Planificación 2024/2025
Re: Planificación 2024/2025
Eu non sei se Eric Puerto podería acabar de titular. Na situación en que está, con Germán e Helton diante, a priori non me importaría unha cesión. Pero tamén me parece un caso bastante particular pola idade e a posición, non me parecería estraño que se considerase positivo para el un ano traballando aquí aínda que non xogue.
En defensa, para min, fichar un central é urxente, imprescindible, vital, imperativo. O adxectivo máis grande que atopedes. Preocúpame moito que o debate sexa "oh meu deus, como facemos para xuntar aos bos arriba?" e que non haxa un CLAMOR para fichar un central das máximas garantías. Traer un defensa de nivel é o movemento máis diferencial por si só que pode facer o Deportivo no que resta de mercado, nisto non teño dúbidas. No que ten que ver coas saídas, a evidente, sobra Iano. Non prescindiría de Jaime a estas alturas. Imaxinemos unha fatalidade de lesións nun mesmo posto: prefiro ter a Jaime que ir ao mercado de futbolistas en paro. E se polo contrario non proba minuto, non se vai queixar e podemos pensalo de novo en xaneiro. En xuño e xullo quizais si podería pensar na súa saída, agora cúndeme máis que sexa o número 25 do plantel.
No medio, asumindo que chega Patiño e tamén sen asumilo (entendo a oportunidade de mercado, pero necesario non é, creo), sóbrame Hugo Rama. Non me escondo, gústame menos que cero. Non sirve para ningunha posición concreta con estabilidade, decide mal moitísimas veces... Tamén digo que non o vexo saíndo, pero para min sería ideal que marchase.
Nas bandas, o obvio é largar a Cayarga. A min gustaríame traer un extremo, pero para iso non me vale só con chimpar a Berto, creo que tamén habería que conseguir a milagre de que Davo marchase sen resultar demasiado ruinoso. Se imos traer un random tipo Quintero, pois quedo con Davo, aínda que non me entusiasme. Se non podo vender a Davo por unha cantidade apañada... pois moi bo vai ter que ser o extremo para que me cunda o exceso que supón ter aos dous e ao resto. Un pouco como con Jaime, para facer cousas raras e panic buys, quedo como estou. Que non me encanta, pero non se pode alimentar un bucle de fichar nun mercado para rescindir no seguinte.
E na dianteira, importante conseguir un dianteiro que reduza as posibilidades de insistir con Lucas aí, no posto de Alcaina que está claro que non conta. O ideal é alguén que compita a morte con Barbero, pero claro, é fácil dicilo.
En defensa, para min, fichar un central é urxente, imprescindible, vital, imperativo. O adxectivo máis grande que atopedes. Preocúpame moito que o debate sexa "oh meu deus, como facemos para xuntar aos bos arriba?" e que non haxa un CLAMOR para fichar un central das máximas garantías. Traer un defensa de nivel é o movemento máis diferencial por si só que pode facer o Deportivo no que resta de mercado, nisto non teño dúbidas. No que ten que ver coas saídas, a evidente, sobra Iano. Non prescindiría de Jaime a estas alturas. Imaxinemos unha fatalidade de lesións nun mesmo posto: prefiro ter a Jaime que ir ao mercado de futbolistas en paro. E se polo contrario non proba minuto, non se vai queixar e podemos pensalo de novo en xaneiro. En xuño e xullo quizais si podería pensar na súa saída, agora cúndeme máis que sexa o número 25 do plantel.
No medio, asumindo que chega Patiño e tamén sen asumilo (entendo a oportunidade de mercado, pero necesario non é, creo), sóbrame Hugo Rama. Non me escondo, gústame menos que cero. Non sirve para ningunha posición concreta con estabilidade, decide mal moitísimas veces... Tamén digo que non o vexo saíndo, pero para min sería ideal que marchase.
