Derechos televisivos

Comenta sobre cuestiones de actualidad relativas al R.C. Deportivo
Avatar de Usuario
Jes1906
[Mod]
Mensajes: 11163
Registrado: Sábado 15 de Octubre de 2011, 22:56

Re: Derechos televisivos

Mensaje por Jes1906 » Lunes 05 de Septiembre de 2022, 13:37

vicante escribió:
Lunes 05 de Septiembre de 2022, 13:24
O unico problema que lle vexo e que se "atasca" un pouco. Estaba intentando ver un resumen das paradas de Mackay e cada vez que pasa a unha nova xogada, teño que esperar 10-20 segundos a que pille o video do servidor.
A mí eso me pasa cuando quiero ver el partido dándole al botón de Directo. Si retrasas el partido 5sg ese intervalo de bloqueo no aparece casi nunca.

Avatar de Usuario
Ou2
· Que duda cabe ·
Mensajes: 14059
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 23:41
Ubicación: ¿Falta mucho aún?

Re: Derechos televisivos

Mensaje por Ou2 » Lunes 05 de Septiembre de 2022, 15:21

Lo de las jugadas era mejor que no lo tuvieran, porque no me ha funcionado bien ni una sola vez

Avatar de Usuario
ResveraTroll
· solicitando se minimice ·
Mensajes: 3108
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 0:35
Ubicación: Madrid

Re: Derechos televisivos

Mensaje por ResveraTroll » Lunes 05 de Septiembre de 2022, 17:01

Por cierto, ¿la suscripción a la web ésta no eran 59,90€? Porque he entrado hoy y ya está redondeado a 60€.

Avatar de Usuario
caabrego
· Forero Experto ·
Mensajes: 714
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:38
Ubicación: El Salvador

Re: Derechos televisivos

Mensaje por caabrego » Lunes 05 de Septiembre de 2022, 18:54

Me acabo de subscribir y me cobraron 59,90€
Yo no tengo opción, es esto o verlo por la TVG en línea y su ancho de banda es pésimo, ayer solo pude ver el primer tiempo, en el segundo se miraba pixelado y se caia el enlace cada rato y me tuve que cambar a Insports.

Avatar de Usuario
Blankito
· Alma en pena ·
Mensajes: 2727
Registrado: Martes 20 de Junio de 2017, 19:49

Re: Derechos televisivos

Mensaje por Blankito » Lunes 05 de Septiembre de 2022, 22:36

Yo soy débil.... Y se que al próximo partido que no pueda verlo.... Se me. Sale sola la tarjeta de credito.
Es superior a mi... 😥

Avatar de Usuario
CriStO
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1289
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 14:52

Re: Derechos televisivos

Mensaje por CriStO » Lunes 05 de Septiembre de 2022, 23:21

Alguien puede confirmar si hay alguna opción de ver Insat TV desde la TV? Ya sea una app de smart tv o Chromecast, es para una persona mayor.

Avatar de Usuario
Xiximaru
· Forero Experto ·
Mensajes: 927
Registrado: Jueves 04 de Agosto de 2022, 19:50

Re: Derechos televisivos

Mensaje por Xiximaru » Lunes 05 de Septiembre de 2022, 23:27

CriStO escribió:
Lunes 05 de Septiembre de 2022, 23:21
Alguien puede confirmar si hay alguna opción de ver Insat TV desde la TV? Ya sea una app de smart tv o Chromecast, es para una persona mayor.
Pensaches en compartir a pestaña desde google chrome?

Avatar de Usuario
Tristan
[Mod] · Idiakecista ·
Mensajes: 4740
Registrado: Domingo 27 de Abril de 2014, 18:26

Re: Derechos televisivos

Mensaje por Tristan » Martes 06 de Septiembre de 2022, 0:06

He de decir que me ha sorprendido gratamente la calidad. Contra el Linense no experimenté ni una pequeñísima ralentización.

Avatar de Usuario
Mr Mojo Risin
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3025
Registrado: Miércoles 05 de Mayo de 2010, 21:17

Re: Derechos televisivos

Mensaje por Mr Mojo Risin » Martes 06 de Septiembre de 2022, 8:51

Supongo que ya estará más que hablado pero, se pueden ver los partidos que da la gallega desde fuera de Galicia?

