Series

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
Andretua
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4990
Registrado: Miércoles 29 de Enero de 2020, 16:10

Re: Series

Mensaje por Andretua » Viernes 03 de Mayo de 2024, 9:35

En el documental de la misma productora daban a entender en muchas ocasiones que no habían sido los padres. Imagino que sabiendo la repercusión que va a tener está serie habrán optado por otro camino.
Bambú se adapta al morbo que venda más.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6324
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Series

Mensaje por NoGarD » Viernes 03 de Mayo de 2024, 9:57

Andretua escribió:En el documental de la misma productora daban a entender en muchas ocasiones que no habían sido los padres. Imagino que sabiendo la repercusión que va a tener está serie habrán optado por otro camino.
Bambú se adapta al morbo que venda más.
Tería que volver a velo, pero se non me equivoco coa sensación que quedara despois de ver o documental era de que contra Alfonso Basterra realmente moitas moitas probas non había.

Eu creo que quedara con dúbidas de se él tivera algo que ver despois do documental. Ou polo menos, de cómo.


Realmente na serie esa é un pouco a primeira das opcións que dan.

A min, sinceiramente a opción de que el fóra no coche e estivera na finca de Montouto e tal non me cadra, paréceme demasiado hollywoodiense pero quen sabe.



Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3907
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: Series

Mensaje por Pablo1989 » Viernes 03 de Mayo de 2024, 16:59

brunorcd escribió:
Miércoles 01 de Mayo de 2024, 21:05
Impresionantes Candela Peña y Tristán Ulloa en 'El Caso Asunta'.
Y Javier Gutiérrez

Avatar de Usuario
exiliado_mad
· Forero Experto ·
Mensajes: 850
Registrado: Miércoles 29 de Enero de 2014, 20:58

Re: Series

Mensaje por exiliado_mad » Sábado 04 de Mayo de 2024, 8:55

Pablo1989 escribió:
Viernes 03 de Mayo de 2024, 16:59
brunorcd escribió:
Miércoles 01 de Mayo de 2024, 21:05
Impresionantes Candela Peña y Tristán Ulloa en 'El Caso Asunta'.
Y Javier Gutiérrez
Yo todavía veo a Candela Peña en algunas escenas en vez de a Rosario Porto (aunque reconozco el estupendo trabajo) pero es que Tristán Ulloa ES Alfonso Basterra, es alucinante el mimetismo conseguido. Respecto a Javier Gutiérrez tiene un par de escenas alucinates (especialmente una en su oficina) pero el personaje es excesivamente "macarra" (yo creo que un juez de instrucción no puede actuar como él actúa muchas veces) lo que desvirtúa un poco su propia actuación.

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3907
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: Series

Mensaje por Pablo1989 » Domingo 05 de Mayo de 2024, 2:59

Filotas escribió:
Sábado 27 de Abril de 2024, 16:09
Me ha impactado muchísimo “mi reno de peluche” ayer me lo chimpé del tirón.

Aviso… no es una comedia aunque pudiera parecerlo.
La he terminado ahora. Bastante buena

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12189
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Series

Mensaje por roped » Lunes 06 de Mayo de 2024, 9:05

Reogalego13 escribió:
Miércoles 17 de Abril de 2024, 14:50
Lo que me sorprende es que @roped no haya comentado aún lo que le parece. Refleja lo que nos viene avisando el desde que le recuerdo.
Pois xa a vin, mola, é divertida, ten unha estética cincuenteira sorprendente, gustoume pese a que me perdín todos os guiños que seguro os "gamers" pillarán, e por suposto resúltame reconfortante que o colapsismo sexa mainstream, dito isto, todo parecido ca realidade é pura e improbabilisima coincidencia, é unha serie de pura acción e fantasía, non de ciencia ficción.

