Peñas e afección deportivista

Comenta sobre cuestiones de actualidad relativas al R.C. Deportivo
Avatar de Usuario
Kal Drogho
· Recién Llegado ·
Mensajes: 71
Registrado: Domingo 21 de Julio de 2013, 13:01

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Kal Drogho » Viernes 30 de Junio de 2023, 10:03

Faro de la tormenta escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 9:44
Abanca tendrá mayoría accionarial en el Club, pero primero, eso no significa que el Club sea suyo y, segundo, está obligada a gestionar la entidad con profesionalidad, y no como un cortijo.
Muy de acuerdo con esto.

Yo estuve en la manifestación. Lo de Lendoiro fue algo anecdotico y nada mas. Significativo para el que grabó el video, para los que salen en el y para el twitter celtarra. El resto casi nos enteramos.

Por cierto. ACL hizo lo mismo que algunos que leo: mirar por la ventana, sonreir y saludar como si "la cosa" no fuera con el.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6028
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por NoGarD » Viernes 30 de Junio de 2023, 10:14

Kal Drogho escribió:
Faro de la tormenta escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 9:44
Abanca tendrá mayoría accionarial en el Club, pero primero, eso no significa que el Club sea suyo y, segundo, está obligada a gestionar la entidad con profesionalidad, y no como un cortijo.
Muy de acuerdo con esto.

Yo estuve en la manifestación. Lo de Lendoiro fue algo anecdotico y nada mas. Significativo para el que grabó el video, para los que salen en el y para el twitter celtarra. El resto casi nos enteramos.

Por cierto. ACL hizo lo mismo que algunos que leo: mirar por la ventana, sonreir y saludar como si "la cosa" no fuera con el.
Home, podes chamarlle como queiras pero sobre o papel por desgraza (porque o ideal é que fóra de milleiro de accionistas) o club a día de hoxe si que é de Abanca.





Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk


Avatar de Usuario
Mesura
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1226
Registrado: Domingo 14 de Abril de 2013, 20:00
Ubicación: Please give me a sign

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Mesura » Viernes 30 de Junio de 2023, 10:22

¿La noticia de la manifestación de ayer sale en algún sitio? En La Voz no veo nada

Avatar de Usuario
vagalume
· Forero Profesional ·
Mensajes: 540
Registrado: Jueves 31 de Julio de 2014, 19:29

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por vagalume » Viernes 30 de Junio de 2023, 10:30


Avatar de Usuario
Andretua
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4888
Registrado: Miércoles 29 de Enero de 2020, 16:10

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Andretua » Viernes 30 de Junio de 2023, 10:40

Ver a la mayor mafia periodística que existe, plegada a la mayor mafia económica de Galicia, me produce muchos sentimientos encontrados.

Avatar de Usuario
Mesura
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1226
Registrado: Domingo 14 de Abril de 2013, 20:00
Ubicación: Please give me a sign

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Mesura » Viernes 30 de Junio de 2023, 11:16

vagalume escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 10:30
.
Gracias

Avatar de Usuario
Aglaca
[Mod] · Parrafista ·
Mensajes: 7888
Registrado: Martes 27 de Enero de 2009, 12:14

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Aglaca » Viernes 30 de Junio de 2023, 11:30

Pero a ver, insisten en que la manifestación no fue un éxito, no funcionó... ¿qué cifra habrían considerado ustedes como exitosa? Van 20000 personas a ver un partido a Riazor viajando desde varias partes distintas de Galicia durante un fin de semana. Que un 10% de esa cifra se manifieste un jueves por la parte, me parece un balance numérico muy positivo. ¿O acaso esperan que vaya la misma gente a manifestarse que a ver un partido de fútbol? 2000 personas es una muestra bastante amplia del número de deportistas activos de la ciudad.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10695
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por roped » Viernes 30 de Junio de 2023, 11:35

NoGarD escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 9:59
Adler84 escribió:
Andretua escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 8:50
No saqueis las cosas de quicio. Yo estaba en la protesta y el ridículo ese con Lendoiro no fueron más que 20 y tampoco os sorprendería de que palo iban. La inmensa mayoría pasó del tema.
Pero si está claro. Son críticas interesadas a sabiendas de que no hay razón en ellas.

