Comenta sobre cuestiones de actualidad relativas al R.C. Deportivo
-
Adler84
- · Maximilien Robespierre ·
Mensaje
por Adler84 » Martes 11 de Agosto de 2026, 11:40
alo0o escribió: ↑Lunes 10 de Agosto de 2026, 18:44
Lo que está claro es que un aficionado normal no va pegando pegatinas por ahí, pegatinas de que? Luego ves las fotos del estadio y prácticamente el 90% de la grada visitante o son ultras o portan sus banderas. Quien corría por la calles? Si practicamente en el estadio solo eran ultras?
Aqui al menos aun puedes hablar tranquilamente del tema, en Twitter a la minima te insultan y parece que estan con ganas de jaleo.
Esto directamente es falso. Supongo que por desconocimiento así que no voy a decir que es mentira, pero una falsedad absoluta.
Pegatinas hay de muchísimas peñas, hace poco al comprar una bufanda que me pareció bonita de una peña que está enfrente del estadio, me dieron un par de esa peña, Reyes del Norte creo que es.
-
depor_forza
- · Forero Amateur ·
Mensaje
por depor_forza » Martes 11 de Agosto de 2026, 11:44
Varew escribió: ↑Martes 11 de Agosto de 2026, 1:15
depor_forza escribió: ↑Martes 11 de Agosto de 2026, 0:47
Varew escribió: ↑Martes 11 de Agosto de 2026, 0:27
Estoy bastante seguro de que el ataque público se ampliará a los jugadores cuando de repente veamos que ya no van a saludar a RB tras los partidos.
Ahí lucharé entre dos pensamientos. Uno será la decepción por la poquita personalidad que están demostrando los jugadores en ese sentido. Otro será la risa.
Que os socios de MI non poidamos liberar o noso abono, co correspondente perxuizo económico, tamén che da risa ou como vai a cousa?
Non. É totalmente discriminatorio, como xa manifestei en varias ocasións neste foro.
Tamén hai que ter memoria e facer unha análise máis completa. Antes desta campaña tamén había evidentes desigualdades no deportivismo, pero claro, alí os beneficiados eran os Riazor Blues e o resto de peñas. Con esta directiva e con anteriores, eh.
Así que si, xunto á sensación de inxustiza tamén hai outra de satisfacción. Teñen o que merecen. Miraron hacia outro lado ata que lles tocou a eles. Xusto o que agora din que estamos a facer o resto. É dun cinismo brutal.
Ogallá se solucione e que Blues e Federación de Peñas aprendan tras isto a deixar de mirar só ó seu ombligo.
Sobre todo no caso de Blues, que se cren representantes do deportivismo cando só son representantes deles mesmos. A típica grada súper progresista e de esquerda que non dixo nin palabra cando eliminaron o desconto de desempregados. Pero agora si se critica o das zonas VIP, eh? Agora si se xentrifica?
Antes o señor Benassi todavía era colega. Pois toma colega.
A min danme igual os Blues. Non teño nada con eles. Aquí o tema fundamental é que se está a abusar de socios como eu con máis de 30 anos de socios. E si. Eu tamén estou disposto a colaborar a un mal ambiente no estadio se as cousas non cambian.
O que non vou permitir é este abuso contra min e os meus.
Da miña boca non sae nunca nin un insulto, nin un só Vigo No, nin un Puta "X". Non permito que se me trate como un delincuente e aínda por enriba se me cause un perxuizo económico cando me prometeran en taquilla que o meu abono sería liberado nas mesmas condicións que o resto dos socios.
Isto é o único importante. O resto é palla. Se "arde" todo o único responsable é o club e os que o están a defender a ultranza ante este abuso.
-
jorecho
- · Maestro Forero ·
Mensaje
por jorecho » Martes 11 de Agosto de 2026, 11:54
depor_forza escribió: ↑Martes 11 de Agosto de 2026, 11:44
Estoy bastante seguro de que el ataque público se ampliará a los jugadores cuando de repente veamos que ya no van a saludar a RB tras los partidos.
Ahí lucharé entre dos pensamientos. Uno será la decepción por la poquita personalidad que están demostrando los jugadores en ese sentido. Otro será la risa.
Que os socios de MI non poidamos liberar o noso abono, co correspondente perxuizo económico, tamén che da risa ou como vai a cousa?
Non. É totalmente discriminatorio, como xa manifestei en varias ocasións neste foro.
Tamén hai que ter memoria e facer unha análise máis completa. Antes desta campaña tamén había evidentes desigualdades no deportivismo, pero claro, alí os beneficiados eran os Riazor Blues e o resto de peñas. Con esta directiva e con anteriores, eh.
Así que si, xunto á sensación de inxustiza tamén hai outra de satisfacción. Teñen o que merecen. Miraron hacia outro lado ata que lles tocou a eles. Xusto o que agora din que estamos a facer o resto. É dun cinismo brutal.
Ogallá se solucione e que Blues e Federación de Peñas aprendan tras isto a deixar de mirar só ó seu ombligo.
