Literatura

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
diegovic
· Recién Llegado ·
Mensajes: 4
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 4:36

Re: Literatura

Mensaje por diegovic » Lunes 10 de Febrero de 2014, 19:36

Stalin escribió:
corsomoro escribió:Libros moitos, documentais esta ben o de La Muerte de Yugoslavia que esta no youtube.
Ese lo vi. Hasta fue mi hermano el autor de los subtitulos. Un poco sesgado a mi gusto, le falta mostrar los tejemanejes de Alemania para provocar la atomización de Yugoslavia.

Si quieres leer algo con enjundia sobre los Balcanes te recomiendo las obras de Francisco Veiga "La trampa balcánica" y "Slobo. Una biografía no autorizada de Slobodan Milosevic"
Hola, perdonad que mi primer post sea en este subforo. Estoy registrado desde hace tiempo pero no posteo medio por miedo a no aportar nada nuevo, medio por no ser coruñés, medio por no ir a Riazor en los últimos 13 años.

El caso es que llevo mucho tiempo detrás del libro "La trampa balcánica", pues la Yugoslavia pre y post-bélica es un tema que me tira bastante. Pregunté en varias tiendas físicas y online, y nunca encuentro este libro pues está descatalogado... Busqué en formato electrónico pero tampoco. Ni siquiera en las bibliotecas públicas/universitarias del sur de Galicia.

¿Tendrás por casualidad este libro en formato electrónico para compartirlo? ¿Sabes de algún modo para conseguirlo? La verdad es que me hace gracia que se cite aquí este libro, pues mira que pregunté por él sin éxito.

Gracias y un saludo

Avatar de Usuario
Stalin
· Pequeño Padre de los Pueblos ·
Mensajes: 25
Registrado: Miércoles 31 de Julio de 2013, 0:06

Re: Literatura

Mensaje por Stalin » Lunes 10 de Febrero de 2014, 20:02

Pues es raro que no los encontraras en las bibliotecas del sur de Galicia, porque estoy revisando el catalogo de la Red de Bibliotecas de Galicia y hay ejemplares disponibles en estas bibliotecas:

Biblioteca Pública Nodal de Vigo. Calle de Joaquín Yáñez, 6
Biblioteca Pública Nodal de Ourense, Rúa Concello, 11

Para buscar más libros, aquí tienes donde acceder al catálogo.

http://rbgalicia.xunta.es/

diegovic
· Recién Llegado ·
Mensajes: 4
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 4:36

Re: Literatura

Mensaje por diegovic » Lunes 10 de Febrero de 2014, 20:23

Stalin escribió:Pues es raro que no los encontraras en las bibliotecas del sur de Galicia, porque estoy revisando el catalogo de la Red de Bibliotecas de Galicia y hay ejemplares disponibles en estas bibliotecas:

Biblioteca Pública Nodal de Vigo. Calle de Joaquín Yáñez, 6
Biblioteca Pública Nodal de Ourense, Rúa Concello, 11

Para buscar más libros, aquí tienes donde acceder al catálogo.

http://rbgalicia.xunta.es/
Muchísimas gracias. El caso es que había preguntado hace ya tiempo en la biblioteca de Pontevedra y me dijeron que no lo tenían, ni en otras cercanas. Tampoco en el catálogo de la universidad de Vigo.

Me pasaré en breve a solicitar información para registrarme en la Rede de Bibliotecas para poder llevarme algún libro prestado.

Muchas gracias, stalin :aplaude:

Avatar de Usuario
corsomoro
· omnia sunt communia ·
Mensajes: 2796
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:27
Ubicación: Esperando a Lasarte

Re: Literatura

Mensaje por corsomoro » Lunes 10 de Febrero de 2014, 21:31

Camarada Stalin

Como se perdieron las formas :lol:

Avatar de Usuario
Stalin
· Pequeño Padre de los Pueblos ·
Mensajes: 25
Registrado: Miércoles 31 de Julio de 2013, 0:06

Re: Literatura

Mensaje por Stalin » Lunes 10 de Febrero de 2014, 21:47

Por ser la primera vez se lo paso.

Avatar de Usuario
Vinnie Jones
· Thievysta ·
Mensajes: 2804
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 13:03
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Re: Literatura

Mensaje por Vinnie Jones » Martes 11 de Febrero de 2014, 0:09

Engadir ao Pai dos pobos que hai bastantes artigos por internet do señor Veiga, toda un eminencia na transición dos Balcáns, por se interesan.

Avatar de Usuario
Stalin
· Pequeño Padre de los Pueblos ·
Mensajes: 25
Registrado: Miércoles 31 de Julio de 2013, 0:06

Re: Literatura

Mensaje por Stalin » Martes 11 de Febrero de 2014, 0:12

Agradezo a recomendación. Eu recomendolle que lea ao excelso Immanuel Wallerstein.

Avatar de Usuario
Vinnie Jones
· Thievysta ·
Mensajes: 2804
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 13:03
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Re: Literatura

Mensaje por Vinnie Jones » Martes 11 de Febrero de 2014, 1:04

Coñecíao pero nunca me adiquei a ler nada del..e polo que estou mirando parece interesantísimo todo o que di. Moitísimas grazas.

