de los 40 y el de Irureta es el mismo, de eso se trata.

A narrativa de que un club rescatado a base de quitas e de moito diñeiro público, para rematar en mans de un ricachón, é un proxecto máis digno que unha refundación por parte dos verdadeiros donos do club non a comparto.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 70 invitados