Salieron cedidos Davo y Puerto, llegaron Zakaria, Denis y el serbio, y repescamos a Diego Gómez.
Noticias y comentarios: Rumores
- Dukros
- · Pelirrojo Posteador ·
- Ubicación: Aunque no lo parezca, en el Foro desde tiempos de Irureta
Re: Noticias y comentarios: Rumores
Polo que pon a reportaxe, o reserva, do reserva, do Chivas. Vamos, o típico que interesa
Hay rumores en Pontevedra de que el entrenador del Dépor para la próxima temporada puede ser Yago Iglesias.
- chaney
- · Work in progress ·
Seria un sinsentido propio de nuestros cabezas pensantes. Me lo creo.
Mejor seguimos hablando de esto en el hilo del Fabril

Me sirve para el Juvenil A
A ver, que eu non estou demasiado en contra de probar xente local, pero Yago o mais cerca que estuvo dun equipo profesional for media tempada no Zamora en primeira federacion. E que creo que nin experiencia ten sendo parte do corpo tecnico dun clube profesional.
Depois de que se quixesen traer a Saltor por levar anos traballando nun equipo grande, traerse a un amateur parece un cambio de xiro brutal
Depois de que se quixesen traer a Saltor por levar anos traballando nun equipo grande, traerse a un amateur parece un cambio de xiro brutal
Pero será para o Fabril, non?
Y cuanto cerca estuvo Gilsanz antes de coger el primer equipo?vicante escribió: ↑Sábado 19 de Abril de 2025, 22:44A ver, que eu non estou demasiado en contra de probar xente local, pero Yago o mais cerca que estuvo dun equipo profesional for media tempada no Zamora en primeira federacion. E que creo que nin experiencia ten sendo parte do corpo tecnico dun clube profesional.
Cinco anos no clube, tres ou catro no Fabril.Gus escribió: ↑Martes 22 de Abril de 2025, 15:59Y cuanto cerca estuvo Gilsanz antes de coger el primer equipo?vicante escribió: ↑Sábado 19 de Abril de 2025, 22:44A ver, que eu non estou demasiado en contra de probar xente local, pero Yago o mais cerca que estuvo dun equipo profesional for media tempada no Zamora en primeira federacion. E que creo que nin experiencia ten sendo parte do corpo tecnico dun clube profesional.
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Podemos dejar esto para rumores de verdad?
Juvenil, tercera ref y segunda refvicante escribió: ↑Martes 22 de Abril de 2025, 18:14Cinco anos no clube, tres ou catro no Fabril.Gus escribió: ↑Martes 22 de Abril de 2025, 15:59Y cuanto cerca estuvo Gilsanz antes de coger el primer equipo?vicante escribió: ↑Sábado 19 de Abril de 2025, 22:44A ver, que eu non estou demasiado en contra de probar xente local, pero Yago o mais cerca que estuvo dun equipo profesional for media tempada no Zamora en primeira federacion. E que creo que nin experiencia ten sendo parte do corpo tecnico dun clube profesional.