Comentarios generales

Comenta sobre la directiva deportivista y los responsables de la dirección deportiva
Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7522
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por nespe » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:22

Visto así douche toda a razón, ainda co 17 deberíase falar só de propostas para salvar o equipo do descenso, e lamentablemente, a única maneira que vexo e cedendo un pouco á chantaxe das hordas, polo menos durante uns meses, e cando o equipo estea salvado facer un proceso electoral ben feito.

Personalmente eu estou moi intranquilo co tema de que a nova xunta entre a mediados de Xaneiro sen tempo para maniobrar. E máis, penso que o día 17 debería entrar xa unha nova directiva "interina" (se non se pode por razóns legais) co beneplácito dos accionistas, e que empezen a traballar xa en decisión tan importantes para o futuro do clube como saber que se fai co adestrador, con Carmelo, as fichaxes...

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3589
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por xoichu » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:24

Vinnie Jones escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:12
nespe escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 13:53
A min o que me preocupa é que non hai nin rumores doutra alternativa. O final o mellor vai ser a proposta de Lendoiro dunha xunta de "unidade" para salvar o match-ball do descenso
Eu antes que aceptar coaccións prefiro calquera outra cousa. Os da paz social poden ir tomar polo cú, noutros momentos de crise ben que había que aceptar a unión e o compromiso, agora a paz social é un criterio primordial para elixir a quen quere un determinado grupo por riba de todo.

A min este discurso recórdame moitísimo á percepción de España de Vox e da dereita. A favor do Deportivo, si, pero do Deportivo que quero eu, se cambian un par de puntos xa hai ruptura social e os que o defenden son antideportivistas.
Pois eu estoy convencido de que se queremos un Depor alternativo. Non queda mais remedio que fundar litro que non aspire a xogar mais año de segunda.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12075
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por roped » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:25

Vinnie Jones escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:12
nespe escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 13:53
A min o que me preocupa é que non hai nin rumores doutra alternativa. O final o mellor vai ser a proposta de Lendoiro dunha xunta de "unidade" para salvar o match-ball do descenso
Eu antes que aceptar coaccións prefiro calquera outra cousa. Os da paz social poden ir tomar polo cú, noutros momentos de crise ben que había que aceptar a unión e o compromiso, agora a paz social é un criterio primordial para elixir a quen quere un determinado grupo por riba de todo.

A min este discurso recórdame moitísimo á percepción de España de Vox e da dereita. A favor do Deportivo, si, pero do Deportivo que quero eu, se cambian un par de puntos xa hai ruptura social e os que o defenden son antideportivistas.

Iso está moi ben, pero o conto tamén é aplicable o voso bando, vos non lle chamades antideportivistas, senón intolerantes, violentos delincuentes... pero ven sendo exactamente o mesmo, por outra parte o exemplo é moi acaido, acaso a esquerda española ten un percepción moi diferente da dereita respecto a España?, coido que non, son máis civilizados nas formas, mais no fondo sonche o mesmo, os de Podemos son tan nacionalistas españois como os de Vox, o igual que Tino e da mesmiña madeira que Lendoiro, eu nin che son español, nin milito en en ningún dos bandos da guerra civil deportivista. Matadevos.
Última edición por roped el Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:26, editado 1 vez en total.

Avatar de Usuario
Gorila Macho
· Forero Experto ·
Mensajes: 711
Registrado: Lunes 10 de Julio de 2017, 18:35

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por Gorila Macho » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:25

roped escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 11:23
Eu a quen boto en falta é o Gorila Macho en ese grupo de magníficos.
Dañe! Conchado Power y sus juicios de 35 millones de Euros

Avatar de Usuario
Vinnie Jones
· Thievysta ·
Mensajes: 2804
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 13:03
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por Vinnie Jones » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:25

nespe escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:22
Visto así douche toda a razón, ainda co 17 deberíase falar só de propostas para salvar o equipo do descenso, e lamentablemente, a única maneira que vexo e cedendo un pouco á chantaxe das hordas, polo menos durante uns meses, e cando o equipo estea salvado facer un proceso electoral ben feito.

