Estadio Abanca Riazor

Comenta sobre el resto de cuestiones relativas al R.C. Deportivo
Avatar de Usuario
migui
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4176
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:58

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por migui » Lunes 15 de Abril de 2024, 11:45

roped escribió:
Lunes 15 de Abril de 2024, 11:41
O Son do Camiño é unha puta merda, e o Morriña Fest outra, pero aínda que fosen eventos interesantes, que isto depende do gusto de cada un, as institucións públicas non deberían funcionar como programadores de grandes eventos palmando a hostia de pasta pública polo camiño. Non se pode ter unha empresa pública de buses, iso é antieconómico e propio de comunistas, pero o concello si pode delapidar millóns de euros nunha escolla artística arbitraria, pois moi ben.

Tamén creo que facer macroeventos nunha cidade sen salas de concertos dignas de tal nome é unha gran exemplo de cosmopaletada.

Ata o carallo estou de Inesita e os seus rapaces, en case todo son unha versión prog do PP.
Non fales moi alto que logo che ven Rodri a chamarte carlista e ruralista

Iper
· Forero Experto ·
Mensajes: 686
Registrado: Martes 09 de Febrero de 2021, 4:01

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Iper » Lunes 15 de Abril de 2024, 12:32

pues en el son do camiño con poder ver a green day a mi ya me cunde.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11061
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 15 de Abril de 2024, 13:23

O son do camiño de este ano trae un cartel potente. A min non me termina de convencer porque é unha mezcolanza de estilos moi extraña, pero hai moitos nomes en cartel que arrastran a moitisima xente. De feito este ano, que é un pouco frouxo en canto aos festis nacionais, penso que é dos que mais xente van arrastrar.

A min este ano molame o cartel do Low de Benidorm, porque Pixies e Kavinsky me molan mil e farei a semana anterior o FIB (xa teño as entradas), que este ano é moi frouxo, a maioria de festis de España veñen bastante pochos este ano. Notase que hai menos bandas xirando que o ano pasado ou fai dous.

Probablemente o mais tocho de todos sexa o Madcool de Madrid, pero negome a volver a repetir semexante experiencia mala. É dos festis peor organizados aos que fun na vida. O BBK tamén ten un cartel menos gordo que outros anos. E que realmente, polos artistas que traen e a xente que arrastran, o son do camiño é dos gordos este ano. Non só por Green Day, se non tamen por 30 seconds to mars que parece que non pero a banda de Jared Leto move peña por moreas e, ao igual que os Green Day, non teñen mais fechas este ano no pais e levan xa un bo tempiño sen pasarse polo pais. Eso sen citar a todolos artistas de música urbana que traen, que a min non me apasionan, pero que moven masas.

Os que veñen bastante ben son os festis mais heavys/rockeros coma o Imperivm, o Leyendas o Rock Fest ou o propio Resu, pero esos son un chisco mais de nicho e ainda que arrastren a moitisima peña, se cadra non a tanta coma poden atraer potencialmente os artistas que van ao Madcool ou ao Son do Camiño. Do Morriña nin falo, que é un festi "menor".

Tamen me gusta bastante o que trae o Viña Rock, pero ven sendo mais do mesmo de todolos anos, así que tampouco o conto como algo extraordinario. Xa digo, mirome todolos festis de España porque cada ano fago como pouco un e este ano non son tan potentes como outros, ou polo menos a min non mo parecen.

Iper
· Forero Experto ·
Mensajes: 686
Registrado: Martes 09 de Febrero de 2021, 4:01

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Iper » Lunes 15 de Abril de 2024, 15:12

green day, la oreja de van gogh y melendi, a mi me vale para pasarlo de lujo

Avatar de Usuario
jorecho
· Maestro Forero ·
Mensajes: 7900
Registrado: Miércoles 24 de Marzo de 2010, 11:24

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por jorecho » Martes 16 de Abril de 2024, 14:16

El FIB lleva 20 años siendo broza, no hay más que ver la diferencia de precio respecto a los primeros 2000.

