Jorge Valín

Comenta sobre los ex jugadores, ex entrenadores y ex directivos del R.C. Deportivo
Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12109
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Jorge Valín

Mensaje por roped » Martes 28 de Junio de 2022, 12:35

Sardinha escribió:
Martes 28 de Junio de 2022, 12:27
Se queres ascender non podes ter xogadores por lástima, o de "para suplente me vale" non sirve para unha plantilla que quere loitar por o primer posto. Os dous laterais dereitos teñen que ser teóricos titulares e pelexar en cada adestramento polo posto, e se un día un está lesionado o suplente ten que (polo menos) manter o nivel.

Todo iso está moi ben, pero este ano tivemos que traer a Antoñito a última hora, e logo non sei canta pasta está disposto a pulirse o venezolano pero supoño que o Depor terá que axustarse a un orzamento que non creo que sexa moi grande, quizais compre máis ter un bo medio centro titular que dous laterais dereitos de nivel parello, pero se sobre a pasta que fichen a un mundialista, como Borges, deste xeito ascendemos seguro.

Avatar de Usuario
Sardinha
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1818
Registrado: Miércoles 27 de Mayo de 2015, 10:05
Ubicación: Marathón Inferior

Re: Jorge Valín

Mensaje por Sardinha » Martes 28 de Junio de 2022, 12:37

Non creo que a idea de ter 3 xogadores para un posto sexa a mellor maneira de axustarse a un orzamento.

astigmata
• Converso escarolista •
Mensajes: 10084
Registrado: Domingo 09 de Septiembre de 2012, 16:55

Re: Jorge Valín

Mensaje por astigmata » Martes 28 de Junio de 2022, 12:37

Hay que hacer equilibrios económicos, claro, pero BJ por lo visto esta temporada necesita de laterales capaces no es un puesto irrelevante, y Valín hoy por hoy no da nivel, con lo que de caerse el titular que tengamos, me veo a BJ teniendo que recolocar a Narro o cualquier idea loca porque con Valín no haces nada, para hacer eso mejor pagar más por un Antoñito que ya sabes te cumple.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12109
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Jorge Valín

Mensaje por roped » Martes 28 de Junio de 2022, 12:41

astigmata escribió:
Martes 28 de Junio de 2022, 12:29
Si Valín no fuera canterano, sino un cedido random ¿Habría el más mínimo debate? Pienso que nos sale más a cuenta extender contrato a Antoñito, que si vino como vino, no creo que sea tan complicado.
Se fose un cedido non sería noso, a comparación carece de sentido.

Eu quedaría con Valín e Antoñito, a espera de comprobar a recuperación dos outros dous.

astigmata
• Converso escarolista •
Mensajes: 10084
Registrado: Domingo 09 de Septiembre de 2012, 16:55

Re: Jorge Valín

Mensaje por astigmata » Martes 28 de Junio de 2022, 12:42

roped escribió:
Martes 28 de Junio de 2022, 12:41
astigmata escribió:
Martes 28 de Junio de 2022, 12:29
Si Valín no fuera canterano, sino un cedido random ¿Habría el más mínimo debate? Pienso que nos sale más a cuenta extender contrato a Antoñito, que si vino como vino, no creo que sea tan complicado.
Se fose un cedido non sería noso, a comparación carece de sentido.

Eu quedaría con Valín e Antoñito, a espera de comprobar a recuperación dos outros dous.
Pues con contrato, como Doncel y nos lo queremos quitar de encima porque no es un jugador que quieras ver de titular, ¿Tú confías en un lateral ocupado por Valín? Yo no.

Avatar de Usuario
Sardinha
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1818
Registrado: Miércoles 27 de Mayo de 2015, 10:05
Ubicación: Marathón Inferior

Re: Jorge Valín

Mensaje por Sardinha » Martes 28 de Junio de 2022, 12:42

roped escribió:
Martes 28 de Junio de 2022, 12:41
Se fose un cedido non sería noso, a comparación carece de sentido.

Eu quedaría con Valín e Antoñito, a espera de comprobar a recuperación dos outros dous.
Pois non contes con Victor que era un cedido.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12109
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Jorge Valín

Mensaje por roped » Martes 28 de Junio de 2022, 12:46

Sardinha escribió:
Martes 28 de Junio de 2022, 12:37
Non creo que a idea de ter 3 xogadores para un posto sexa a mellor maneira de axustarse a un orzamento.
Home, o caso é que agora mesmo dous deses 3, que para min serían 4, non poden xogar debido a lesións moi fodidas, veremos como evolucionan.

A nivel orzamentario o que conta é a pasta, non o número de xogadores. Non creo que ter no plantel a Valín signifique un gran estipendio.