Personalmente eu estou moi intranquilo co tema de que a nova xunta entre a mediados de Xaneiro sen tempo para maniobrar. E máis, penso que o día 17 debería entrar xa unha nova directiva "interina" (se non se pode por razóns legais) co beneplácito dos accionistas, e que empezen a traballar xa en decisión tan importantes para o futuro do clube como saber que se fai co adestrador, con Carmelo, as fichaxes...
Para min o maior erro de Zas, e mira que os ten, é o de deixar paralizado todo o proceso de contratación ata o mes que ven. Perder a posibilidade de traer a Quique, por exemplo, pode supor a diferencia entre ascender ou descender. E calquera adestrador, director deportivo ou presidente que veña, se non ten a capacidade de ver a subida de nivel que supón este tipo de incorporacións, simplemente non debería vir.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12075
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por roped » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:31

Vinnie Jones escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:25
nespe escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:22
Visto así douche toda a razón, ainda co 17 deberíase falar só de propostas para salvar o equipo do descenso, e lamentablemente, a única maneira que vexo e cedendo un pouco á chantaxe das hordas, polo menos durante uns meses, e cando o equipo estea salvado facer un proceso electoral ben feito.

Personalmente eu estou moi intranquilo co tema de que a nova xunta entre a mediados de Xaneiro sen tempo para maniobrar. E máis, penso que o día 17 debería entrar xa unha nova directiva "interina" (se non se pode por razóns legais) co beneplácito dos accionistas, e que empezen a traballar xa en decisión tan importantes para o futuro do clube como saber que se fai co adestrador, con Carmelo, as fichaxes...
Para min o maior erro de Zas, e mira que os ten, é o de deixar paralizado todo o proceso de contratación ata o mes que ven. Perder a posibilidade de traer a Quique, por exemplo, pode supor a diferencia entre ascender ou descender. E calquera adestrador, director deportivo ou presidente que veña, se non ten a capacidade de ver a subida de nivel que supón este tipo de incorporacións, simplemente non debería vir.
Home, eu quero pensar que parvos de todo non son, que isto so sexa un exemplo máis de guerra sucia entre caciques, un xeito de puteo os aspirantes o trono, supoño que o delfín de Tino virá con un par de fichaxes debaixo do brazo, e así gañar en apoio da social, que falta lle vai facer.

Avatar de Usuario
Vinnie Jones
· Thievysta ·
Mensajes: 2804
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 13:03
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por Vinnie Jones » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:41

roped escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:25
Vinnie Jones escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:12
nespe escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 13:53
A min o que me preocupa é que non hai nin rumores doutra alternativa. O final o mellor vai ser a proposta de Lendoiro dunha xunta de "unidade" para salvar o match-ball do descenso
Eu antes que aceptar coaccións prefiro calquera outra cousa. Os da paz social poden ir tomar polo cú, noutros momentos de crise ben que había que aceptar a unión e o compromiso, agora a paz social é un criterio primordial para elixir a quen quere un determinado grupo por riba de todo.

A min este discurso recórdame moitísimo á percepción de España de Vox e da dereita. A favor do Deportivo, si, pero do Deportivo que quero eu, se cambian un par de puntos xa hai ruptura social e os que o defenden son antideportivistas.

Iso está moi ben, pero o conto tamén é aplicable o voso bando, vos non lle chamades antideportivistas, senón intolerantes, violentos delincuentes... pero ven sendo exactamente o mesmo, por outra parte o exemplo é moi acaido, acaso a esquerda española ten un percepción moi diferente da dereita respecto a España?, coido que non, son máis cilizados nas formas pero os de Podemos son tan nacionalistas españois como os de Vox, o igual que Tino e da mesmiña madeira que Lendoiro, eu nin che son español, nin milito en en ningún dos bandos da guerra civil deportivista. Matadevos.
A quen chamei violento, delincuente ou intolerante? Xa que tes un discurso prefabricado, polo menos intenta non prefabricar as lecturas tamén. Nas miñas escasas intervencións sobre o tema, xa mencionei que o lendoirismo transcende amplamente aos Blues, así como a aqueles que tocan os collóns dende que non está Lendoiro. Por outra parte, o bando tinista non existe, ou é irrelevante. Tino carece de atractivo algún para aglutinar forzas tras del. Se hai bandos, que por outra parte é unha construción daqueles que promulgan o lendoirismo ou barbarie, sería entre partidarios e detractores de Lendoiro.

Pero bueno, agora deuche por definirte como equidistente (cada vez que falas de equidistancia recórdasme máis a Ciudadanos, ti verás ao que queres asemellarte :lol: ). Por eso entraches a criticar o que acabo de dicir coa túa vehemencia habitual, vinculando a miña opinión coma se fose unha persecución aos Blues que sacaches da manga. O que digo, se tes o discurso prefabricado, adáptao polo menos ao que se critica, que tampouco leva tanto.

