Peñas e afección deportivista
Re: Peñas e afección deportivista
Lo de premiar ir al campo me parece muy buena idea
Quiero creer que si hay un conflicto real acabaría dando la cara un responsable del club, evidentemente no pretendo que nadie lie nada a un chaval de 20 años con peto amarillo.
- Furu Tlores
- · Sr. Rubio ·
Dónde se hace tal cosa?
- Galahad
- · habeas corpus ·
Eu teño claro que, agás aquelas persoas que xa queiran liberar o asiento de seu, o resto deberían confirmar a asistencia poidan ir ou non. A mín encántame toda esa xente que pode planificar a súa vida a días vista pero non todo o mundo vive con semellante planificación. O bo de ser socio e abonado é que tes na túa man a entrada para toda a tempada coa liberdade de adaptarte sobre a marcha. Pagaches, por anticipado sen saber cómo vai ir o equipo, por ese dereito durante unha tempada completa. A mín estas políticas parécenme pura mezquindade, trincar pasta sexa como sexa antes, durante e despois.
O problema e que os asentos liberados non saben a venta ata que se vende todo o demais, porque o clube leva menos cartos. Pero claro, non e o mesmo varios asentos xuntiños no medio de preferencia, ou en Marathon, que os asentos esquineiros. Tamén ahí o clube tiña que facer un esforzo se quere o campo cheo.Andretua escribió: ↑Lunes 05 de Enero de 2026, 20:10A mí me parece (y lo he dicho mil veces) que había que hacer algo con los miles de socios que no van ni liberan asiento. No sé si esta será la mejor solución, pero espero que venga para quedarse y no solo para venderle entradas a los fans de Mbappe o Pedri.
Esto é o que terian que implementar se estivesen preocupados polo absentismo, pero como o que lles preocupa e quitar beneficio varias veces por un asento, pois tiran por facer estas cousas que ata dubido que sexan “legais”
-
quebec
- · Forero Experto ·
Aparte de que te piden confirmar asistencia a un partido sin día ni hora.
Fáiseme raro que non sexa legal, quero pensar que miraron o tema antes de facelo
Isto sería o ideal, pero non o farán. Implicaría dúas cousas:
1- Maximizar asistencia.
2- Afrontar miles de descontos na campaña seguinte.
Evidentemente, a uns dirixentes que non son máis que mercenarios impórtalles máis o segundo.
Es que acabo de leer que el otro día no quedaban entradas disponibles, con lo que si éramos 23500 en Riazor, hubo 7.000 socios que no fueron. Es una barbaridad.
yo me quedé sin ir porque solo había asientos sueltos.
Luego veías unas calvas que flipas.
Luego veías unas calvas que flipas.
Con entradas a 45€ en tribuna, y varias liberadas sin vender, es bastante humo. Y lo venden así, para que cuando hagan estas cosas pienses que está bien hecho.
¿ Quieren el campo lleno el partido contra el ATM?
Que no pongan entradas a 60€. Veremos cuál es el precio..
Bueno, es facilmente demostrable, bastaba con mirar en la previa si había entradas a la venta o no. Ya hubo más partidos sin entradas a la venta y 5-6mil asientos vacíos. A mi ese cálculo me parece bastante creíble y constante.Nortenho escribió: ↑Miércoles 07 de Enero de 2026, 21:21Con entradas a 45€ en tribuna, y varias liberadas sin vender, es bastante humo. Y lo venden así, para que cuando hagan estas cosas pienses que está bien hecho.
¿ Quieren el campo lleno el partido contra el ATM?
Que no pongan entradas a 60€. Veremos cuál es el precio..