Estadio Abanca Riazor

Comenta sobre cuestiones de actualidad relativas al R.C. Deportivo
Galahad
· habeas corpus ·

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Galahad » Sábado 25 de Abril de 2026, 21:08

Eu non dubido da honestidade e da boa intención de Xulio. Ollo, de Xulio, que non de todo o seu equipo. Penso que quixo facer as cousas ben e paréceme un bo tío pero xestionar un concello como o da Coruña é outra cousa. A honestidade e boa intención non abondan. Levouse á Coruña a unha situación de inmovilidade burocrática brutal/total e insostible e iso foi o que rematou con él e co seu proxecto.

marble
· Forero Profesional ·

Mensaje por marble » Sábado 25 de Abril de 2026, 21:16

Galahad escribió:Eu non dubido da honestidade e da boa intención de Xulio. Ollo, de Xulio, que non de todo o seu equipo. Penso que quixo facer as cousas ben e paréceme un bo tío pero xestionar un concello como o da Coruña é outra cousa. A honestidade e boa intención non abondan. Levouse á Coruña a unha situación de inmovilidade burocrática brutal/total e insostible e iso foi o que rematou con él e co seu proxecto.
E non sería porque toda a maquinaria pepera se puxo en acción como en Compostela? Imagen Digo eu eh! Temos o que merecemos. Como en Lugo. Mañá na CRTVG dirán que houbo unha gran afluencia de turistas na praza e ala! O máis grave, como pasou en Viveiro e outros mil sitios é o das declaracións das Paula's Prado e semellantes: "Agora van chegar as inversións da Xunta que non chegaran ata agora". E non pasa nada!

Galahad
· habeas corpus ·

Mensaje por Galahad » Sábado 25 de Abril de 2026, 21:19

marble escribió:
Sábado 25 de Abril de 2026, 21:16
Galahad escribió:Eu non dubido da honestidade e da boa intención de Xulio. Ollo, de Xulio, que non de todo o seu equipo. Penso que quixo facer as cousas ben e paréceme un bo tío pero xestionar un concello como o da Coruña é outra cousa. A honestidade e boa intención non abondan. Levouse á Coruña a unha situación de inmovilidade burocrática brutal/total e insostible e iso foi o que rematou con él e co seu proxecto.
E non sería porque toda a maquinaria pepera se puxo en acción como en Compostela? Imagen Digo eu eh! Temos o que merecemos. Como en Lugo. Mañá na CRTVG dirán que houbo unha gran afluencia de turistas na praza e ala! O máis grave, como pasou en Viveiro e outros mil sitios é o das declaracións das Paula's Prado e semellantes: "Agora van chegar as inversións da Xunta que non chegaran ata agora". E non pasa nada!
A maquinaria da "competencia" sempre se pon en marcha, para todos os gobernos sen excepción. Pero a Coruña freou en seco e iso nunha cidade como esta non é admisible. A cidade o puxo de alcalde e a cidade o quitou. A fin de contas, o electorado é soberano e decide.

migui
· Maestro Forero ·

Mensaje por migui » Sábado 25 de Abril de 2026, 21:48

O gran problema de Xulio creo que estaba dentro da súa propia casa, é máis inda anda pululando algún deles que crítica o goberno das Mareas e agora cobra por "asesorar" a Inés.

1OJOSELUIS
· Maestro Forero ·

Mensaje por 1OJOSELUIS » Sábado 25 de Abril de 2026, 21:48

Qué é o que freou en seco???. O proxecto do futuro de porto?? Menos mal que o fixo, non sei que me cheira que aí ía haber pelotazos coma os do pasado que non sairon gratis.

A cidade estaba sucia, a cidade estaba parada, o carril bici .. é claro que a campaña mediática cuallou.

migui
· Maestro Forero ·

Mensaje por migui » Sábado 25 de Abril de 2026, 22:08

1OJOSELUIS escribió:
Sábado 25 de Abril de 2026, 21:48
Qué é o que freou en seco???. O proxecto do futuro de porto?? Menos mal que o fixo, non sei que me cheira que aí ía haber pelotazos coma os do pasado que non sairon gratis.

A cidade estaba sucia, a cidade estaba parada, o carril bici .. é claro que a campaña mediática cuallou.
O mesmo lle pasou a Martiño en Santiago, a prensa foille ao pescozo aos dous, pero como puxen antes creo que tiñan tamén un problema moi serio na casa que os vendeu de moi mala maneira

Andretua
· Maestro Forero ·

Mensaje por Andretua » Sábado 25 de Abril de 2026, 23:20

Si, en el caso de Xulio se llamaba Rodri. Lo de la suciedad es una chorrada, coruña estaba igual de limpia que antes y después, de hecho era y sigue siendo lo que más valoran los cruceristas cuando llegan.

kas
· Forero Profesional ·

Mensaje por kas » Domingo 26 de Abril de 2026, 0:29

E ben que estaba «freada en seco». A Inés Rei non deixa de desbaldir e destruir

Responder