Y citando a un celtista, voz autorizadísima.
Que máis da quen comparta o vídeo, non o subiu un celtista, se ben está citando outro vídeo.

Eu compartín o vídeo porque foi o que vin, a fonte ou o que diga a fonte tanto me ten. O contido do vídeo é o que se ten que comentar.

Hai xente no vídeo que berra Lendoiro eres Dios e a súa vez tacha o logo de quen, gracias a eles, permite que hoxe en día estemos discutindo sobre se é mellor Rubén ou Idiakez. A outra opción era non existir. A incongruencia é xigante.



Ao que vou, eu no fondo da protesta estou a favor, creo que se pode protestar sobre como se están facendo as cousas, sobre todo dende hai un par de semanas.

Agora, isto non pode ser unha guerra aberta a morte contra os que salvaron ao clube de desaparecer, porque quen vai morrer é o Dépor, 100 veces morre o Dépor antes de que Abanca lle supoña un rasguño baixar a persiana.

E repito, estou totalmente a favor de que poidamos protestar sobre como se fan as cousas.

Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk

O de Lendoiro é unha paifocada, en iso estamos de acordo.

Abanca fixo unha inversión estratéxica nunha empresa que lle debía unha pila de pasta, ca esperanza de poder revalorizala e sacar tallada, tal como o dis semella que Escotet é unha ONG, e non é así, el tenta salvar os seus intereses, de xeito bastante ineficiente , todo sexa dito.

Unha protesta que non se constrúe desde o conflito non é unha protesta, é unha súplica, moito me temo que a Escotet as súplicas impórtanlle un carallo, as protestas seguramente tamén.

Na miña opinión morrer é mellor que alongar unha agonía indigna.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6028
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por NoGarD » Viernes 30 de Junio de 2023, 11:40

Abanca fixo unha inversión estratéxica como empresa, pero é que podía non tela feita e aquí non habería Dépor. Obviamente buscan un beneficio, pero é que grazas a que buscan ese beneficio estamos hoxe vivos.

Eu, volvo dicir, estou completamente dacordo en que a xente proteste, o que non podes é basear esa protesta en Abanca fóra de Riazor primeiro porque non temos unha alternativa para seguir vivos sen eles, e segundo porque o lema da mani e das protestas non debería ser ese.
roped escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:35

Na miña opinión morrer é mellor que alongar unha agonía indigna.
Non podo estar máis en desacordo. O club como institución está por riba dos seus donos, morrer nunca é a opción. Volvo poñer o exemplo do Rayo Vallecano.

Avatar de Usuario
Faro de la tormenta
· Camina o revienta ·
Mensajes: 1517
Registrado: Martes 18 de Abril de 2017, 8:55

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Faro de la tormenta » Viernes 30 de Junio de 2023, 11:44

Aquí nadie va a morir porque este club está más vivo que nunca. Y ayer se vio.
En mi entorno todos vamos a renovar el carnet y uno más, que acaba de venir de fuera, se va a hacer socio.
La mejor respuesta a esta pandilla de tecnócratas es renovar los abonos en masa; si es posible, superando los 26.000 socios
¡¡¡FORZA DÉPOR OÉ!!! :bufanda:

Avatar de Usuario
Andretua
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4888
Registrado: Miércoles 29 de Enero de 2020, 16:10

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Andretua » Viernes 30 de Junio de 2023, 11:47

NoGarD escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:40
Abanca fixo unha inversión estratéxica como empresa, pero é que podía non tela feita e aquí non habería Dépor. Obviamente buscan un beneficio, pero é que grazas a que buscan ese beneficio estamos hoxe vivos.