Ao final, a equidistancia é o mesmo que definirse como apolítico, unha mentira para non querer manifestar determinadas pulsións que che aproximan máis a un bando ou a outro, por moito que non che represente ningún. Eu téñolle moitísima manía a Tino, sobre todo dende o affaire Luisinho (e dende alí a peor, pois moitas nos colou dende o minuto 1 cando non sabíamos como era), pero supoño que non querer que volva Lendoiro simplemente por contentar a un sector da afección e que deixen de dar polo cu fai que me convirta en tinista, si é que eso existe. Marabilloso argumentario.

PD: A esquerda española é igualmente española, pero eles non teñen un imaxinario propio que define o que é España como si o ten a dereita (quizais o de estadu multinacional, a tolerancia... pero bah, detalliños secundarios que só utilizan cando interesa), de aí a elección da analoxía.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12075
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por roped » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:59

Vinnie Jones escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:41
roped escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:25
Vinnie Jones escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:12
nespe escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 13:53
A min o que me preocupa é que non hai nin rumores doutra alternativa. O final o mellor vai ser a proposta de Lendoiro dunha xunta de "unidade" para salvar o match-ball do descenso
Eu antes que aceptar coaccións prefiro calquera outra cousa. Os da paz social poden ir tomar polo cú, noutros momentos de crise ben que había que aceptar a unión e o compromiso, agora a paz social é un criterio primordial para elixir a quen quere un determinado grupo por riba de todo.

A min este discurso recórdame moitísimo á percepción de España de Vox e da dereita. A favor do Deportivo, si, pero do Deportivo que quero eu, se cambian un par de puntos xa hai ruptura social e os que o defenden son antideportivistas.

Iso está moi ben, pero o conto tamén é aplicable o voso bando, vos non lle chamades antideportivistas, senón intolerantes, violentos delincuentes... pero ven sendo exactamente o mesmo, por outra parte o exemplo é moi acaido, acaso a esquerda española ten un percepción moi diferente da dereita respecto a España?, coido que non, son máis cilizados nas formas pero os de Podemos son tan nacionalistas españois como os de Vox, o igual que Tino e da mesmiña madeira que Lendoiro, eu nin che son español, nin milito en en ningún dos bandos da guerra civil deportivista. Matadevos.
A quen chamei violento, delincuente ou intolerante? Xa que tes un discurso prefabricado, polo menos intenta non prefabricar as lecturas tamén. Nas miñas escasas intervencións sobre o tema, xa mencionei que o lendoirismo transcende amplamente aos Blues, así como a aqueles que tocan os collóns dende que non está Lendoiro. Por outra parte, o bando tinista non existe, ou é irrelevante. Tino carece de atractivo algún para aglutinar forzas tras del. Se hai bandos, que por outra parte é unha construción daqueles que promulgan o lendoirismo ou barbarie, sería entre partidarios e detractores de Lendoiro.

Pero bueno, agora deuche por definirte como equidistente (cada vez que falas de equidistancia recórdasme máis a Ciudadanos, ti verás ao que queres asemellarte :lol: ). Por eso entraches a criticar o que acabo de dicir coa túa vehemencia habitual, vinculando a miña opinión coma se fose unha persecución aos Blues que sacaches da manga. O que digo, se tes o discurso prefabricado, adáptao polo menos ao que se critica, que tampouco leva tanto.

Ao final, a equidistancia é o mesmo que definirse como apolítico, unha mentira para non querer manifestar determinadas pulsións que che aproximan máis a un bando ou a outro, por moito que non che represente ningún. Eu téñolle moitísima manía a Tino, sobre todo dende o affaire Luisinho (e dende alí a peor, pois moitas nos colou dende o minuto 1 cando non sabíamos como era), pero supoño que non querer que volva Lendoiro simplemente por contentar a un sector da afección e que deixen de dar polo cu fai que me convirta en tinista, si é que eso existe. Marabilloso argumentario.

PD: A esquerda española é igualmente española, pero eles non teñen un imaxinario propio que define o que é España como si o ten a dereita (quizais o de estadu multinacional, a tolerancia... pero bah, detalliños secundarios que só utilizan cando interesa), de aí a elección da analoxía.