De momento sigo sin pagar, contra el Mérida tocará buscar bar.

astigmata
· Converso escarolista ·
Mensajes: 9734
Registrado: Domingo 09 de Septiembre de 2012, 16:55

Re: Derechos televisivos

Mensaje por astigmata » Martes 06 de Septiembre de 2022, 8:55

El anterior lo vi por internet desde fuera de Galicia en Tvg2, el que viene no sé si lo echarán, ojalá que si.

Avatar de Usuario
Mr Mojo Risin
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3025
Registrado: Miércoles 05 de Mayo de 2010, 21:17

Re: Derechos televisivos

Mensaje por Mr Mojo Risin » Martes 06 de Septiembre de 2022, 8:58

astigmata escribió:
Martes 06 de Septiembre de 2022, 8:55
El anterior lo vi por internet desde fuera de Galicia en Tvg2, el que viene no sé si lo echarán, ojalá que si.
Muchas gracias, esperemos que sigan echándolos que contra el Celta B estoy fuera y así ya arreglaba.

Avatar de Usuario
CriStO
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1289
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 14:52

Re: Derechos televisivos

Mensaje por CriStO » Martes 06 de Septiembre de 2022, 12:13

Xiximaru escribió:
Lunes 05 de Septiembre de 2022, 23:27
CriStO escribió:
Lunes 05 de Septiembre de 2022, 23:21
Alguien puede confirmar si hay alguna opción de ver Insat TV desde la TV? Ya sea una app de smart tv o Chromecast, es para una persona mayor.
Pensaches en compartir a pestaña desde google chrome?
Demasiado complicado para persona mayor :lol:

Avatar de Usuario
ResveraTroll
· solicitando se minimice ·
Mensajes: 3108
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 0:35
Ubicación: Madrid

Re: Derechos televisivos

Mensaje por ResveraTroll » Martes 06 de Septiembre de 2022, 18:33

Os recomiendo una cosa, si vuestros padres/abuelos/familiares mayores tienen portátil, instalad el Team viewer. Te ahorras varios ataques de ansiedad intentando explicar cosas de informática por teléfono :lol:

Avatar de Usuario
Filotas
· Inclonable ·
Mensajes: 3053
Registrado: Lunes 13 de Septiembre de 2010, 9:31

Re: Derechos televisivos

Mensaje por Filotas » Martes 06 de Septiembre de 2022, 19:31

Por lo menos en la App Store no está. Este fin de semana intenté lanzar la aplicación desde el chrome del movil y no hubo manera. Al final terminé viendo los píxeles de la tvg2

Avatar de Usuario
krnicero
· Forero Profesional ·
Mensajes: 586
Registrado: Lunes 20 de Febrero de 2012, 20:19