Eu, volvo dicir, estou completamente dacordo en que a xente proteste, o que non podes é basear esa protesta en Abanca fóra de Riazor primeiro porque non temos unha alternativa para seguir vivos sen eles, e segundo porque o lema da mani e das protestas non debería ser ese.
roped escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:35

Na miña opinión morrer é mellor que alongar unha agonía indigna.
Non podo estar máis en desacordo. O club como institución está por riba dos seus donos, morrer nunca é a opción. Volvo poñer o exemplo do Rayo Vallecano.
Si no se puede protestar contra el "dueño", el que dirige cada decisión del club sin saberse el nombre de 4 futbolistas, contra quien lo hacemos? que pedimos exactamente? Cual es el lema alternativo? es que no lo acabo de entender.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10695
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por roped » Viernes 30 de Junio de 2023, 11:54

NoGarD escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:40
Abanca fixo unha inversión estratéxica como empresa, pero é que podía non tela feita e aquí non habería Dépor. Obviamente buscan un beneficio, pero é que grazas a que buscan ese beneficio estamos hoxe vivos.

Eu, volvo dicir, estou completamente dacordo en que a xente proteste, o que non podes é basear esa protesta en Abanca fóra de Riazor primeiro porque non temos unha alternativa para seguir vivos sen eles, e segundo porque o lema da mani e das protestas non debería ser ese.
roped escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:35

Na miña opinión morrer é mellor que alongar unha agonía indigna.
Non podo estar máis en desacordo. O club como institución está por riba dos seus donos, morrer nunca é a opción. Volvo poñer o exemplo do Rayo Vallecano.
Pois que non a fixera, e palmara unha pila de pasta.

Para min non é suficiente con que nos manteña vivos, é como se un escravo lle debese gratitude eterna o seu amo por darlle de comer e un teito, eu sempre defenderei o dereito a curtarlle o pescozo o amo, sobre todo cando ese amo nos tangou a todos 8000M de euros.

O Club somos nós, nin escudo, nin camiseta, nin títulos, nin hostias... eu nada lle debo a Escotet.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6028
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por NoGarD » Viernes 30 de Junio de 2023, 12:01

Andretua escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:47
NoGarD escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:40
Abanca fixo unha inversión estratéxica como empresa, pero é que podía non tela feita e aquí non habería Dépor. Obviamente buscan un beneficio, pero é que grazas a que buscan ese beneficio estamos hoxe vivos.

Eu, volvo dicir, estou completamente dacordo en que a xente proteste, o que non podes é basear esa protesta en Abanca fóra de Riazor primeiro porque non temos unha alternativa para seguir vivos sen eles, e segundo porque o lema da mani e das protestas non debería ser ese.
roped escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:35

Na miña opinión morrer é mellor que alongar unha agonía indigna.
Non podo estar máis en desacordo. O club como institución está por riba dos seus donos, morrer nunca é a opción. Volvo poñer o exemplo do Rayo Vallecano.
Si no se puede protestar contra el "dueño", el que dirige cada decisión del club sin saberse el nombre de 4 futbolistas, contra quien lo hacemos? que pedimos exactamente? Cual es el lema alternativo? es que no lo acabo de entender.
Eu dixen 100 veces que se pode protestar.

Para min hai un abismo entre pedir que se fagan as cousas mellor nos aspectos que sexan, a insinuar que Abanca é o peor que lle pasou ao Deportivo e pedir pouco menos que queimar as oficinas (esaxeración)

Realmente ABANCA fixo o que lle levaba pedindo a afección dende hai meses, Que se vaian todos. O que pasa é que botou a un tipo de máis. Se chega a estar Rubén de la Barrera xa se nos olvidarían o resto de problemas? Ou contra qué se protestaba onte realmente? O 80% contra o despido dun técnico, despido co que estou completamente en desacordo, pero a realidade é esa.
roped escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:54
NoGarD escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:40
Abanca fixo unha inversión estratéxica como empresa, pero é que podía non tela feita e aquí non habería Dépor. Obviamente buscan un beneficio, pero é que grazas a que buscan ese beneficio estamos hoxe vivos.

