LFP, RFEF, CSD, FGF, AFE, etc.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Re: LFP, RFEF, CSD, FGF, AFE, etc.
Es brutal, contesta tal cual se lo haría a un periodista. Lo mejor de todas formas es la respuesta que da.

Re: LFP, RFEF, CSD, FGF, AFE, etc.
Non sei se se falou disto pero seguramente a alguén non lle andan funcionando ben algunhas webs estas semanas. A min xa me parecía raro que me fallaran algunhas xusto cando había fútbol pero supoñía que era porque os nodos estarían saturados ou algo así. O caso é que parece ser que detrás está a Liga (e as compañías) porque anda bloqueando rangos de IPs e bloqueou Cloudflare. O outro día estaba intentando ve-lo Fabril pola páxina dos Riazor Blues e non me pasaba da comprobación de Cloudflare. Vale que o podo entender no sentido de que non me deixen ve-lo Fabril sen pagar pero que ti teñas unha páxina do teu negocio e que non poidas ter visitas cando hai partidos, xa me dirás. A sentenza que da permiso para que as compañías realicen os bloqueos está condicionada a que non se prexudique a terceiros e isto non se cumpre. Polo tanto, están incumprindo a sentenza. Deixo un vídeo de midudev onde explica un pouco todo: https://www.youtube.com/watch?v=RG8f4H8XYBU