Avatar de Usuario
fly
· Forero Profesional ·
Mensajes: 443
Registrado: Miércoles 08 de Marzo de 2017, 22:00

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por fly » Miércoles 17 de Abril de 2024, 4:13

Y la moda esta de tener gradas de pie, que ahora las permite UEFA ¿Qué opináis?¿os gustaría para Riazor?

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11061
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 17 de Abril de 2024, 4:32

fly escribió:
Miércoles 17 de Abril de 2024, 4:13
Y la moda esta de tener gradas de pie, que ahora las permite UEFA ¿Qué opináis?¿os gustaría para Riazor?
A mi las gradas de pie me gustaban mucho de chavalín. Ir a la Muttenzerkurve del viejo Sankt Jakob en los partidos del Basilea era muy divertido. La gente montaba tremendas fiestas.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6222
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por NoGarD » Miércoles 17 de Abril de 2024, 7:55

fly escribió:Y la moda esta de tener gradas de pie, que ahora las permite UEFA ¿Qué opináis?¿os gustaría para Riazor?
Ogallá, é o mellor, entra máis xente e vívese o fútbol moito máis.

Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk


Avatar de Usuario
vicante
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1609
Registrado: Martes 18 de Enero de 2011, 0:48

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por vicante » Miércoles 17 de Abril de 2024, 8:25

Para as gradas de animación e rapazada varía pois si. Pero para o mundial teñen que estar todos sentadiños no?

Avatar de Usuario
Mr Mojo Risin
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3004
Registrado: Miércoles 05 de Mayo de 2010, 21:17

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Mr Mojo Risin » Miércoles 17 de Abril de 2024, 8:28

Entraría más gente pero sería la gente que tiene que estar.

https://www.pamplonaactual.com/articulo ... 88347.html

En el sistema que usan en el Sadar se ve, más personas por fila a lo largo pero menos a lo ancho. En maratón inferior lo haría en toda la grada, acabas con el apelotonamiento en el miedo y los huecos vacíos en los lados, visualmente hablando quedaría mucho mejor.

Avatar de Usuario
Andretua
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4926
Registrado: Miércoles 29 de Enero de 2020, 16:10

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Andretua » Miércoles 17 de Abril de 2024, 8:45

Hace ya mucho tiempo que teníamos que tener una grada de animación, sin líderes ni grupos ni nada parecido. Allí donde se hizo creció muchísimo la animación y el ambiente.

Avatar de Usuario
jorecho
· Maestro Forero ·
Mensajes: 7900
Registrado: Miércoles 24 de Marzo de 2010, 11:24

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por jorecho » Miércoles 17 de Abril de 2024, 9:47

Andretua escribió:
Miércoles 17 de Abril de 2024, 8:45
Hace ya mucho tiempo que teníamos que tener una grada de animación, sin líderes ni grupos ni nada parecido. Allí donde se hizo creció muchísimo la animación y el ambiente.
A mi me parecen un horror, entiendo la animadversión que pueden crear ciertos grupos/peñas, pero por lo menos son espontáneas, lo de crear una grada de animación como la que tienen en el Bernabeu, todos vestidos igual y siguiendo las directivas del club a rajatabla sin posibilidad alguna de crítica da mal rollo, me suena directamente a secta.

Tengo la misma impresión que en algunas canchas de NBA durante los partidos de playoffs, todos vestidos igual, brrr... Además que es de equipos pequeños.

Iper
· Forero Experto ·
Mensajes: 686
Registrado: Martes 09 de Febrero de 2021, 4:01

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Iper » Miércoles 17 de Abril de 2024, 9:57

las gradas de animacion son ridiculas por dios
un pifostio artificial para lamer el culo al directivo. de turno

Avatar de Usuario
Andretua
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4926
Registrado: Miércoles 29 de Enero de 2020, 16:10

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Andretua » Miércoles 17 de Abril de 2024, 10:07

No pongais de ejemplo la del Madrid. Teneis la de Bilbao, San Sebastian, Espanyol o incluso Balaidos. Y en todas se juntó mucha más gente y se anima mucho más.

Iper
· Forero Experto ·
Mensajes: 686
Registrado: Martes 09 de Febrero de 2021, 4:01

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Iper » Miércoles 17 de Abril de 2024, 10:16

a mi dame a los blues y quedate tu con las gradas de animacion

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 33 invitados