Eu, volvo dicir, estou completamente dacordo en que a xente proteste, o que non podes é basear esa protesta en Abanca fóra de Riazor primeiro porque non temos unha alternativa para seguir vivos sen eles, e segundo porque o lema da mani e das protestas non debería ser ese.
roped escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 11:35

Na miña opinión morrer é mellor que alongar unha agonía indigna.
Non podo estar máis en desacordo. O club como institución está por riba dos seus donos, morrer nunca é a opción. Volvo poñer o exemplo do Rayo Vallecano.
Pois que non a fixera, e palmara unha pila de pasta.

Para min non é suficiente con que nos manteña vivos, é como se un escravo lle debese gratitude eterna o seu amo por darlle de comer e un teito, eu sempre defenderei o dereito a curtarlle o pescozo o amo, sobre todo cando ese amo nos tangou a todos 8000M de euros.

O Club somos nós, nin escudo, nin camiseta, nin títulos, nin hostias... eu nada lle debo a Escotet.
Por desgraza, sí que lle debemos a Escotet o feito de seguir existindo como club, e non nun libro de historia. O día que isto desapareza desaparece o club, por moito que poidamos marcarnos unha refundación popular, nada será o mesmo. Porque tamén eran o club os afeccionados do Salamanca, Logroñés, Ourenses e outros largos etcéteras e agora non son club deses equipos senón dalgo que empezou de cero.

Avatar de Usuario
Kal Drogho
· Recién Llegado ·
Mensajes: 71
Registrado: Domingo 21 de Julio de 2013, 13:01

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Kal Drogho » Viernes 30 de Junio de 2023, 12:30

A ver, que Abanca también era accionista del Celta aunque le vendió su participación a Mouriño. Allí apareció un particular que supo ver que había negocio, tenía el dinero y supo gestionarlo. Aqui no se dan ninguna de las dos cosas: ni aparece uno con el dinero necesario ni saben gestionarlo.
El Celta convirtió buena parte de su deuda en acciones e incluso pagó a jugadores con ellas: de memoria Placente, Fernando Sales, Baiano.. las aceptaron y luego las vendieron o quedaron en papel mojado.
El Celta ha declarado en estos siete años 100 millones de beneficio. No veo pq nosotros no podemos hacer lo mismo.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10695
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por roped » Viernes 30 de Junio de 2023, 12:31

NoGarD escribió:
Viernes 30 de Junio de 2023, 12:01


Por desgraza, sí que lle debemos a Escotet o feito de seguir existindo como club, e non nun libro de historia. O día que isto desapareza desaparece o club, por moito que poidamos marcarnos unha refundación popular, nada será o mesmo. Porque tamén eran o club os afeccionados do Salamanca, Logroñés, Ourenses e outros largos etcéteras e agora non son club deses equipos senón dalgo que empezou de cero.
Escotet tamén nos debe a nós a posibilidade, cada vez máis remota, de que a súa inversión teña retorno. O Depor, a institución, sen a súa afección non vale unha puta merda.

Eu pensaba o mesmo, pero xa non, coido que a desaparición do club e a súa posterior refundación non é o desexable, pero quizais é o que mereceramos. Tralo trauma e o luto, o porvir sen un "Escotet" sería bastante máis prometedor, polo menos para min.

O Depor xa se dividiu en dous, durante anos o Club deixou de existir, mentres que os xogadores " desertores" seguiron xogando no " Deportivo Autentico", anos despois volvéronse a unir, o que non deixa de ser unha refundación, a día de hoxe poucos deportivistas saben que isto aconteceu, e non pasa nada.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 30 invitados