Augusto César Lendoiro

Comenta sobre los ex jugadores, ex entrenadores y ex directivos del R.C. Deportivo
Avatar de Usuario
Charly Gaul
[Mod] · Grimpeur ailé ·
Mensajes: 3515
Registrado: Domingo 08 de Mayo de 2011, 23:30
Ubicación: 43º 21' N

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por Charly Gaul » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 17:09

73 años va a cumplir y todavía sigue enredando, con la desfeita económica que dejó.

Avatar de Usuario
Mr Mojo Risin
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3014
Registrado: Miércoles 05 de Mayo de 2010, 21:17

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por Mr Mojo Risin » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 17:11

No está pendiente de la justicia por las cuentas falseadas del depor?

Avatar de Usuario
tochedios
· Forero Profesional ·
Mensajes: 464
Registrado: Lunes 20 de Octubre de 2014, 11:59

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por tochedios » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 17:12

Vuelve Lendoiro que te necesitamos!!!

:forzadepor: :forzadepor:

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3589
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por xoichu » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 17:15

Pero en que momento do cumunicado dí que se quera presentar as eleccións él?. A min paréceme que Lendoiro simplemente ve o que hai, que o clube está sen rumbo, que Tino non é capaz de dirixila nave , que non parece ter presa en poñer unha nova dirección deportiva profesional, que fai moitas parvadas, a saber por qué e que se non nos salvamos pois se montará unha gorda. Aproveita o momento para limpar a súa imaxe. ?Tanto vos sorprende.?. Como se os demáis non o fixeran constantemente (Tino incluido ainda que doutro xeito).

O que ten que facer Tino e espabilar e deixar de esconderse cada vez que veñen mal dadas, e cando remate a tempada pedir perdón por ser un bocazas e un presuntuoso. En lugar diso, o que fai e tirarse tiros no pé. E sinceiramente, se o clube sigue como ata agora, por min, que haxa eleccións canto antes. Eu votarei (salvo que me convenza a nova estructura deportiva) por calquera que non sexa Tino/palmeros asociados nin Lendoiro/Conchado/ palmeros asociados.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12207
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por roped » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 17:35

Desconcertante a mensaxe de Lendoiro. Entendo que hai 3 hipóteses posibles.

a) Chochea e pensa realmente que ten opcións de volver a presidencia.

b) Estalle facendo o traballo sucio para outro candidato.

c) Tino encomendoulle dividir a oposición e así asegurar a súa permanencia no cargo.


O que si teño claro é que este tipo de mamonadas non deberían producirse, e moito menos neste complicado intre.

Avatar de Usuario
Esmorgante
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1956
Registrado: Domingo 09 de Agosto de 2015, 15:48
Ubicación: Nel mezzo del cammin di nostra vita mi ritrovai per una selva oscura ché la diritta via era smarrita

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por Esmorgante » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 18:47

Saquea o clube deixandoo ao borde da desaparición e ainda ten a pouca vergoña de seguir facendo dano, que asuma que xa tivo o seu momento. Se sairá escollido eu xa non deixaria de ir a Riazor senon que abandono o deportivismo, teño dabondo con ver ladróns en case calquer institución e paso de seguir tragando con un mais.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3589
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por xoichu » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 18:55

roped escribió:Desconcertante a mensaxe de Lendoiro. Entendo que hai 3 hipóteses posibles.

a) Chochea e pensa realmente que ten opcións de volver a presidencia.

b) Estalle facendo o traballo sucio para outro candidato.

c) Tino encomendoulle dividir a oposición e así asegurar a súa permanencia no cargo.


O que si teño claro é que este tipo de mamonadas non deberían producirse, e moito menos neste complicado intre.
Eu penso que estas mamonadas son intranscendentes para o clube, o que divide realmente un clube son os resultados deportivos. Se non gañas e descendes, aparecen todo tipo de bacterias, larvas, virus etc etc. E normal. Ocorre en todos os fenómenos da natureza. Se non é Lendoiro será outro. Realmente importame un carallo este tema. O fundamental é a estratexia deportiva. O que transmites. Tino non transmite gran cousa. Ese e non outro e o verdadeiro problema que divide o clube. Se Tino fora un presidente íntegro, e dende un primeiro momento non fora por ahí intentando ser o que non somos, agora mesmo, poderíamos estar en segunda división, que tería a toda aficción o seu carón, Lendoiristas e non Lendoiristas. Simplemente con ser austero, tirar da canteira, e profesionalizar a dirección deportiva.

Avatar de Usuario
Marcos
· Maestro Forero ·
Mensajes: 11246
Registrado: Domingo 21 de Marzo de 2010, 14:07
Ubicación: Por el Coruña

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por Marcos » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 18:59

Lo que faltaba....