As túas escasas intervencións son máis que suficientes para que transmitas un gran desprezo sobre ese colectivo, incluíndo, claro está, os Blues.

O bando tinista non existe no teu matrix particular, no mundo real si.

Por outra parte Tino non precisa o apoio da maioría da masa social, bástalle con ter a maioría das accións.

Eu non me defino como equidistante, non sei canto tempo levas no foro, pero na época dourada do Lendoirismo eu xa era moi crítico con Lendoiro, as formas e as poucas gañas que tivo Tino en auditar o traballo do seu antecesor fíxome ser moi crítico con Tino desde o minuto 1 da súa presidencia, non son equidistante, nin tampouco un veleta, digo o que penso cunha mensaxe prefabricado, aínda que eu prefiro pensar que é froito dunha profundisima reflexión.

Paréceme unha gran nova que participes da terceira vía, aínda que non che vexo o suficientemente "equidistante", penso que coxeas un pouco dun lado.

P.D. a izquierdita española é moi de falar de plurinacionalidades, pero tanto che fan un POUM como un GAL, como che aplican un 155, fiate ti deles.

Avatar de Usuario
Vinnie Jones
· Thievysta ·
Mensajes: 2804
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 13:03
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por Vinnie Jones » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 15:16

roped escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:59
Vinnie Jones escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:41
roped escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:25
Vinnie Jones escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:12
nespe escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 13:53
A min o que me preocupa é que non hai nin rumores doutra alternativa. O final o mellor vai ser a proposta de Lendoiro dunha xunta de "unidade" para salvar o match-ball do descenso
Eu antes que aceptar coaccións prefiro calquera outra cousa. Os da paz social poden ir tomar polo cú, noutros momentos de crise ben que había que aceptar a unión e o compromiso, agora a paz social é un criterio primordial para elixir a quen quere un determinado grupo por riba de todo.

A min este discurso recórdame moitísimo á percepción de España de Vox e da dereita. A favor do Deportivo, si, pero do Deportivo que quero eu, se cambian un par de puntos xa hai ruptura social e os que o defenden son antideportivistas.

Iso está moi ben, pero o conto tamén é aplicable o voso bando, vos non lle chamades antideportivistas, senón intolerantes, violentos delincuentes... pero ven sendo exactamente o mesmo, por outra parte o exemplo é moi acaido, acaso a esquerda española ten un percepción moi diferente da dereita respecto a España?, coido que non, son máis cilizados nas formas pero os de Podemos son tan nacionalistas españois como os de Vox, o igual que Tino e da mesmiña madeira que Lendoiro, eu nin che son español, nin milito en en ningún dos bandos da guerra civil deportivista. Matadevos.
A quen chamei violento, delincuente ou intolerante? Xa que tes un discurso prefabricado, polo menos intenta non prefabricar as lecturas tamén. Nas miñas escasas intervencións sobre o tema, xa mencionei que o lendoirismo transcende amplamente aos Blues, así como a aqueles que tocan os collóns dende que non está Lendoiro. Por outra parte, o bando tinista non existe, ou é irrelevante. Tino carece de atractivo algún para aglutinar forzas tras del. Se hai bandos, que por outra parte é unha construción daqueles que promulgan o lendoirismo ou barbarie, sería entre partidarios e detractores de Lendoiro.

Pero bueno, agora deuche por definirte como equidistente (cada vez que falas de equidistancia recórdasme máis a Ciudadanos, ti verás ao que queres asemellarte :lol: ). Por eso entraches a criticar o que acabo de dicir coa túa vehemencia habitual, vinculando a miña opinión coma se fose unha persecución aos Blues que sacaches da manga. O que digo, se tes o discurso prefabricado, adáptao polo menos ao que se critica, que tampouco leva tanto.

Ao final, a equidistancia é o mesmo que definirse como apolítico, unha mentira para non querer manifestar determinadas pulsións que che aproximan máis a un bando ou a outro, por moito que non che represente ningún. Eu téñolle moitísima manía a Tino, sobre todo dende o affaire Luisinho (e dende alí a peor, pois moitas nos colou dende o minuto 1 cando non sabíamos como era), pero supoño que non querer que volva Lendoiro simplemente por contentar a un sector da afección e que deixen de dar polo cu fai que me convirta en tinista, si é que eso existe. Marabilloso argumentario.

PD: A esquerda española é igualmente española, pero eles non teñen un imaxinario propio que define o que é España como si o ten a dereita (quizais o de estadu multinacional, a tolerancia... pero bah, detalliños secundarios que só utilizan cando interesa), de aí a elección da analoxía.

As túas escasas intervencións son máis que suficientes para que transmitas un gran desprezo sobre ese colectivo, incluíndo, claro está, os Blues.

O bando tinista non existe no teu matrix particular, no mundo real si.

Por outra parte Tino non precisa o apoio da maioría da masa social, bástalle con ter a maioría das accións.

Eu non me defino como equidistante, non sei canto tempo levas no foro, pero na época dourada do Lendoirismo eu xa era moi crítico con Lendoiro, as formas e as poucas gañas que tivo Tino en auditar o traballo do seu antecesor fíxome ser moi crítico con Tino desde o minuto 1 da súa presidencia, non son equidistante, nin tampouco un veleta, digo o que penso cunha mensaxe prefabricado, aínda que eu prefiro pensar que é froito dunha profundisima reflexión.

Paréceme unha gran nova que participes da terceira vía, aínda que non che vexo o suficientemente "equidistante", penso que coxeas un pouco dun lado.

P.D. a izquierdita española é moi de falar de plurinacionalidades, pero tanto che fan un POUM como un GAL, como che aplican un 155, fiate ti deles.

Non te definirás como equidistante, pero acabas de dicir que nin un bando nin o outro, e non é a primeira vez, se eso non é ser equidistante xa me dirás :mepartodeti: Veña home, non me saias por aí. Entendo que non che guste ningún dos dous bandos que mencionas, máis crítico con Lendoiro ca min non o hai, e aínda que Tino coloume moitas no seu momento (a auditoría que quería facer de Lendoiro, outra máis que non lembraba), diría que por ai andarei en preferencias por el (sempre coa túa aquiescencia, claro).

A min os Blues non me caen ben, pero tampouco a federación de peñas, o sector acrítico con Tino que fai olas ou os xornalistas lambeconas que lle seguen a corrente a Lendoiro ou a Tino. En xeral, non me cae ben a maioría de axentes involucrados, por distintos motivos :lol: E neste caso, si, amoso un profundo desprezo por quen crea unha fractura social cando non manda o que eles queren, tras ter alardeado de unión e compromiso en torno á directiva noutras situacións críticas. Que lle vou facer, trago moi mal coa hipocresía.

En todo caso, gustaríame saber que é ser tinista, porque quitando catro foreiros, que representan porcentualmente o que representan, en ningún sitio percibo este bando favorable a un retorno de Tino.

Tampouco sei de que terceira vía participo, se acaso da de Tony Blair :lol: , porque polo de pronto están Cebrián & Vidal, Lendoiro, o seu Augusto fillo e pouco máis. Dan ganas de facerse do Sin Querer.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12075
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por roped » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 15:28

Non sentirse representado por ningún dos caciques con gran número de accións no peto é sinónimo de equidistancia?, pois non o sabía, serei logo equidistante.

Entendo, o cambio de discurso dos blues é hipócrita, pola contra cando os lendoiristas do pasado se fan antilendoiristas no presente, ou cando os tinistas do pasado se fan antitinistas, ou cando os lendoiristas conversos pasaron a ser tinistas e renegaron da papada suprema, para agora contemplar a volta de Lendoiro como un mal necesario, son exemplos de tolerancia froito da madurez, a xente faise maior e máis sabia, non hai máis que ler o foro.

Tino non ten porque volver, nunca marchou.

A terceira vía son eu e as miñas circunstancias. Votádeme. lol

ecp_mjb
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2406
Registrado: Martes 14 de Mayo de 2013, 0:35

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por ecp_mjb » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 16:20

Después de muchos años tengo que decir que Lendoiro vuelve a tener toda la razón. Ya le tocaba acertar una.

En un mundo civilizado esa solución ya se hubiese adoptado en mayo. Es lo normal en cualquier empresa S.A. Todos los propietarios "relevantes" tienen a alguien en el Consejo que vele por sus intereses. Alguien de Estrella, alguien de Timo, alguien de otros menores, alguno de pequeños accionistas.
Después ese Consejo nombra un director general o similar que es quien dirige el día a día, pero que tiene que rendir cuentas periódicamente ante los consejeros, que son representativos de todos los grupos de propietarios relevantes, no una vez al año ante una junta de accionistas en la que en la práctica no se puede hacer nada.

