Periodismo

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
rusalko
· Ora et labora ·
Mensajes: 8656
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 8:10

Re: Periodismo

Mensaje por rusalko » Jueves 24 de Agosto de 2017, 19:09

A mi ni se me pasa por la imaginación ofender a ninguna religión, y a mi si me ofenden como creyente.
Cada persona puede sentirse como lo dé la gana, pero a mi me insultan.

Avatar de Usuario
Traba
· Eran otros tiempos ·
Mensajes: 721
Registrado: Viernes 27 de Mayo de 2011, 14:23

Re: Periodismo

Mensaje por Traba » Jueves 24 de Agosto de 2017, 21:51

roped escribió: En España esta portada sería censurada sen lugar a dúbidas, estes pequenos detalles son os que fan de Francia a vangarda na defensa da liberdade de `pensamento e expresión a nivel mundial, o que na miña opinión vai intimamente unido a laicidade do Estado Francés, nada de caralladas aconfesionais, por iso Francia mola un pouco, e España non mola nada. :lol:
Francía é a pera das liberdades ata que toca falar da opresión dos pobos bretón, corso, vasco, etc. ;)
E non falo diso por buscarche as voltas: en Francia o laicismo republicano enmarca tanto o Concordato como as pretensións rexionalistas dentro do mesmo saco das inaceptables "revendications communautaristes".

En canto ás portadas, cada un ten a súa sensibilidade. O que non se entende é que moitos que lles fai coña a que ti pos, logo atopen "brutal" o dos buses laranxas. E que como rusalko evidencia, sentirse menospreciado por elas non é sinónimo de facherío.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12201
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Viernes 25 de Agosto de 2017, 10:17

TELC0NTAR escribió:En España no es donde un jesucridto Drag Queen ganó el concurso del carnaval de Tenerife?


No digo que su intencion sea ridiculizar a las victimas, pero creo que se centran mas en ser irreverentes que en la critica social

Non, España é onde a día de hoxe existe o delito de blasfemia.

http://www.eldiario.es/politica/archiva ... 65942.html

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12201
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Viernes 25 de Agosto de 2017, 10:44

rusalko escribió:A mi ni se me pasa por la imaginación ofender a ninguna religión, y a mi si me ofenden como creyente.
Cada persona puede sentirse como lo dé la gana, pero a mi me insultan.

A min tamén me parecen insultantes os privilexios dos que desfruta a relixión católica o igual que algúns dos seus dogmas e comportamentos, e téñome que foder.

Isto si é unha ofensa, cando menos a intelixencia:

http://www.eldiario.es/rastreador/Madri ... 92168.html

Eu non contemplo que a ofensa, eu chámolle crítica mordaz, as relixións como un dereito, senón como un deber, creo que toda persoa de ben debe facer todo o posible para desmontar o negocio das relixións, evidentemente prefiro a sátira aos asasinatos de curas de man da burguesía logo da Revolución Francesa, é antes que a sátira prefiro esta crítica ben estructurada e desenvolvida,




pero claro para que esta teña efecto o receptor ten que perder 5 minutos do seu tempo, cunha portada ofensiva chegas en 5 décimas de segundo.

Avatar de Usuario
rusalko
· Ora et labora ·
Mensajes: 8656
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 8:10

Re: Periodismo

Mensaje por rusalko » Viernes 25 de Agosto de 2017, 11:03

Cuéntaselo a ellos, yo hablo de mis sentimientos.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12201
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Viernes 25 de Agosto de 2017, 11:33

Traba escribió:
roped escribió: En España esta portada sería censurada sen lugar a dúbidas, estes pequenos detalles son os que fan de Francia a vangarda na defensa da liberdade de `pensamento e expresión a nivel mundial, o que na miña opinión vai intimamente unido a laicidade do Estado Francés, nada de caralladas aconfesionais, por iso Francia mola un pouco, e España non mola nada. :lol:
Francía é a pera das liberdades ata que toca falar da opresión dos pobos bretón, corso, vasco, etc. ;)
E non falo diso por buscarche as voltas: en Francia o laicismo republicano enmarca tanto o Concordato como as pretensións rexionalistas dentro do mesmo saco das inaceptables "revendications communautaristes".

En canto ás portadas, cada un ten a súa sensibilidade. O que non se entende é que moitos que lles fai coña a que ti pos, logo atopen "brutal" o dos buses laranxas. E que como rusalko evidencia, sentirse menospreciado por elas non é sinónimo de facherío.
Por iso digo que mola un pouco.

O laicismo republicano busca seprar Estado e Relixión, non mixtures cousas.

Outra cousa diferente é que a República Francesa sexa o paradigma do centralismo, o soño español feito realidade, pero para acadar ese nexo de unión entre os diversas nacións, que aínda existen en Francia, tiveron que embarcarse nun proxecto politico e social que aglutinara as masas, realmente o cemento que amalgou a xentiña foi poñer unha guillotina no centro de París e curtar cabezas da aristocracia civil, pero tamén da relixiosa, iso une moito, cando menos por un tempo.