Spoiler:

O máis fantástico de todo é crer que as elites van destruír o mundo a base de petardazos nucleares, que voluntariamente van renunciar as súas vidas de luxo para pasar a vivir, ou invernar, en furados durante séculos, e todo polo ben dos seus descendentes e a promesa dun mundo mellor e máis pacífico, sen a competencia da broza da suma de pobres e clase media. Millonarios pensando a longo prazo, planificando?, imposible, son uns nazis, pero non sacrificarían xamais o presente por unha promesa de futuro mellor, se fosen bombas xenéticas que fixeran o choio en un par de días aínda, pero isto? xamais. :lol:

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11295
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Series

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 06 de Mayo de 2024, 9:26

Spoiler:
@roped as élites na serie están planificando o petardazo, pero non son eles quenes o pegan, se non os chinos. Esto na serie non queda de todo explicado, porque dan medio a entender que foron eles mesmos, pero non. Foron os chinos. As élites solo o tiñan planificado, pero adiantaronselle os chinos
Última edición por Reogalego13 el Lunes 06 de Mayo de 2024, 9:29, editado 1 vez en total.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12189
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Series

Mensaje por roped » Lunes 06 de Mayo de 2024, 9:27

Xa me estas destripando a trama, menos mal que dentro dun ano xa non me vou lembrar. lol

Tampouco é moi crible que ataquen os chineses, eles son os que mellor xogan co factor tempo.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11295
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Series

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 06 de Mayo de 2024, 9:48

roped escribió:
Lunes 06 de Mayo de 2024, 9:27
Xa me estas destripando a trama, menos mal que dentro dun ano xa non me vou lembrar. lol

Tampouco é moi crible que ataquen os chineses, eles son os que mellor xogan co factor tempo.
Bueno ho, quen tirou as bombas tampouco é realmente relevante.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12189
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Series

Mensaje por roped » Lunes 06 de Mayo de 2024, 14:00

Desculpade desvío o pero fíxome coña. Estou estudando un pouco a figura de Benito Vicetto, fillo dun contrabandista italiano, historiador, xornalista, novelista ferrolano, tamén foi soldado nas guerras carlistas, e xefe de prisións, do que se cumpren 200 anos do seu nacemento nas vindeiras semanas, o tipo era un friki da hostia, protoindependentista, liberal, no bo sentido da palabra, tiña moita imaxinación e pouco rigor científico para os estándares historiográficos contemporáneos, pero mola un magallo.

Falando dos suevos no seu II volume da Historia de GZ, equipara e pon nun plano de igualdade o catolicismo e o arrianismo, o cal ten o seu mérito na España de 1860 ( obviamente Igrexa e Estado déronlle hostias como pans, censurárono e fixéronlle a vida imposible, de feito arruinouse), en esas liñas tamén dá a súa opinión teolóxica, que podería ser perfectamente o regulamento interno de Vault-Tec:


Luego ¿que es Dios para nosotros?
El Tiempo, el epiritu del Tiempo.
Dios es la divinidad del Tiempo, esa entidad que siempre fue, aun en el caos, eso que siempre es, y eso que simpre será, aunque se aniquile todo.



http://biblioteca.galiciana.gal/gl/cata ... sicion=237

Está fetén, non me digades que non. :lol:

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11295
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Series

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 06 de Mayo de 2024, 14:15

:aplaude:

Avatar de Usuario
exiliado_mad
· Forero Experto ·
Mensajes: 850
Registrado: Miércoles 29 de Enero de 2014, 20:58

Re: Series

Mensaje por exiliado_mad » Miércoles 08 de Mayo de 2024, 12:01

Si estáis viendo "Sugar" (recomendable) os habreis quedado alucinados con el final del 6º capítulo; eso si que es un "plot twist" y lo demás son coñas :o :o

Avatar de Usuario
Marcos
· Maestro Forero ·
Mensajes: 11394
Registrado: Domingo 21 de Marzo de 2010, 14:07
Ubicación: Por el Coruña

Re: Series

Mensaje por Marcos » Viernes 17 de Mayo de 2024, 10:36

No se si alguien vio en Netflix el documental de la final de la euro England-Italia.
Bastante interesante.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados