Editado por Mod

7. Constituirá infracción grave y conllevará una amonestación la publicación de un mensaje que:
a) Contenga faltas de respeto e insultos.
De hecho habrá varios que sigan sin saber quien es. En el vídeo solo hablan de buen fichaje, salvo uno que dice que es zurdo. El video casi te vale para el próximo fichaje también
prey escribió: ↑Lunes 26 de Agosto de 2024, 22:33Eu vouche dar o meu punto de vista, o que non quere dicir que é o que pensa o resto da xente, claro está.
Nese vídeo vense a varios "periodistas" que saen no Chiringuito de Mega, que é un programa que vai contra tódolos valores que representa o Deportivo moderno. Fálase do fútbol das rexións fronte ó fútbol polarizado (so existe Madrid-Barça). Fálase do fútbol de supervivencia fronte ó futbol dos millóns. Fálase do fútbol, se podo dicilo, en galego (ou máis ben, representativo dunha terra bonita) fronte ó fútbol dende o prisma madrileño. Os rapaces da terra fronte a ONU. O fútbol de arraigo fronte ó fútbol comercial. En definitiva, o fútbol que che sae de dentro, que pode ser o Deportivo, o Lugo ou o equipo da túa filla, o que berras e gritas de verdade fronte ó futbol que te obligan a consumir. Ser do Deportivo, hoxe en día, significa seguir a un clube histórico e bonito, pero tamén afastarse do fútbol moderno comercial e sen sentimentos. E nese vídeo saen varios dos máximos expoñentes dese fútbol. Os apóstoles dese fútbol que tan pouco pega co Deportivo. En concreto, un Jose Luis Sánchez, que é un auténtico talibán do madridismo, manipulador e mintireiro, un verdadeiro palmeiro do Madrid.
Por facer unha comparación, inda que non sei se é a adecuada, poderías imaxinar que estas escomezando un partido político e vas con toda a túa ilusión cara diante. E de pronto, un do teu gabinete, para sair nos medios, monta un vídeo no que te felicitan polo teu proxecto Meloni, Orban, Abascal e demáis tropa. De seguro que non che senta nada ben. Benefíciate de cara á visibilidade, pero vai contra os teus valores. ¿Pareceríate ben? Bueno, ti tes a túa opinión, pero de seguro que xa poderías empatizar coa xente que non está dacordo.
Edito para dicir que todo isto non quere menospreciar ó programa. Oe, cada un se gaña a vida como pode. Cadaquen que faga o que queira. A mín gústame ver de cando en cando o Chiringuito (sobre todo, cando perde o Madrid), pero o que non me gusta é misturar o Depor con Chiringuito. Son conceptos distintos.
Que mala suerte. A mí me llamaron subnormal hace dos semanas y aquí sigo esperando a ver la sanción.Zlatan escribió: ↑Lunes 26 de Agosto de 2024, 22:52A este tremendo subnormal se le habrá venido la iluminación de que lo que más ilusión puede hacer a los deportivistas es que hablen de nosotros la panda de mononeuronales de sus colegas cavernarios. Que putisimo asco de vídeo de verdad. Quiero a este inútil fuera más pronto que tarde.
Editado por Mod
7. Constituirá infracción grave y conllevará una amonestación la publicación de un mensaje que:
a) Contenga faltas de respeto e insultos.
Imposible explicarlo mejor.Random User escribió: ↑Lunes 26 de Agosto de 2024, 23:37
Ese vídeo non é inocente. Ese vídeo é unha mensaxe oficial do Deportivo dicindo que o que mola é que os aplausadores de Florentino dediquen medio segundo suplicado a falar de nós. Ese vídeo é unha aceptación tácita dun complexo de inferioridade respecto á capital que aquí non tivemos nin nos catro anos na terceira. Ese vídeo é un paso miserable cara ser un Getafe, un club sen identidade nin amor propio.
Tampouco creo que sexa así, os periodistas eses non están no video por iso, están no video porque son os colegas do Manu Sainz. Saen porque son o grupo de amigos del e decidiron facer o video. Claro que non teñen nada que ver con nós ou a lo menos eu non coñezo nin o primeiro e así queda un tanto estrano e cutre. Agradecemos o detalle pero por favor absténganse de repetilo.Jackbast escribió: ↑Martes 27 de Agosto de 2024, 10:43Imposible explicarlo mejor.Random User escribió: ↑Lunes 26 de Agosto de 2024, 23:37
Ese vídeo non é inocente. Ese vídeo é unha mensaxe oficial do Deportivo dicindo que o que mola é que os aplausadores de Florentino dediquen medio segundo suplicado a falar de nós. Ese vídeo é unha aceptación tácita dun complexo de inferioridade respecto á capital que aquí non tivemos nin nos catro anos na terceira. Ese vídeo é un paso miserable cara ser un Getafe, un club sen identidade nin amor propio.
Estás seguro de que non están no vídeo por iso? Mira o vídeo da presentación de Obrador, a ver se hai algo que te chame a atención. O vídeo é exactamente iso e hoxe tivemos outra proba.Louie Louie escribió: ↑Martes 27 de Agosto de 2024, 12:09Tampouco creo que sexa así, os periodistas eses non están no video por iso, están no video porque son os colegas do Manu Sainz. Saen porque son o grupo de amigos del e decidiron facer o video. Claro que non teñen nada que ver con nós ou a lo menos eu non coñezo nin o primeiro e así queda un tanto estrano e cutre. Agradecemos o detalle pero por favor absténganse de repetilo.Jackbast escribió: ↑Martes 27 de Agosto de 2024, 10:43Imposible explicarlo mejor.Random User escribió: ↑Lunes 26 de Agosto de 2024, 23:37
Fai bo o video da IA co parrulo e o raposo
E que levante a man quen non botou unha lagrimilla co do pai de Charlie.
Antes do verán fixeches a mesma pregunta, eu respondinte pero non o debiches ver, non hai problema, póñocho outra vez.
Os feitos acontecidos estes últimos meses demostran que o Depor aspira a gañarse o recoñecemento e simpatía dos medios de comunicación capitalinos, pretenden deste xeito gañar presenza mediática e mellorar a imaxe do club a nivel estatal, ou iso cren eles, na miña opinión esta estratexia é errónea, dubido moito que eses xornalistas sexan os nosos mellores embaixadores, e teño claro que esta operación é incompatible con gañarse o recoñecemento e simpatía dunha parte importante do deportivismo.roped escribió: ↑Miércoles 29 de Mayo de 2024, 10:57Home pois supoño que un director de comunicación o que fai é establecer unhas estratexias, facer un plan, onde se definan as mensaxes que o club pretende transmitir o exterior, algo fundamental se temos en conta que o club na práctica é unha ferramenta meramente publicitaria de Abanca.
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 1 invitado