Sobre todo no caso de Blues, que se cren representantes do deportivismo cando só son representantes deles mesmos. A típica grada súper progresista e de esquerda que non dixo nin palabra cando eliminaron o desconto de desempregados. Pero agora si se critica o das zonas VIP, eh? Agora si se xentrifica?
A min danme igual os Blues. Non teño nada con eles. Aquí o tema fundamental é que se está a abusar de socios como eu con máis de 30 anos de socios. E si. Eu tamén estou disposto a colaborar a un mal ambiente no estadio se as cousas non cambian.
Da miña boca non sae nunca nin un insulto, nin un só Vigo No, nin un Puta "X". Non permito que se me trate como un delincuente e aínda por enriba se me cause un perxuizo económico cando me prometeran en taquilla que o meu abono sería liberado nas mesmas condicións que o resto dos socios.
Isto é o único importante. O resto é palla. Se "arde" todo o único responsable é o club e os que o están a defender a ultranza ante este abuso.
Justo esto.
A mi, que no soy ni he sido ultra en mi vida, me han obligado a firmar unas condiciones en las que dicen que el club tiene el derecho a hacer de uso de mi localidad para fines comerciales o de redistribución en cualquier momento, o que no me aseguran tener plaza la temporada que viene aunque haya renovado ésta.
Pero como están fastidiando a los blues, que se jodan los 3.500 de esa grada que no son blues, todo vale por la causa.
-
Andretua
- · Maestro Forero ·
Mensaje
por Andretua » Martes 11 de Agosto de 2026, 11:57
Yo no creo que nadie haya dicho "que se jodan los demás de MI" o que simplemente les parezca bien lo que han hecho. A la gente normal de MI os han hecho rehenes de una situación que no merecéis, y creo que lo piensa cualquiera. Yo cero pena por los ultras, directamente los expulsaría del fútbol a todos.
-
Peixe
- · Maestro Forero ·
Mensaje
por Peixe » Martes 11 de Agosto de 2026, 12:03
Isto é o único importante. O resto é palla.
Se "arde" todo o único responsable é o club e os que o están a defender a ultranza ante este abuso.
Vexo a poucos defender ó club a ultranza. O que pasa é que ese discurso xa non lle coa a ninguén porque o prexuízo económico aos socios non é novo, o único que cambia é que agora lles afecta a eles. Entón, podes escoller foderte, non ser un hipócrita e non boicotear o club e os xogadores, ou sumarte á queima e demostrar que o Dépor sempre foi secundario. A min non me darían ningunha pena, de feito teríano merecido, pero nunca a costa do futuro deportivo do club.
Última edición por
Peixe el Martes 11 de Agosto de 2026, 12:05, editado 1 vez en total.
-
Adler84
- · Maximilien Robespierre ·
Mensaje
por Adler84 » Martes 11 de Agosto de 2026, 12:04
No, no lo ha dicho nadie. Pero va implícito en quien dice que “algo había que hacer” o incluso que “bueno, cuando a quitaron lo de los parados no hubo solidaridad, así que ahora lo mismo”.
Valida la operación del club exactamente igual, sin saña al menos, eso sí.
-
depor_forza
- · Forero Amateur ·
Mensaje
por depor_forza » Martes 11 de Agosto de 2026, 12:12
Peixe escribió: ↑Martes 11 de Agosto de 2026, 12:03
Isto é o único importante. O resto é palla.
Se "arde" todo o único responsable é o club e os que o están a defender a ultranza ante este abuso.
Vexo a poucos defender ó club a ultranza. O que pasa é que ese discurso xa non lle coa a ninguén porque o prexuízo económico aos socios non é novo, o único que cambia é que agora lles afecta a eles. Entón, podes escoller foderte, non ser un hipócrita e non boicotear o club e os xogadores, ou sumarte á queima e demostrar que o Dépor sempre foi secundario. A min non me darían ningunha pena, de feito teríano merecido, pero nunca a costa do futuro deportivo do club.
Cada un ten as súas prioridades. Eu non permito que se me estafe. O club non é relixión nin Yeremay Deus. Se me fan escoller entre Deportivo e a miña familia eu o teño claro.
Por se non quedou claro, si. O Deportivo é secundario para min.
-
Varew
- · Forero Profesional ·
Mensaje
por Varew » Martes 11 de Agosto de 2026, 12:15
Andretua escribió: ↑Martes 11 de Agosto de 2026, 11:57
Yo no creo que nadie haya dicho "que se jodan los demás de MI" o que simplemente les parezca bien lo que han hecho. A la gente normal de MI os han hecho rehenes de una situación que no merecéis, y creo que lo piensa cualquiera. Yo cero pena por los ultras, directamente los expulsaría del fútbol a todos.
Es básicamente esto, pero ya se dijo cuando se descubrió este tema. Hay varios miles de justos pagando por unos cientos de pecadores.
Yo por esos siento mucha pena y coraje. Por los otros un poco menos.
