Estadio Abanca Riazor
- Galahad
- · habeas corpus ·
Re: Estadio Abanca Riazor
Eu non dubido da honestidade e da boa intención de Xulio. Ollo, de Xulio, que non de todo o seu equipo. Penso que quixo facer as cousas ben e paréceme un bo tío pero xestionar un concello como o da Coruña é outra cousa. A honestidade e boa intención non abondan. Levouse á Coruña a unha situación de inmovilidade burocrática brutal/total e insostible e iso foi o que rematou con él e co seu proxecto.
E non sería porque toda a maquinaria pepera se puxo en acción como en Compostela?Galahad escribió:Eu non dubido da honestidade e da boa intención de Xulio. Ollo, de Xulio, que non de todo o seu equipo. Penso que quixo facer as cousas ben e paréceme un bo tío pero xestionar un concello como o da Coruña é outra cousa. A honestidade e boa intención non abondan. Levouse á Coruña a unha situación de inmovilidade burocrática brutal/total e insostible e iso foi o que rematou con él e co seu proxecto.
Digo eu eh! Temos o que merecemos. Como en Lugo. Mañá na CRTVG dirán que houbo unha gran afluencia de turistas na praza e ala! O máis grave, como pasou en Viveiro e outros mil sitios é o das declaracións das Paula's Prado e semellantes: "Agora van chegar as inversións da Xunta que non chegaran ata agora". E non pasa nada!- Galahad
- · habeas corpus ·
A maquinaria da "competencia" sempre se pon en marcha, para todos os gobernos sen excepción. Pero a Coruña freou en seco e iso nunha cidade como esta non é admisible. A cidade o puxo de alcalde e a cidade o quitou. A fin de contas, o electorado é soberano e decide.marble escribió: ↑Sábado 25 de Abril de 2026, 21:16E non sería porque toda a maquinaria pepera se puxo en acción como en Compostela?Galahad escribió:Eu non dubido da honestidade e da boa intención de Xulio. Ollo, de Xulio, que non de todo o seu equipo. Penso que quixo facer as cousas ben e paréceme un bo tío pero xestionar un concello como o da Coruña é outra cousa. A honestidade e boa intención non abondan. Levouse á Coruña a unha situación de inmovilidade burocrática brutal/total e insostible e iso foi o que rematou con él e co seu proxecto.Digo eu eh! Temos o que merecemos. Como en Lugo. Mañá na CRTVG dirán que houbo unha gran afluencia de turistas na praza e ala! O máis grave, como pasou en Viveiro e outros mil sitios é o das declaracións das Paula's Prado e semellantes: "Agora van chegar as inversións da Xunta que non chegaran ata agora". E non pasa nada!
O gran problema de Xulio creo que estaba dentro da súa propia casa, é máis inda anda pululando algún deles que crítica o goberno das Mareas e agora cobra por "asesorar" a Inés.
-
1OJOSELUIS
- · Maestro Forero ·
Qué é o que freou en seco???. O proxecto do futuro de porto?? Menos mal que o fixo, non sei que me cheira que aí ía haber pelotazos coma os do pasado que non sairon gratis.
A cidade estaba sucia, a cidade estaba parada, o carril bici .. é claro que a campaña mediática cuallou.
A cidade estaba sucia, a cidade estaba parada, o carril bici .. é claro que a campaña mediática cuallou.
O mesmo lle pasou a Martiño en Santiago, a prensa foille ao pescozo aos dous, pero como puxen antes creo que tiñan tamén un problema moi serio na casa que os vendeu de moi mala maneira1OJOSELUIS escribió: ↑Sábado 25 de Abril de 2026, 21:48Qué é o que freou en seco???. O proxecto do futuro de porto?? Menos mal que o fixo, non sei que me cheira que aí ía haber pelotazos coma os do pasado que non sairon gratis.
Si, en el caso de Xulio se llamaba Rodri. Lo de la suciedad es una chorrada, coruña estaba igual de limpia que antes y después, de hecho era y sigue siendo lo que más valoran los cruceristas cuando llegan.
E ben que estaba «freada en seco». A Inés Rei non deixa de desbaldir e destruir