Medioambiente
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Re: Medioambiente
Canta xente hai encantada dos pellets. Uns inútiles e os outros uns desgraciados.
Aínda non lin a ninguén encantado con esta merda.
Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk
Inda que non queiramos recoñecelo á oposición veulle que nin pintado a mes e medio das eleccións. O que non quita que a actuación dende a Xunta sexa pésima
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Home xa. Vano publicar no twitter con emoticonos de sonrisa :lol
Por outra parte, tp teño claro canto lles vai afectar. Dos que están poñendo o berro no ceo, xa nn lles ia caer nin un voto.
La única forma que la izquierda ganó en Galicia, que yo recuerde, fue con la catástrofe del Prestige.
Ahora la izquierda compara esto al Prestige, seguro que no lo hacen para rascar, los progres no son así... Claro, claro.
Pero de esta tienen que hilar más fino, que no está el PP en el Gobierno central. Y creo que al verse afectada tb Asturias, tendría que actuar el Gobierno, y tb están sudando del tema.
Ahora la izquierda compara esto al Prestige, seguro que no lo hacen para rascar, los progres no son así... Claro, claro.
Pero de esta tienen que hilar más fino, que no está el PP en el Gobierno central. Y creo que al verse afectada tb Asturias, tendría que actuar el Gobierno, y tb están sudando del tema.
A inutilidade e a actuación do goberno é exactamente a mesma que durante o Prestige.
Medidas tarde, balóns fóra lavándose as mans e mentiras dende o primeiro día, mentiras que por sorte hoxe en día non se tardan nin un día en destapar.
Medidas tarde, balóns fóra lavándose as mans e mentiras dende o primeiro día, mentiras que por sorte hoxe en día non se tardan nin un día en destapar.
Outro iluminadomigui escribió:https://www.lavozdegalicia.es/noticia/c ... 649996.htm
"Están sacando o prestixio aos pescadores, dicindo que o peixe contamina… "
Un artigo interesante
https://www.directoalpaladar.com/actual ... -a-galicia
migui escribió: ↑Martes 09 de Enero de 2024, 17:49https://www.lavozdegalicia.es/noticia/c ... 649996.htm
El responsable del pósito local también valoró el Prestige como «a toro pasado, o mellor parón biolóxico que tivemos na historia»migui escribió: ↑Martes 09 de Enero de 2024, 17:49https://www.lavozdegalicia.es/noticia/c ... 649996.htm
Je
Hay alguien que estaría más encantado aún de otro Prestige, y no son políticos.
Bueno oh!!! Cando foi un problema a marea blanca en Galicia?
- ResveraTroll
- · solicitando se minimice ·
Pero, ¿Hay alguna idea de quién es el responsable del vertido? ¿O no se quiere saber?
ResveraTroll escribió: ↑Martes 09 de Enero de 2024, 19:55Pero, ¿Hay alguna idea de quién es el responsable del vertido? ¿O no se quiere saber?
Do artigo de Pereiro que puxen ligazón vía X.
el abogado de la compañía aseguradora comunica oficialmente la pérdida a Salvamento Marítimo (Transportes) y avisa de que ha contratado técnicos para el seguimiento del material esparcido y que está a disposición de las instituciones para pagar los costes de la limpieza (la tal disposición flaquea posteriormente, por no estar clara si la responsabilidad es de Bedeko o de Maersk, la multinacional del transporte marítimo).
Os da aseguradora deberon flipar, pasou todo o nadal e ninguén lles reclamou nada.
As redes facendo cachadas épicas.NoGarD escribió: ↑Martes 09 de Enero de 2024, 16:40A inutilidade e a actuación do goberno é exactamente a mesma que durante o Prestige.