Este sistema con una junta integramente formada por gente de una misma "candidatura", que solo representan a una parte de los propietarios del club y que además tienen en contra a otra parte bastante importante, no es nada práctico ni limpio. Pero que conste que no hay consejeros "opositores" porque no quisieron. Con sus acciones Vidal podía tener 2 consejeros. Incluso Loira no estaba lejos de tener 1. Pero desde que se llegó Timo todos quisieron consejos monocolor. Algo tan estúpido como antidemocrático. No puede ser que con menos del 20% de las acciones alguien tenga control pleno del funcionamiento del club.

Ojalá se pogan de acuerdo y esa solución salga adelante. A corto plazo sería el medio y fin. Y a medio plazo deberían buscar a ese director general que cobre del club, se beneficie de sus aciertos y responda de sus errores. Ese sería el puesto para el Mauro Silva de turno.

Avatar de Usuario
Vinnie Jones
· Thievysta ·
Mensajes: 2804
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 13:03
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por Vinnie Jones » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 16:43

roped escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 15:28
Non sentirse representado por ningún dos caciques con gran número de accións no peto é sinónimo de equidistancia?, pois non o sabía, serei logo equidistante.

Entendo, o cambio de discurso dos blues é hipócrita, pola contra cando os lendoiristas do pasado se fan antilendoiristas no presente, ou cando os tinistas do pasado se fan antitinistas, ou cando os lendoiristas conversos pasaron a ser tinistas e renegaron da papada suprema, para agora contemplar a volta de Lendoiro como un mal necesario, son exemplos de tolerancia froito da madurez, a xente faise maior e máis sabia, non hai máis que ler o foro.

Tino non ten porque volver, nunca marchou.

A terceira vía son eu e as miñas circunstancias. Votádeme. lol
A cuestión é que os Blues, e non sólo eles, non cambiaron de discurso, o discurso cambiou en función do presidente deportivista, pero de estar agora Lendoiro no mando non habería "fractura social". E iso non ten nada que ver nin con madurez, nin con cambio de posición, nin con tolerancia, nin con nada.

quebec
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2797
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:29
Ubicación: Luchando contra la hiperbólica prepotencia

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por quebec » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 17:12

roped escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 11:23
Eu a quen boto en falta é o Gorila Macho en ese grupo de magníficos.
Sería el encargado de preparar los "cafelitos" para los auditores de la Liga

Avatar de Usuario
exiliado_mad
· Forero Experto ·
Mensajes: 824
Registrado: Miércoles 29 de Enero de 2014, 20:58

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por exiliado_mad » Viernes 13 de Diciembre de 2019, 17:53

Vinnie Jones escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:25
nespe escribió:
Viernes 13 de Diciembre de 2019, 14:22
Visto así douche toda a razón, ainda co 17 deberíase falar só de propostas para salvar o equipo do descenso, e lamentablemente, a única maneira que vexo e cedendo un pouco á chantaxe das hordas, polo menos durante uns meses, e cando o equipo estea salvado facer un proceso electoral ben feito.

Personalmente eu estou moi intranquilo co tema de que a nova xunta entre a mediados de Xaneiro sen tempo para maniobrar. E máis, penso que o día 17 debería entrar xa unha nova directiva "interina" (se non se pode por razóns legais) co beneplácito dos accionistas, e que empezen a traballar xa en decisión tan importantes para o futuro do clube como saber que se fai co adestrador, con Carmelo, as fichaxes...
Para min o maior erro de Zas, e mira que os ten, é o de deixar paralizado todo o proceso de contratación ata o mes que ven. Perder a posibilidade de traer a Quique, por exemplo, pode supor a diferencia entre ascender ou descender. E calquera adestrador, director deportivo ou presidente que veña, se non ten a capacidade de ver a subida de nivel que supón este tipo de incorporacións, simplemente non debería vir.
Eu agardo(cecais son moi inocente) que Carmelo (xa que non o botan parece) estea a facer o seu traballo e negocie para o mercado de inverno, e que as fichaxes as teña acordadas coa directiva entrante (ainda mais si só hai una candidatura)

Avatar de Usuario
Tizón
· Maestro Forero ·
Mensajes: 9646
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:58

Re: Elección del nuevo Consejo de Administración

Mensaje por Tizón » Sábado 14 de Diciembre de 2019, 15:14

Vidal ya no vale, es el elegido de la voz

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: Bing [Bot] y 10 invitados