Avatar de Usuario
Stalin
· Pequeño Padre de los Pueblos ·
Mensajes: 25
Registrado: Miércoles 31 de Julio de 2013, 0:06

Re: Literatura

Mensaje por Stalin » Martes 11 de Febrero de 2014, 1:20

É o pai da teoria do sistema-mundo.

En Rebelion.org teñen una morea de artigos del. Un dos poucos alicientes polos que vou a esa páxina, porque hai cada cousa por eí. :desfaseloco:

Avatar de Usuario
Vinnie Jones
· Thievysta ·
Mensajes: 2804
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 13:03
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Re: Literatura

Mensaje por Vinnie Jones » Martes 11 de Febrero de 2014, 1:37

Baixei un par de libros seus pra o Kindle, a ver que tal están. Rebelion.org... pois é o que é....pódeslle sacar algunha cousa en claro, pero se informas así de politizado de antes... pois perdes credibilidade...

Avatar de Usuario
Stalin
· Pequeño Padre de los Pueblos ·
Mensajes: 25
Registrado: Miércoles 31 de Julio de 2013, 0:06

Re: Literatura

Mensaje por Stalin » Martes 11 de Febrero de 2014, 2:07

Precisamente eu hoxe collín na biblioteca un libro seu chamado "O futuro da civilización capitalista". É algo curto, pero condensa toda a sua teoría de forma que un pódese facer un día bastante completa dela.

¿Que libros? ¿Algún da sua serie "O moderno sistema mundial"?

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12302
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Literatura

Mensaje por roped » Martes 11 de Febrero de 2014, 10:20

En IGADI tamén escrebe ese tio, nin puto caso lle fixen, teño bastante con balcanizar España como para preocuparme dos verdadeiros Balcáns.

http://www.igadi.org/web/analiseopinion ... s-externos

Avatar de Usuario
Vinnie Jones
· Thievysta ·
Mensajes: 2804
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 13:03
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Re: Literatura

Mensaje por Vinnie Jones » Martes 11 de Febrero de 2014, 14:28

Stalin escribió:Precisamente eu hoxe collín na biblioteca un libro seu chamado "O futuro da civilización capitalista". É algo curto, pero condensa toda a sua teoría de forma que un pódese facer un día bastante completa dela.

¿Que libros? ¿Algún da sua serie "O moderno sistema mundial"?
Non, eses non os atopei todavía, pero si "Abrir as ciencias sociais". Dos sistemas-mundo so atopei algún artigo de extensión media, pero pra ir entrando na sua filosofía creo que ben valen polo de agora. A ver se atopo os que dis porque creo que pagan a pena.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12302
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Literatura

Mensaje por roped » Miércoles 02 de Abril de 2014, 12:13

Fachas son todos, pero Risco é o pai do Nacionalismo Galego de dereitas, mentres que Piñeiro é un profundo antinacionalista , anticomunista, antifranquista é tamén espía da CIA.


Alfredo Brañas é o teorico máis importante, tras Murguía claro, do rexionalismo galego, un picapleitos reaccionario, chungo.

Vázquez de Mella é xenial, e aínda máis chungo, a ti vaiche encantar.

http://hispanismo.org/politica-y-socied ... mella.html

Non me dirás que o foro non mola. :lol:

Cunqueiro ten a sona de ser un dos grandes escritores galegos do XX, o mellor para moitos, a min non me gosta e non porque sexa un traidor falanxista, Torrente tamén o foi e si que me gosta pese a que escrebía en castelán, por certo os dous eran bastantes coleguitas de Plá, vaia trio de cabróns...

Risco mola moito, é un nazi galego tremendamente culto e divertido, eu recomendaríache o "Porco de pe" que fai unha visión moi lúcida e coñeira do caciquismo galego. Tamén ten "Teoría d'o nacionalismo galego" que boa falta che fai :lol: , ou Mitteleuropa un libro de viaxes onde se ve a admiración que lle produce a Alemaña dos anos 30, como bo nazi tamén lle ía o rollo ocultista, o seu discurso para o ingreso na RAG así o demostra http://www.realacademiagalega.org/docum ... 538e8d55fb

Piñeiro foi un filósofo que teimou en regaleguizar os galegos mediante o desprezo ao nacionalismo e o marxismo, unha idea caralluda, non fixo novelas nen nada mínimamente divertido na súa vida.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12302
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Literatura

Mensaje por roped » Miércoles 02 de Abril de 2014, 12:25

Sobre Plá, recoñezo que non lin nin unha soa das súas obras, teño bastante cos fachas galegos como para extenderme polo facherío das demais nacións ibericas. Aínda así coñezo a súa traxectoria, coñezo a súa maneira de proceder de trepas mil e unha veces repetida por estes lares, e coñezo o seu pensamento reaccionario moi común entre a intelectualidade galega, que sexa culto, listo e bo escritor a min súdama.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 16 invitados