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12207
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por roped » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 21:00

xoichu escribió:
roped escribió:Desconcertante a mensaxe de Lendoiro. Entendo que hai 3 hipóteses posibles.

a) Chochea e pensa realmente que ten opcións de volver a presidencia.

b) Estalle facendo o traballo sucio para outro candidato.

c) Tino encomendoulle dividir a oposición e así asegurar a súa permanencia no cargo.


O que si teño claro é que este tipo de mamonadas non deberían producirse, e moito menos neste complicado intre.
Eu penso que estas mamonadas son intranscendentes para o clube, o que divide realmente un clube son os resultados deportivos. Se non gañas e descendes, aparecen todo tipo de bacterias, larvas, virus etc etc. E normal. Ocorre en todos os fenómenos da natureza. Se non é Lendoiro será outro. Realmente importame un carallo este tema. O fundamental é a estratexia deportiva. O que transmites. Tino non transmite gran cousa. Ese e non outro e o verdadeiro problema que divide o clube. Se Tino fora un presidente íntegro, e dende un primeiro momento non fora por ahí intentando ser o que non somos, agora mesmo, poderíamos estar en segunda división, que tería a toda aficción o seu carón, Lendoiristas e non Lendoiristas. Simplemente con ser austero, tirar da canteira, e profesionalizar a dirección deportiva.

Eu son dos críticos con Tino, xamais me convenceu, pero a mensaxe de Lendoiro da vergoña allea, Lendoiro estaría máis guapiño calado logo da desfeita que montou. É máis que Lendoiro saque a lingua a pacer o único que fai é reforzar a un Tino falto de mimos nos derradeiros intres.

A masa social deportivista está fragmentada por varios motivos, e non so en dous bandos como adoitan dicir os dous grupos máis numerosos, eu nin son tinista, nen tampouco lendoirista, e non son o único, de feito noto un importante aumento no grupo dos "non alineados".

Eu defendo unha planificación austera baseada na canteira, pero non creo que con só ñlevar iso a practica se unificara o deportivismo, o único que pode acadar iso son as vitorias, sexan como sexan, se entra a bola remátanse todos os problemas.

Avatar de Usuario
Sopa
· Acorralado ·
Mensajes: 1085
Registrado: Sábado 13 de Marzo de 2010, 1:55

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por Sopa » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 21:30

Pregunta desde la absoluta ignorancia, porque de los temas jurídicos la verdad es que no me entero de nada.

¿Actualmente Lendoiro está metido en un proceso judicial por su gestión del Deportivo? Por lo que he leído en alguna noticia antigua, fue imputado por un delito societario. No sé si esa causa sigue abierta, o si ya hay sentencia firme.

Si finalmente fuese encontrado culpable, ¿el Deportivo sería parte perjudicada o beneficiada por ese presunto delito? Porque me ha parecido entender en algún artículo que el Deportivo se había personado como acusación particular en ese caso.

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/t ... P47991.htm

Y ya por último, si a la pregunta anterior, la respuesta fuese que el Deportivo fuese perjudicado por ese presunto delito, ¿no estaría Lendoiro en una situación similar, desde el punto de vista de los juzgados, al de Munúa (por el que tanto se critica, especialmente desde cierto sector afín a Lendoiro, a la directiva actual)?

RCDpride82
· Forero Profesional ·
Mensajes: 353
Registrado: Domingo 04 de Enero de 2015, 3:30

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por RCDpride82 » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 21:41

Grande Lendoiro.

O se ha vuelto loco o le hace el juego a un tercero. Ambas opciones me gustan.

Edinho
• Trollon d'Or 2023 •
Mensajes: 9329
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:53

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por Edinho » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 21:50

Lendoiro llevo al club a la mas absoluta ruina. Cuanto mas lejos este del depor mejor.

Avatar de Usuario
Ou2
· Que duda cabe ·
Mensajes: 15274
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 23:41
Ubicación: ¿Falta mucho aún?

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por Ou2 » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 21:54

A mí me huele a este

Imagen

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7536
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por nespe » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 22:06

Ahí atrás se hablaba de 3 futuribles, Tino, Ignacio Rivera y el propio Vidal. Parece que Lendo está sondeando a ver si haría el rídiculo como en las anteriores o no.

Edinho
• Trollon d'Or 2023 •
Mensajes: 9329
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:53

Re: Augusto César Lendoiro

Mensaje por Edinho » Miércoles 07 de Febrero de 2018, 22:08

Pues para eso mil veces mejor que siga tino como presidente del depor.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 62 invitados