Nas bandas, o obvio é largar a Cayarga. A min gustaríame traer un extremo, pero para iso non me vale só con chimpar a Berto, creo que tamén habería que conseguir a milagre de que Davo marchase sen resultar demasiado ruinoso. Se imos traer un random tipo Quintero, pois quedo con Davo, aínda que non me entusiasme. Se non podo vender a Davo por unha cantidade apañada... pois moi bo vai ter que ser o extremo para que me cunda o exceso que supón ter aos dous e ao resto. Un pouco como con Jaime, para facer cousas raras e panic buys, quedo como estou. Que non me encanta, pero non se pode alimentar un bucle de fichar nun mercado para rescindir no seguinte.
E na dianteira, importante conseguir un dianteiro que reduza as posibilidades de insistir con Lucas aí, no posto de Alcaina que está claro que non conta. O ideal é alguén que compita a morte con Barbero, pero claro, é fácil dicilo.
Estoy un poco intranquilo con el estilo de fichajes que se está haciendo, estilo jugones, cuando tenemos que asentarnos en segunda, no quiero volver al infierno
- Kalashnikov reborn
- · Maestro Forero ·
No veo jugones de ningún tipo a Mfulu y a Petxa por decir algo.
Un arquero y tres chicos promesas. Mas un veterano que se rompe el codo de vez en cuando.
Un arquero y tres chicos promesas. Mas un veterano que se rompe el codo de vez en cuando.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Petxa si es mas perfil "panenkita", pero Mfulu escapa de ese perfil por completo.
- Everdol
- · Yo no he sido ·
- Contactar:
¿Se está haciendo una plantilla para Idiakez?
Yo creo que no. Dudo mucho de la participación del mister en los fichajes.
Es mera sensación, pero diría que se está fichando sin contar con lo que el mister quiere/pide (no digo que no esté bien...sigo pensando que no durará).
Es mera sensación, pero diría que se está fichando sin contar con lo que el mister quiere/pide (no digo que no esté bien...sigo pensando que no durará).
-
- · Converso escarolista ·
Umm pues yo creo que Escudero y Pecha encajan perfecto con la idea de Idiákez de un lateral que no sube.
Yo creo que Idiakez encantado. Le gustan los jugadores de calidad y lo ha demostrado.
El mister explicó en una entrevista(o rueda de prensa, no recuerdo bien) hace unos meses que él no participa en los fichajes más allá de pedir posición y características del jugador, que en el fútbol de ahora se hace así. Él puede decir, por ejemplo: "necesitamos un centrocampista defensivo, fuerte, alto y que vaya bien de cabeza sacando balones dentro del área" . Cosas así.Everdol escribió: ↑Miércoles 21 de Agosto de 2024, 20:29¿Se está haciendo una plantilla para Idiakez?
A ver, no busca al jugador específicamente pero me consta que siempre tiene la última palabra.
- Everdol
- · Yo no he sido ·
- Contactar:
En ese caso retiro lo dicho y me trago mis palabras.
Ah pois mira, se queren soltar a Brugui para facer sitio a algún deses, eu facíalles o favor de acollelo 

- Dukros
- · Pelirrojo Posteador ·
- Ubicación: Aunque no lo parezca, en el Foro desde tiempos de Irureta
Es que es lo suyo. Anda que no hay jugadores pedidos expresamente por entrenadores que acabaron siendo un enorme desastreMChunga escribió: ↑Miércoles 21 de Agosto de 2024, 21:07El mister explicó en una entrevista(o rueda de prensa, no recuerdo bien) hace unos meses que él no participa en los fichajes más allá de pedir posición y características del jugador, que en el fútbol de ahora se hace así. Él puede decir, por ejemplo: "necesitamos un centrocampista defensivo, fuerte, alto y que vaya bien de cabeza sacando balones dentro del área" . Cosas así.Everdol escribió: ↑Miércoles 21 de Agosto de 2024, 20:29¿Se está haciendo una plantilla para Idiakez?

- Everdol
- · Yo no he sido ·
- Contactar:
No, si yo lo decía más bien por verle un lado positivo. A mí me tarda ver a un entrenador profesional que tenga variantes ante el devenir de un partidos, agote cambios, rote y exprima la plantilla. No lo decía como reproche ni mucho menos.
Yo es que tengo un mal pálpito. Veo a la plantilla quemada en febrero.
Yo es que tengo un mal pálpito. Veo a la plantilla quemada en febrero.