Por outra parte coido que minusvalorades as capacidades de Valín.

Avatar de Usuario
Sardinha
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1818
Registrado: Miércoles 27 de Mayo de 2015, 10:05
Ubicación: Marathón Inferior

Re: Jorge Valín

Mensaje por Sardinha » Martes 28 de Junio de 2022, 12:47

Repito que Victor veu cedido por unha temporada, en 3 días deixa de ser xogador do Deportivo.

No caso de Trilli o doutor que o operou dixo que estaría recuperado para comezar a pretemporada co resto dos seus compañeiros.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12109
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Jorge Valín

Mensaje por roped » Martes 28 de Junio de 2022, 12:53

astigmata escribió:
Martes 28 de Junio de 2022, 12:37
Hay que hacer equilibrios económicos, claro, pero BJ por lo visto esta temporada necesita de laterales capaces no es un puesto irrelevante, y Valín hoy por hoy no da nivel, con lo que de caerse el titular que tengamos, me veo a BJ teniendo que recolocar a Narro o cualquier idea loca porque con Valín no haces nada, para hacer eso mejor pagar más por un Antoñito que ya sabes te cumple.
Todos os adestradores precisan de laterais o máis capaces posible, non son Borja.

Eu non sei se hoxe non dá o nivel, nin tampouco sei se Antoñito por 4 partidos o dá, creo que xulgas moi alegremente sen ter moitos datos.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12109
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Jorge Valín

Mensaje por roped » Martes 28 de Junio de 2022, 12:56

Sardinha escribió:
Martes 28 de Junio de 2022, 12:47
Repito que Victor veu cedido por unha temporada, en 3 días deixa de ser xogador do Deportivo.

No caso de Trilli o doutor que o operou dixo que estaría recuperado para comezar a pretemporada co resto dos seus compañeiros.

Pensei que tiña un ano máis, pois máis motivo para quedar cion el.

Xa se verá no que queda o de Trilli, ogallá sexa así.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10954
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Jorge Valín

Mensaje por Reogalego13 » Martes 28 de Junio de 2022, 13:13

Valín é malísimo. Non nos sirve.

astigmata
• Converso escarolista •
Mensajes: 10084
Registrado: Domingo 09 de Septiembre de 2012, 16:55

Re: Jorge Valín

Mensaje por astigmata » Martes 28 de Junio de 2022, 13:13

Hombre claro, juzgo en función de lo visto, no solo Valín, tb Rey, Doncel, los centrales o Brea. ¿Pueden dar un gran salto esta temporada? Puede ser, lo hizo Miku, no es tan inverosimil, pero ¿Por qué arriesgarse? Prefiero dar continuidad a alguien que ha hecho 4 partidos buenos que a alguien que los ha hecho malos.

Avatar de Usuario
Ivan10
· Forero Experto ·
Mensajes: 1060
Registrado: Jueves 06 de Enero de 2011, 3:37

Re: Jorge Valín

Mensaje por Ivan10 » Martes 28 de Junio de 2022, 13:18

Me dicen que no sigue. Lógico.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12109
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Jorge Valín

Mensaje por roped » Martes 28 de Junio de 2022, 13:21

Eu non vin os partidos de Valín, vin os de Antoñito, e cumpreu, pero o seu partido contra o Albacete non se pode catalogar como bo.

Valín ten moitos problemas defensivos, pero tamén marxe de mellora, eu non creo que sexa malisimo, tampouco tan bo como para ser titular, a min a día de hoxe non me sobra.

Avatar de Usuario
Ivan10
· Forero Experto ·
Mensajes: 1060
Registrado: Jueves 06 de Enero de 2011, 3:37

Re: Jorge Valín

Mensaje por Ivan10 » Martes 28 de Junio de 2022, 13:25

roped escribió:
Martes 28 de Junio de 2022, 13:21
Eu non vin os partidos de Valín, vin os de Antoñito, e cumpreu, pero o seu partido contra o Albacete non se pode catalogar como bo.

Valín ten moitos problemas defensivos, pero tamén marxe de mellora, eu non creo que sexa malisimo, tampouco tan bo como para ser titular, a min a día de hoxe non me sobra.
Está más cerca del nivel de 2ªRFEF que de 2ª división. No es un perfil de futbolista que me imagino aportando de forma consistente en los "gallitos" de la 1ªRFEF, lo veo más en un Bergantiños/Coruxo o modesto de la categoría. En base a eso, para mí no tiene hueco y menos teniendo en cuenta que el club está a la espera de la evolución de Víctor García para hacerlo oficial en caso de confiar en su estado físico, Trilli y Antoñito (que tiene ofertas pero no descartaría que siguiese).

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 13 invitados