Estadio Abanca Riazor
- Faro de la tormenta
- · Camina o revienta ·
Re: Estadio Abanca Riazor
En una ciudad medio normal Abanca se aliaría con el concello para consolidar la Sede y, de paso, acometer la muy necesaria ampliación del estadio.
Pero esta es una ciudad mangoneada por otra. El partido que gobierna la Xunta no quiere que Coruńa sea sede, y para eso le han dicho a Escotet que se oponga.
Louzán, del mismo partido que los que gobiernan la Xunta, ahora dice que sin consenso entre Escotet y el concello la cosa pinta mal.
El caso es que no hay consenso porque los del partido de Louzán se han encargado de que no lo haya.
Vamos.... Lo de siempre: la Xunta petardeando los proyectos estratégicos de Coruńa. Y, en este caso, llevándose por delante la independencia y futuro de nuestro querido Dépor. Porque sin ampliación de Riazor nuestro futuro se ve bastante condicionado.
Y conste que la alcaldesa me parece muy, pero que MUY mediocre. Pero en esto, es más víctima que culpable.
Pero esta es una ciudad mangoneada por otra. El partido que gobierna la Xunta no quiere que Coruńa sea sede, y para eso le han dicho a Escotet que se oponga.
Louzán, del mismo partido que los que gobiernan la Xunta, ahora dice que sin consenso entre Escotet y el concello la cosa pinta mal.
El caso es que no hay consenso porque los del partido de Louzán se han encargado de que no lo haya.
Vamos.... Lo de siempre: la Xunta petardeando los proyectos estratégicos de Coruńa. Y, en este caso, llevándose por delante la independencia y futuro de nuestro querido Dépor. Porque sin ampliación de Riazor nuestro futuro se ve bastante condicionado.
Y conste que la alcaldesa me parece muy, pero que MUY mediocre. Pero en esto, es más víctima que culpable.
-
1OJOSELUIS
- · Forero Experto ·
Y toda esta información la sabes de primera mano, no?. Ayer te lo dijo tu cuñado en la previa a la cena o como fue?. Nos puedes aclarar tus fuentes?.Faro de la tormenta escribió: ↑Miércoles 31 de Diciembre de 2025, 22:21En una ciudad medio normal Abanca se aliaría con el concello para consolidar la Sede y, de paso, acometer la muy necesaria ampliación del estadio.
Eu si que me creo que anunciasen o tema dando por sentado que ABANCA ia meter os cartos, e que non mediron o que Escotet ia pedir a cambio desa financiación. Despois puxeronse a buscar outro inversor privado e encabronaron a Escotet de todo.
Que se pode arreglar o tema? seguro, pero van ter que renunciar a todo e darlle o estadio a Escotet mais meter algo de carto publico
Que se pode arreglar o tema? seguro, pero van ter que renunciar a todo e darlle o estadio a Escotet mais meter algo de carto publico
Pode ser pero en todo caso é unha cagada de Ines moi gorda, non podes fiar o proxecto a unha suposta colaboración cun inquilino co que no mellor dos casos mantés unha relación fria.
Se a idea tanto de uns como de outros é usar este tema electoralmente para o final non facer nada, tampouco teño claro que sexa boa idea, as datas penso que non van dar, terán que aclarar o tema antes das eleccións do 27 , e non creo que saquen moito rédito ao conflito.
Se Escotet está tensando a corda para quedar co Estadio por 4 pesos tamén se trabuca, pode quedar sen nada e co caseiro encabronado disposto a facerlle a vida imposible. Se espera que pode gañar o Pp pode ir collendo asento.
Estamos en mans de ratas ou incompetentes, ou peor aínda das dúas cousas a un tempo. Para min o ideal sería que non se fixera nada nin aquí, nin en Vigo, que a Xunta poña diñeiro en darlle unha volta a un Balaidos que aínda está en obras tamén me parece un disparate que non me fai ningunha graza.
Se a idea tanto de uns como de outros é usar este tema electoralmente para o final non facer nada, tampouco teño claro que sexa boa idea, as datas penso que non van dar, terán que aclarar o tema antes das eleccións do 27 , e non creo que saquen moito rédito ao conflito.
Se Escotet está tensando a corda para quedar co Estadio por 4 pesos tamén se trabuca, pode quedar sen nada e co caseiro encabronado disposto a facerlle a vida imposible. Se espera que pode gañar o Pp pode ir collendo asento.
Estamos en mans de ratas ou incompetentes, ou peor aínda das dúas cousas a un tempo. Para min o ideal sería que non se fixera nada nin aquí, nin en Vigo, que a Xunta poña diñeiro en darlle unha volta a un Balaidos que aínda está en obras tamén me parece un disparate que non me fai ningunha graza.
- Monjacorrecaminos
- · Forero Experto ·
Por desgracia, Vigo va con todo, Caballero está echando el resto, exigiendo que Xunta y Deputacion aporten dinero (El club no, no se vaya a empobrecer), y sino... Pues se hace igual
Esto es de antes de ayer
Esto es de antes de ayer
Esto é o resultado de que cada vez máis ineptos teñan a responsabilidade de levar as rendas de grandes cidades. Pensou que pondo unha camiseta e facendo roldas de prensa ía o Escotet correndo a darlle cartos para facer o que quixera, agora leva a hostia de realidade, e pouco tardará en ter que dar unha comparecencia como o alcalde de Málaga
Caballero cheira o sangue jajajaMonjacorrecaminos escribió: ↑Jueves 01 de Enero de 2026, 20:34Por desgracia, Vigo va con todo, Caballero está echando el resto, exigiendo que Xunta y Deputacion aporten dinero (El club no, no se vaya a empobrecer), y sino... Pues se hace igual
Esto es de antes de ayer