Re: Derechos televisivos

Mensaje por krnicero » Martes 06 de Septiembre de 2022, 23:19

CriStO escribió:
Lunes 05 de Septiembre de 2022, 23:21
Alguien puede confirmar si hay alguna opción de ver Insat TV desde la TV? Ya sea una app de smart tv o Chromecast, es para una persona mayor.
A ver, ten o seu aquel, eh. InStat TV ou InSports TV (son a mesma cousa) non están dispoñibles dende Android TV. Eu non vou pagar nada diso e non probei a instalalo pero teño un Chromecast con Google TV e non recordo se foi cando instalei o Kodi ou que, que había unha aplicación que non estaba dispoñible para TVs e, buscando por Internet, recomendaban instalar unha serie de cousas para poder usar ese tipo de aplicacións. O método que eu seguín, tiña estes pasos:
  1. Instalas a app Downloader. Esta app permite descargar, directamente, dunha ligazón cara ó almacenamento interno do Chromecast.
  2. Entras no Downloader e pos a ligazón de descarga da app que queiras instalar. As apps pódense descargar das webs oficiais (se as ofrecen) ou dalgunha páxina en plan Aptoide, APKPure, etc (tampouco recomendan instalar calquera cousa deses sitios polo tema dos virus...). Dáslle ó botón e descárgase. Por exemplo, dende APKPure podes descargar a app de InSports TV. Accedes a https://apkpure.com/es/insports-tv/instat.ott e, dende aí, podes descargala. Pero, se miras nesa páxina, abaixo, hai un listado das versións. Se entras nas versións (por exemplo, para a versión máis actual, a 0.2.121, entrarías nesta ligazón), podes ver que che soen dar dúas opcións de descarga: armeabi-v7a e arm64-v8a. A variante "arm64-v8a" é para dispositivos máis novos e de 64 bits. A variante "armeabi-v7a" é para dispositivos máis antigos e, polo que lin, de 32 bits. O Chromecast con Google TV, aínda que sexa un dispositivo relativamente novo e que, en teoría, emprega 64 bits, polo que comentan aquí funciona en modo 32 bits, polo que hai que escoller a versión "armeabi-v7a". Eu fíxeno así para estar máis seguro, xa que non sei se descargando directamente descarga xa esa versión ou a outra. Así que entrarías na ligazón desa versión, copiarías a ligazón de descarga e esa ligazón de descarga sería a que hai que poñer no Downloader. Pero, claro, se miras a ligazón, é longuísima. Calquera copia iso nun papel... O mellor sería que instalaras un navegador (por exemplo, o Puffin), navegaras cara esa páxina e copiaras a ligazón no portapapeis para, despois, pegala no Downloader (supoño que iso funcionaría, aínda que para as cousas que instalei eu non me fixo falla). Non se pode baixar directamente dende os navegadores porque, polo que lin, agora "capáronos" e non permiten descargar (pero se baixas non sei que versión antiga do Puffin, si que deixa descargar e aforras traballo).
  3. Para poder instalar a app hai que poder acceder ao arquivo e para iso fai falla un explorador de arquivos. A min gústame o Total Commander (non o hai para o Chromecast, así que hai que descargalo) ou, por exemplo, o AnExplorer (este si que o hai). Abres o explorador que instalaras, accedes ó arquivo da app que queres instalar e instálalo.
  4. Se a app non está dispoñible para TV Android, pode que cando a instalas o sistema non a coloque entre as aplicacións instaladas. Para poder acceder a ela, podes instalar unha aplicación que se chama Sideload Launcher. Por exemplo, se non recordo mal, para poder acceder a unha aplicación que se chamaba Set Orientation (que permite modificar a orientación da aplicación entre modo Retrato, Apaisado, etc., cando a aplicación se ve nun modo incorrecto ao non estar adaptada para Android TV) tiña que ir ó Sideload Launcher e aí si que me aparecían tódalas aplicacións que instalara e podía acceder. Igualmente, a min, polo de agora, non me fixeron falla ningunha destas dúas.
  5. Pode que che faga falla instalar algunha aplicación para poder usar o mando de xeito que na pantalla apareza un punteiro que se poida mover por toda ela e permita acceder a tódolos elementos. Eu iso non o instalei pero, por exemplo, instalei o Opera (non hai versión para Android TV) e non me deixaba acceder a diferentes partes do menú e tiven que desinstalala e instalar o Puffin (que non me gusta nada pero bueno...). Sei que hai algunha aplicación así que che permite usar un mando coma se fora un rato e poder acceder a tódalas partes da pantalla.
Ten en conta que eu daquela non tiña un adaptador USB que me permitira meter os arquivos das aplicacións nun USB e instalalos dende aí. Pero, se o tes, non che fai falla instalar o Downloader. Chegaría con instalar o explorador e acceder ao USB. O certo é que o tema do almacenamento nese Chromecast é unha eiva importante. Case que che obriga mercar un adaptador de USB. Eu merquei un en Amazon por 15 euros e funciona moi ben. Entre o Kodi e un par de aplicacións quedáronme un 500MB libres no Chromecast...

Ah! Aínda non a probei pero, aparte, instalei, usando o Downloader porque non está dispoñible dende o buscador do Chromecast, a app de Aptoide (chámase AptoideTV, aínda que tamén podes instalar a de APKPure ou así). Deste xeito, en teoría, podes descargar as aplicacións que che fagan falla e que non haxa para Android TV, directamente, sen ter que meter o arquivo da aplicación nun USB ou baixalo polo Downloader. Descárgala, vas ó explorador e instálala.

Ollo! Se baixas unha aplicación cunha extensión XAPK (por exemplo, esa de InSports de APKPure ten esa extensión) seguramente che faga falla un instalador de aplicacións que permita instalar arquivos XAPK. Non o probei pero de primeiras saíume "APKMirror Installer (Official)", que permite instalar XAPK, APK, etc (aquí un artigo sobre esa aplicación: https://www.xatakandroid.com/tutoriales ... -installer). Ademais, se usas ese instalador xa non precisas o explorador porque xa permite explorar o almacenamento para poder acceder ós arquivos a instalar.

En teoría, o proceso é semellante para calquera dispositivo con Android TV. Algúns xa terán un explorador instalado ou o que sexa pero, en principio, as cousas que hai que facer son as mesmas.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 20 invitados