Peñas e afección deportivista

Comenta sobre cuestiones de actualidad relativas al R.C. Deportivo
Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10706
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por roped » Viernes 30 de Junio de 2023, 12:32

Kal Drogho escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 12:30
A ver, que Abanca también era accionista del Celta aunque le vendió su participación a Mouriño. Allí apareció un particular que supo ver que había negocio, tenía el dinero y supo gestionarlo. Aqui no se dan ninguna de las dos cosas: ni aparece uno con el dinero necesario ni saben gestionarlo.
El Celta convirtió buena parte de su deuda en acciones e incluso pagó a jugadores con ellas: de memoria Placente, Fernando Sales, Baiano.. las aceptaron y luego las vendieron o quedaron en papel mojado.
El Celta ha declarado en estos siete años 100 millones de beneficio. No veo pq nosotros no podemos hacer lo mismo.
Hai un problemiña, hai que estar en primeira para poder facer iso.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6028
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por NoGarD » Viernes 30 de Junio de 2023, 12:34

roped escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 12:31
NoGarD escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 12:01


Por desgraza, sí que lle debemos a Escotet o feito de seguir existindo como club, e non nun libro de historia. O día que isto desapareza desaparece o club, por moito que poidamos marcarnos unha refundación popular, nada será o mesmo. Porque tamén eran o club os afeccionados do Salamanca, Logroñés, Ourenses e outros largos etcéteras e agora non son club deses equipos senón dalgo que empezou de cero.
Escotet tamén nos debe a nós a posibilidade, cada vez máis remota, de que a súa inversión teña retorno. O Depor, a institución, sen a súa afección non vale unha puta merda.

Eu pensaba o mesmo, pero xa non, coido que a desaparición do club e a súa posterior refundación non é o desexable, pero quizais é o que mereceramos. Tralo trauma e o luto, o porvir sen un "Escotet" sería bastante máis prometedor, polo menos para min.

O Depor xa se dividiu en dous, durante anos o Club deixou de existir, mentres que os xogadores " desertores" seguiron xogando no " Deportivo Autentico", anos despois volvéronse a unir, o que non deixa de ser unha refundación, a día de hoxe poucos deportivistas saben que isto aconteceu, e non pasa nada.
O Dépor ascende a Primeira (ou incluso a Segunda) e temos comprador seguro aínda que sexamos 4000 socios. O Dépor é un carameliño ho. Escotet obviamente non é un filántropo, fai isto por negocio, pero nós somos beneficiados tamén, non me gusta pero é o que hai.

No da desaparición nunca vou estar dacordo, así que tampouco vou debatir máis iso :lol:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10706
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por roped » Viernes 30 de Junio de 2023, 12:37

Si claro, se o Arenteiro ascende tamén terá comprador, e seguramente o atope máis rápido ca nós.

Se o Depor é un carameliño é porque ten 25.000 socios, e ségueno centos de miles de persoas o longo do mundo, non por Escotet, nin por Lendoiro, nin por ninguén con nome e apelidos.

Avatar de Usuario
Adler84
· Maximilien Robespierre ·
Mensajes: 2981
Registrado: Miércoles 21 de Marzo de 2012, 20:39
Ubicación: Curva Máxica (exiliado en Madrid)

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Adler84 » Viernes 30 de Junio de 2023, 12:38

NoGarD escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 9:59
Adler84 escribió:
Andretua escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 8:50
No saqueis las cosas de quicio. Yo estaba en la protesta y el ridículo ese con Lendoiro no fueron más que 20 y tampoco os sorprendería de que palo iban. La inmensa mayoría pasó del tema.
Pero si está claro. Son críticas interesadas a sabiendas de que no hay razón en ellas.

Y citando a un celtista, voz autorizadísima.
Que máis da quen comparta o vídeo, non o subiu un celtista, se ben está citando outro vídeo.

Eu compartín o vídeo porque foi o que vin, a fonte ou o que diga a fonte tanto me ten. O contido do vídeo é o que se ten que comentar.

Hai xente no vídeo que berra Lendoiro eres Dios e a súa vez tacha o logo de quen, gracias a eles, permite que hoxe en día estemos discutindo sobre se é mellor Rubén ou Idiakez. A outra opción era non existir. A incongruencia é xigante.



Ao que vou, eu no fondo da protesta estou a favor, creo que se pode protestar sobre como se están facendo as cousas, sobre todo dende hai un par de semanas.

Agora, isto non pode ser unha guerra aberta a morte contra os que salvaron ao clube de desaparecer, porque quen vai morrer é o Dépor, 100 veces morre o Dépor antes de que Abanca lle supoña un rasguño baixar a persiana.

E repito, estou totalmente a favor de que poidamos protestar sobre como se fan as cousas.

Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk
Non o dicía por ti. Evidentemente puido plantexarse diferente.
Pero sí hai xa quen o emprega para desautorizar ou ridiculizar a protesta en sí e os motivos.

E iso como xa dixeron hai un par de días non é de siareiros, é de lacaios.

Eu pra iso prefiro un Unionistas da Coruña.

Avatar de Usuario
Kal Drogho
· Recién Llegado ·
Mensajes: 71
Registrado: Domingo 21 de Julio de 2013, 13:01

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Kal Drogho » Viernes 30 de Junio de 2023, 12:51

roped escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 12:32
Kal Drogho escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 12:30
A ver, que Abanca también era accionista del Celta aunque le vendió su participación a Mouriño. Allí apareció un particular que supo ver que había negocio, tenía el dinero y supo gestionarlo. Aqui no se dan ninguna de las dos cosas: ni aparece uno con el dinero necesario ni saben gestionarlo.
El Celta convirtió buena parte de su deuda en acciones e incluso pagó a jugadores con ellas: de memoria Placente, Fernando Sales, Baiano.. las aceptaron y luego las vendieron o quedaron en papel mojado.
El Celta ha declarado en estos siete años 100 millones de beneficio. No veo pq nosotros no podemos hacer lo mismo.
Hai un problemiña, hai que estar en primeira para poder facer iso.
Xustamente, dende que Abanca toma o control como máximo accionista é cando baixamos a Segunda B. Unha magoa, pero é asi, e ainda non foron quen de recuperar a categoria.

Avatar de Usuario
Adler84
· Maximilien Robespierre ·
Mensajes: 2981
Registrado: Miércoles 21 de Marzo de 2012, 20:39
Ubicación: Curva Máxica (exiliado en Madrid)

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Adler84 » Viernes 30 de Junio de 2023, 17:21

NoGarD escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 12:01
Andretua escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:47
NoGarD escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:40
Abanca fixo unha inversión estratéxica como empresa, pero é que podía non tela feita e aquí non habería Dépor. Obviamente buscan un beneficio, pero é que grazas a que buscan ese beneficio estamos hoxe vivos.

Eu, volvo dicir, estou completamente dacordo en que a xente proteste, o que non podes é basear esa protesta en Abanca fóra de Riazor primeiro porque non temos unha alternativa para seguir vivos sen eles, e segundo porque o lema da mani e das protestas non debería ser ese.
roped escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:35

Na miña opinión morrer é mellor que alongar unha agonía indigna.
Non podo estar máis en desacordo. O club como institución está por riba dos seus donos, morrer nunca é a opción. Volvo poñer o exemplo do Rayo Vallecano.
Si no se puede protestar contra el "dueño", el que dirige cada decisión del club sin saberse el nombre de 4 futbolistas, contra quien lo hacemos? que pedimos exactamente? Cual es el lema alternativo? es que no lo acabo de entender.
Eu dixen 100 veces que se pode protestar.

Para min hai un abismo entre pedir que se fagan as cousas mellor nos aspectos que sexan, a insinuar que Abanca é o peor que lle pasou ao Deportivo e pedir pouco menos que queimar as oficinas (esaxeración)

Realmente ABANCA fixo o que lle levaba pedindo a afección dende hai meses, Que se vaian todos. O que pasa é que botou a un tipo de máis. Se chega a estar Rubén de la Barrera xa se nos olvidarían o resto de problemas? Ou contra qué se protestaba onte realmente? O 80% contra o despido dun técnico, despido co que estou completamente en desacordo, pero a realidade é esa.
roped escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:54
NoGarD escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:40
Abanca fixo unha inversión estratéxica como empresa, pero é que podía non tela feita e aquí non habería Dépor. Obviamente buscan un beneficio, pero é que grazas a que buscan ese beneficio estamos hoxe vivos.

Eu, volvo dicir, estou completamente dacordo en que a xente proteste, o que non podes é basear esa protesta en Abanca fóra de Riazor primeiro porque non temos unha alternativa para seguir vivos sen eles, e segundo porque o lema da mani e das protestas non debería ser ese.
roped escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:35

Na miña opinión morrer é mellor que alongar unha agonía indigna.
Non podo estar máis en desacordo. O club como institución está por riba dos seus donos, morrer nunca é a opción. Volvo poñer o exemplo do Rayo Vallecano.
Pois que non a fixera, e palmara unha pila de pasta.

Para min non é suficiente con que nos manteña vivos, é como se un escravo lle debese gratitude eterna o seu amo por darlle de comer e un teito, eu sempre defenderei o dereito a curtarlle o pescozo o amo, sobre todo cando ese amo nos tangou a todos 8000M de euros.

O Club somos nós, nin escudo, nin camiseta, nin títulos, nin hostias... eu nada lle debo a Escotet.
Por desgraza, sí que lle debemos a Escotet o feito de seguir existindo como club, e non nun libro de historia. O día que isto desapareza desaparece o club, por moito que poidamos marcarnos unha refundación popular, nada será o mesmo. Porque tamén eran o club os afeccionados do Salamanca, Logroñés, Ourenses e outros largos etcéteras e agora non son club deses equipos senón dalgo que empezou de cero.
Para nada, el problema es la falta de proyecto una vez más que deja ver esa medida.

Proyecto que lleva sin existir muchos años, pero que algunos o muchos pensábamos que sí, que esta vez era la buena, porque nos agarrábamos como un clavo ardiendo a la figura y las declaraciones de Rubén; no porque fuera alguien en el Depor (que no lo es, tampoco le han dejado) sino porque no había nada más.

Y ahora no queda nada y aún por encima nos traen a Cano de Incógnito.

Es para meterle fuego a todo.

Avatar de Usuario
Ou2
· Que duda cabe ·
Mensajes: 14057
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 23:41
Ubicación: ¿Falta mucho aún?

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Ou2 » Viernes 30 de Junio de 2023, 19:50

10.000 teníamos que haber sido ayer. Vaya puto asco de gestión y vaya manera de cargarse cualquier tipo de ilusión.

Prefería haber desaparecido hace 4 años que esto

astigmata
· Converso escarolista ·
Mensajes: 9732
Registrado: Domingo 09 de Septiembre de 2012, 16:55

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por astigmata » Viernes 30 de Junio de 2023, 19:55

De todos modos, no sé si Escotet es permeable a la presión, porque ¿Qué presión? De la gente en marcha...? lo dudo, se la pela, Presión económica al no ir al campo¿? Pues no sé, aguanta la deuda y tan ricamente.

Avatar de Usuario
Peixe
· Forero Experto ·
Mensajes: 1063
Registrado: Martes 22 de Junio de 2010, 20:23

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Peixe » Viernes 30 de Junio de 2023, 19:57

Por aquí se leía que lo de tachar logos y poner pegatinas era pasarse, eh :lol:

astigmata
· Converso escarolista ·
Mensajes: 9732
Registrado: Domingo 09 de Septiembre de 2012, 16:55

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por astigmata » Viernes 30 de Junio de 2023, 20:00

Peixe escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 19:57
Por aquí se leía que lo de tachar logos y poner pegatinas era pasarse, eh :lol:
No, al menos no dije eso, dije, que si quieres que las cosas cambien es mejor ir con buena voluntad hacia quien tiene la sartén de la mano, enfrentarte a puerta gayola no me parecía a mejor estrategia para seducir a quien puede hacer las cosas, pero vamos que eso se debatió hasta el hastío.

Avatar de Usuario
Aglaca
[Mod] · Parrafista ·
Mensajes: 7889
Registrado: Martes 27 de Enero de 2009, 12:14

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Aglaca » Viernes 30 de Junio de 2023, 20:31

Bueno, algo les importará la presión, de lo contrario habrían anunciado lo de Fean antes de ayer. Pero vamos, en la foto esa con Rubén decían que a ver si se lo vuelven a traer y era en realidad que iban a largar a los dos. Y tengo cero dudas de que Fran estaba con Rubén porque ya sabía entonces que se le iba a unir en la cola del paro.

Dan ganas de movilizarse hasta en Dublín.

Avatar de Usuario
Adler84
· Maximilien Robespierre ·
Mensajes: 2981
Registrado: Miércoles 21 de Marzo de 2012, 20:39
Ubicación: Curva Máxica (exiliado en Madrid)

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Adler84 » Viernes 30 de Junio de 2023, 20:55

Jajajaja aplaudid aplaudid al amo.

ecp_mjb
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2144
Registrado: Martes 14 de Mayo de 2013, 0:35

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por ecp_mjb » Viernes 30 de Junio de 2023, 21:25

Nuestro poder está en la campaña de abonados. No tenemos otro.

Avatar de Usuario
migui
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3885
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:58

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por migui » Viernes 30 de Junio de 2023, 22:45

Se vendo "as cousas ilusionantes" que están a pasar, hai máis de 10000 socios está tempada, creo que significará que somos un afección cun síndrome de Estocolmo moi grande

Avatar de Usuario
Antoninho
[Mod] · La gacela guineana ·
Mensajes: 3646
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 18:56

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Antoninho » Viernes 30 de Junio de 2023, 22:54

Yo de verdad que me lo estoy pensando muy muy seriamente, nunca creí que llegaría este momento.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 33 invitados