LFP, RFEF, CSD, FGF, AFE, etc.

Comenta sobre cuestiones de actualidad relativas al R.C. Deportivo
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·

Re: LFP, RFEF, CSD, FGF, AFE, etc.

Mensaje por Reogalego13 » Viernes 07 de Febrero de 2025, 1:46

Es brutal, contesta tal cual se lo haría a un periodista. Lo mejor de todas formas es la respuesta que da.

:lol:

krnicero
· Forero Profesional ·

Mensaje por krnicero » Miércoles 19 de Febrero de 2025, 15:08

Non sei se se falou disto pero seguramente a alguén non lle andan funcionando ben algunhas webs estas semanas. A min xa me parecía raro que me fallaran algunhas xusto cando había fútbol pero supoñía que era porque os nodos estarían saturados ou algo así. O caso é que parece ser que detrás está a Liga (e as compañías) porque anda bloqueando rangos de IPs e bloqueou Cloudflare. O outro día estaba intentando ve-lo Fabril pola páxina dos Riazor Blues e non me pasaba da comprobación de Cloudflare. Vale que o podo entender no sentido de que non me deixen ve-lo Fabril sen pagar pero que ti teñas unha páxina do teu negocio e que non poidas ter visitas cando hai partidos, xa me dirás. A sentenza que da permiso para que as compañías realicen os bloqueos está condicionada a que non se prexudique a terceiros e isto non se cumpre. Polo tanto, están incumprindo a sentenza. Deixo un vídeo de midudev onde explica un pouco todo: https://www.youtube.com/watch?v=RG8f4H8XYBU

Jes1906
[Mod]

Mensaje por Jes1906 » Viernes 11 de Abril de 2025, 10:45

Responder