-
Peixe
- · Maestro Forero ·
Mensaje
por Peixe » Martes 11 de Agosto de 2026, 12:23
depor_forza escribió: ↑Martes 11 de Agosto de 2026, 12:12
Cada un ten as súas prioridades. Eu non permito que se me estafe. O club non é relixión nin Yeremay Deus. Se me fan escoller entre Deportivo e a miña familia eu o teño claro.
Por se non quedou claro, si. O Deportivo é secundario para min.
Eu tampouco permito que me estafen, por iso non renovei. E non levaba tres décadas, pero si ía camiño da segunda, e a miña parella o mesmo. Precisamente porque é secundario. Pero respecto a túa postura, polo menos ata que o comecedes a pagar cos xogadores, que non deixan de ser empregados.
-
AntoninhoT
- · Recién Llegado ·
Mensaje
por AntoninhoT » Martes 11 de Agosto de 2026, 12:34
Lo que yo no entiendo, bueno sí lo entiendo, es a qué viene romper la paz social de esta manera discriminando a una grada entera.
No es obligatorio por normativa porque MI no tiene la condición de grada de animación. Lo de los cánticos y sus sanciones son una risa que espero que no caigamos en eso. Para empezar porque una cosa son las propuestas de la Liga , totalmente sesgadas y dirigidas, y otra son las sanciones efectivamente impuestas. Desconozco este dato, pero evidentemente si se impusieran habría que recurrirlas.
Y si vamos a propuestas de sanción, lo más grave que ha sucedido últimamente es hacer volar un dron sin autorización. Bueno, seguro que algún iluminado nos dirá que fueron los Blues.
Es difícil entender esta persecución en un momento en el que los incidentes violentos en nuestros partidos han venido por aficiones rivales (Málaga o Génova). Está gente se ha organizado para corteos, tifos, recibimientos, etc. y ahí todo eran fotitos, vídeos, reels y demás. Personalmente creo que han sumado mucho.
¿Y ahora qué pasa? Pues que estamos en Primera, somos más visibles y quieren una grada de animación Madrid Style, y que no se cante nada que perjudique la reputación de Abanca.
Si le sumas lo anterior al proceso de convertir Riazor en una VIP experience pues entended que algunos empecemos a no sentir esto como nuestro.
El fútbol es un artículo de lujo… esa es su idea, y hacia eso nos llevan.
Última edición por
AntoninhoT el Martes 11 de Agosto de 2026, 12:42, editado 1 vez en total.
-
NoGarD
- [Mod] · Ghaiteiro ·
Mensaje
por NoGarD » Martes 11 de Agosto de 2026, 12:38
Entendo e comparto o que pretenden, pero carallo se computan os 40 ou 50€ que che dan por liberar....
-
valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Mensaje
por valeron4ever » Martes 11 de Agosto de 2026, 12:40
Os cartos dos demais...
-
AntoninhoT
- · Recién Llegado ·
Mensaje
por AntoninhoT » Martes 11 de Agosto de 2026, 12:40
valeron4ever escribió: ↑Martes 11 de Agosto de 2026, 12:40
Os cartos dos demais...
También los suyos.
-
Peixe
- · Maestro Forero ·
Mensaje
por Peixe » Martes 11 de Agosto de 2026, 12:52
Mucha gente no irá por el eclipse. Han sido listos.
-
jorecho
- · Maestro Forero ·
Mensaje
por jorecho » Martes 11 de Agosto de 2026, 12:54
AntoninhoT escribió: ↑Martes 11 de Agosto de 2026, 12:34
Lo que yo no entiendo, bueno sí lo entiendo, es a qué viene romper la paz social de esta manera discriminando a una grada entera.
No es obligatorio por normativa porque MI no tiene la condición de grada de animación. Lo de los cánticos y sus sanciones son una risa que espero que no caigamos en eso. Para empezar porque una cosa son las propuestas de la Liga , totalmente sesgadas y dirigidas, y otra son las sanciones efectivamente impuestas. Desconozco este dato, pero evidentemente si se impusieran habría que recurrirlas.
Y si vamos a propuestas de sanción, lo más grave que ha sucedido últimamente es hacer volar un dron sin autorización. Bueno, seguro que algún iluminado nos dirá que fueron los Blues.
Es difícil entender esta persecución en un momento en el que los incidentes violentos en nuestros partidos han venido por aficiones rivales (Málaga o Génova). Está gente se ha organizado para corteos, tifos, recibimientos, etc. y ahí todo eran fotitos, vídeos, reels y demás. Personalmente creo que han sumado mucho.
¿Y ahora qué pasa? Pues que estamos en Primera, somos más visibles y quieren una grada de animación Madrid Style, y que no se cante nada que perjudique la reputación de Abanca.
Si le sumas lo anterior al proceso de convertir Riazor en una VIP experience pues entended que algunos empecemos a no sentir esto como nuestro.
El fútbol es un artículo de lujo… esa es su idea, y hacia eso nos llevan.
sospecho que el objetivo es otro y tiene poco que ver con los blues y las multas.