Eu creo que a media dos católicos vivides bastante mellor que a media dos trans, os católicos non sufrides persecucións , discriminacións ou mesmo agresións polo feito de ser católicos, máis ben todo o cotrario, desfrutades de uns privilexios que non teñen outras persoas doutras relixións, ou os ateos e agnósticos, pola contra o colectivo LGTBI foi historicamente puteado, e aínda o é hoxe, menos é certo, pero aínda teñen os seus problemiñas. E eu ao igual que o teu deus póñome do lado dos febles. :lol:

Ezequiel 34:16

Buscarei a ovella perdida,

farei volver a extraviada,

vendarei a que ten a pata partida,

fortalecerei á feble,

pero farei que perezan a gorda e a forte.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12201
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Viernes 25 de Agosto de 2017, 11:38

rusalko escribió:Cuéntaselo a ellos, yo hablo de mis sentimientos.

Ti tes eses sentimentos porque "eles" crearon unha doutrina na que fuches educado, así que tampouco está demais que che conte a ti .

Avatar de Usuario
rusalko
· Ora et labora ·
Mensajes: 8656
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 8:10

Re: Periodismo

Mensaje por rusalko » Viernes 25 de Agosto de 2017, 12:12

Me importa muy poco lo que hagan los jerifaltes de la Iglesia católica o anglicana.
Sé lo que me enseñaron mis padres y en lo que creo.
Y sé lo que me ofende y sé lo que puede ofender a los demás.
Nadie me tiene que decir lo bueno, malo, correcto o incorrecto de mis ideas y opiniones.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12201
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Viernes 25 de Agosto de 2017, 12:49

Pois eu penso que debería importarche, a min impórtame e non pertenzo a ese club.

Persoalmente creo que o verdadeiro respeto as persoas manifestase cuestionando as súas crenzas si as consideramos trabucadas, de non facelo permitimos que viva no que consideramos un erro, e axudamos a que ese erro se propague, outra cousa é que ti me podas mandar a tomar polo cu, cousa que entendería perfectamente, pero o meu deber moral é dicirche que o mundo non se fixo en 7 días, que o rollo de Adán e Eva é un conto, bastante machista por certo, e que non existe a mínima proba de que Xesús resucitase.


Engado ilustración ofensiva cara todas as relixións de recente creación, mólame bastante.

Imagen

Avatar de Usuario
Tittyshev
· Trenista ·
Mensajes: 1146
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:35

Re: Periodismo

Mensaje por Tittyshev » Lunes 28 de Agosto de 2017, 9:22

Los niños asesinos de Ripoll, el cura madrileño, el conseller de Interior o la portavoz de la CUP forman parte del mismo ejército que levanta fronteras, que intenta hacer que solo haya una verdad frente a las muchas esquinas que la verdad tiene.
El País

https://elpais.com/elpais/2017/08/22/op ... 2.amp.html

Avatar de Usuario
Beto
· Rainer ·
Mensajes: 6319
Registrado: Miércoles 14 de Enero de 2009, 13:29

Re: Periodismo

Mensaje por Beto » Lunes 28 de Agosto de 2017, 9:24

Perdieron la decencia hace mucho tiempo y yo creo que sus lectores se dan cuenta de ello. Lo que sorprende es que no tengan la lucidez para defender las mismas ideas, legítimas, sin caer en esas miserias morales. Es asqueroso.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12201
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Lunes 28 de Agosto de 2017, 9:32

Non hai Reverte bo. Complicado ser máis miserable.

Avatar de Usuario
The Driver
· Uno del Coruña ·
Mensajes: 5299
Registrado: Jueves 01 de Noviembre de 2012, 23:27
Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol

Re: Periodismo

Mensaje por The Driver » Lunes 28 de Agosto de 2017, 10:28

Beto escribió:Perdieron la decencia hace mucho tiempo y yo creo que sus lectores se dan cuenta de ello. Lo que sorprende es que no tengan la lucidez para defender las mismas ideas, legítimas, sin caer en esas miserias morales. Es asqueroso.
Las palabras son una burrada. Yo también creo que los procesos psicológicos que llevan al nacionalismo radical, al terrorismo islámico o nazismo son muy parecidos. Aún así es muuuuy lamentable la analogía: no es lo mismo ser mezquino o vivir en una realidad paralela de buenos y malos que ser un asesino, por mucho que el nacionalismo catalán haya quedado bastante retratado estos días.

Por otro lado me acaba de sonrojar este artículo en el periódico de PRISA.
https://elpais.com/elpais/2017/08/24/op ... 91475.html

A la infumable verborrea pseudocientífica de este tipiño (nada nuevo en el gremio de los vendehumos) se añade este colofón:
Pues lo que mata no es el machismo (como tampoco mata el racismo o el islam) sino el género: es decir, la exclusión por sistema de la mujer (o del moro, el negro o el moreno) por el simple hecho de serlo.
A tomar por culo.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12201
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Lunes 28 de Agosto de 2017, 10:54

Eu creo que quen queda retratado foron os nacionalistas españois e os seus massmedia.

Ese tipiño é un prestixioso sociólogo, pero sobre todo é marxista, por iso non o entendes e o insultas.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Periodismo

Mensaje por TELC0NTAR » Martes 29 de Agosto de 2017, 0:51

vosotros aqui preocupandoos por chorradas cuando lo importante es el nuevo video de Taylor Swift

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 5 invitados