Jairo Noriega
-
- · Converso escarolista ·
Re: Jairo Noriega
Lo poco que le vi a mi me gustó, un Mosquera en potencia, pero... si que me da que al velocidad del cambio de categoría le pueda costar, no parecía el medio más eléctrico.
Si miras para os MC o salto no parece tan grande se miras para Barbero e Parreño entón volve ser grande. Pero vamos en todo caso Jairo tampouco está destacando, simplemente está encontrando o seu sitio.roped escribió: ↑Lunes 31 de Marzo de 2025, 12:50Eu non creo sexa tan grande o salto, e as probas me remito, o noso mellor medio campo, con diferencia, é exactamente o mesmo que xogou o ano pasado en 1ª RFEF.
Eu tampouco creo que Jairo poida termar do medio campo nun dobre pivote, pero para facer de Patiño ben me valía.
PD: Eu creo que para facer de Patiño mellor non ter a ninguén, nin é bo pra nos nin pra el.
Eu penso que Parreño non era tan bo como aparentaba o ano pasado, nin Barbero é tan malo como aparenta este ano, en todo caso o salto nótase sempre máis nas áreas, e non toda a responsabilidade é dos xogadores que se desenvolven en ese espazo.
O de Patiño é claramente un erro que non beneficia a ninguén, pero os clubs teñen que ter reservas, e Jairo podía perfectamente facer a función dun H. Rama, que xa deu todo o que tiña que dar.
Pecamos de conservadores desde sempre, sistematicamente traemos xogadores de medio pelo por medo a que as promesas non dean o nivel, e teñen razón en ter medo, o deportivismo ten moi pouca paciencia cos seus cativos, iso si cando acadan convencer xa se poden deitar que nunca farán nada mal.
Eu prefiro dar noxo cos da casa a dar un pouco menos noxo cos de fora, por unha cuestión de identidade, pero é que ademais a longo prazo a aposta na canteira sae a conta, en algún momento xuntas a varios bos que levan xogando xuntos desde nenos e rematas sendo unha Real.
O de Patiño é claramente un erro que non beneficia a ninguén, pero os clubs teñen que ter reservas, e Jairo podía perfectamente facer a función dun H. Rama, que xa deu todo o que tiña que dar.
Pecamos de conservadores desde sempre, sistematicamente traemos xogadores de medio pelo por medo a que as promesas non dean o nivel, e teñen razón en ter medo, o deportivismo ten moi pouca paciencia cos seus cativos, iso si cando acadan convencer xa se poden deitar que nunca farán nada mal.
Eu prefiro dar noxo cos da casa a dar un pouco menos noxo cos de fora, por unha cuestión de identidade, pero é que ademais a longo prazo a aposta na canteira sae a conta, en algún momento xuntas a varios bos que levan xogando xuntos desde nenos e rematas sendo unha Real.
- Antoninho
- [Mod] · La gacela guineana ·
Parreño el año pasado también generó dudas. Nos quedamos con aquella salida contra el Barça B en la última jugada, lesionado además, pero no fue un portero determinante como lo está siendo Helton. Lo de Barbero es diferente, fue un elemento muy importante en nuestro ataque pero la categoría le ha pasado por encima.
Pero realmente es la excepción, estamos compitiendo básicamente con los mismos que el año pasado empataban contra el Rayo Majadahonda en casa, por decir uno.
Yo siempre lo he dicho, prefiero a un Jairo o un Iano, que se ve que están compitiendo bien en Primera RFEF que no un Doncel de turno.
Pero realmente es la excepción, estamos compitiendo básicamente con los mismos que el año pasado empataban contra el Rayo Majadahonda en casa, por decir uno.
Yo siempre lo he dicho, prefiero a un Jairo o un Iano, que se ve que están compitiendo bien en Primera RFEF que no un Doncel de turno.
Eu o que creo que para ter un rapaz de 20 anos pendente de xogar 200 minutos, mellor ter un de 20 largos tipo Rama (que tamén é galego e canteirán) e repartir algún minuto entre os do filial. Para Jairo e para o Depor o mellor foi que saíse, aquí non pintaba nada.roped escribió: ↑Lunes 31 de Marzo de 2025, 13:41Eu penso que Parreño non era tan bo como aparentaba o ano pasado, nin Barbero é tan malo como aparenta este ano, en todo caso o salto nótase sempre máis nas áreas, e non toda a responsabilidade é dos xogadores que se desenvolven en ese espazo.
Eu son da opinión de Ancelotti, para ser titular primeiro hai que chupar banquillo, eu coido que é Rama o que non pinta nada aquí, Jairo aínda ten marxe de mellora.