LFP, RFEF, CSD, FGF, AFE, etc.

Comenta sobre cuestiones de actualidad relativas al R.C. Deportivo
Avatar de Usuario
Ou2
· Que duda cabe ·
Mensajes: 13884
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 23:41
Ubicación: ¿Falta mucho aún?

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por Ou2 » Jueves 26 de Marzo de 2015, 10:52

Claro que si, pero ese no era el objeto de las críticas si no que se decía que la retirada de la pancarta fue cosa del club, después salió la info de Hermida y se le acusó de desinformar.
Al final a mi, toda esta mierda me hace que pierdan la credibilidad que pudiesem tener.

Avatar de Usuario
Marcial
· Forero Amateur ·
Mensajes: 227
Registrado: Miércoles 10 de Diciembre de 2014, 12:51

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por Marcial » Jueves 26 de Marzo de 2015, 11:09

No sé si hay alguien que ha dicho eso, pero desde luego no hemos sido la mayoría de quienes nos quejamos. Yo tengo claro que no es una decisión tomada libremente por el Club, pero también tengo claro que si no se pronuncia la está asumiendo como propia y se hace responsable de ella.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por roped » Jueves 26 de Marzo de 2015, 12:09

E que ademais teno moi doado para sacarse presión de enriba, con facer unha rolda de prensa é antes de nada pedir desculpas pola actuación que tivo o club despois do asasinato de Jimmy, despois escurrir un pouco o bulto decindo que eran momentos moi complexos e que el limitouse a actuar conforme as informacións que daban as autoridades e os medios de comunicación, que visto o visto parece que non actuaron coa profesionalidade que se lles supón. E lgo facer un segundo bnloque de explicacións co tema das novas medidas antiviolencia, deixando claro que el, nin o club, non teñen nada que ver, que é cousa da LFP, que ten as mans atadas pero que fará todo o que está na súa man para rematar coa imposición dunhas medidas de seguridade, que persoalmente considera desproporcionadas, e xa para nota, se solta a mítica de Voltaire de "Non estou dacordo co que dis, pero defenderei coa miña vida o teu dereito a expresarlo" e quedaría como un señor perante do deportivismo, supoño que a Tebas non lle faría ytanta graza, e aos medios madrileños tampouco, que lle case seguro lle colgarían o sambenito de amigo dos R/B violentos...

Tino ten que mover peza, e ten que asumir que vai deixar insatisfeita a algunha das partes, polo de agora intuese que lle importa máis a opinión das elites mesetarias, e as súas delegacións territorias, que a opinión dunha parte importante da base deportivista, escolla non moi intelixente na miña opinión e que aínda esta a tempo de rectificar.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 2826
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por xoichu » Jueves 26 de Marzo de 2015, 14:43

No puedes ir contra Madrid porque si lo hace nos mandan a la b. Es un dilema. En mi opinión, lo que tiene que hacer es esperar a que pase el temporal y hablar en secreto con los riazor blues. Pedir disculpas a la familia y dejar claro que la medida la toma la LFP, no él. Pero desde Madrid pueden exigirle declarar que está a favor de las medidas y en ese caso no queda otra que agachar las orejas. La opción catalana tendría sentido si Galicia tuviese poder pero no es el caso. Somos el eslabón más debil. Es lo que hay. Otra opción es utilizar estratwgias mafiosas para ganar poder pero Tino no tiene pinta de ser un mafioso. Al final lo que está claro es que el club podría sobrevivir sin la mitad de su afición pero no podría hacerlo sin el visto bueno de Madrid. En Madrid te hunden fácilmente a través de los arbitros, fiscalización continua etc etc.

manoloybenito
· Recién Llegado ·
Mensajes: 17
Registrado: Martes 08 de Febrero de 2011, 2:33

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por manoloybenito » Jueves 26 de Marzo de 2015, 15:39

roped escribió:E que ademais teno moi doado para sacarse presión de enriba, con facer unha rolda de prensa é antes de nada pedir desculpas pola actuación que tivo o club despois do asasinato de Jimmy, despois escurrir un pouco o bulto decindo que eran momentos moi complexos e que el limitouse a actuar conforme as informacións que daban as autoridades e os medios de comunicación, que visto o visto parece que non actuaron coa profesionalidade que se lles supón. E lgo facer un segundo bnloque de explicacións co tema das novas medidas antiviolencia, deixando claro que el, nin o club, non teñen nada que ver, que é cousa da LFP, que ten as mans atadas pero que fará todo o que está na súa man para rematar coa imposición dunhas medidas de seguridade, que persoalmente considera desproporcionadas, e xa para nota, se solta a mítica de Voltaire de "Non estou dacordo co que dis, pero defenderei coa miña vida o teu dereito a expresarlo" e quedaría como un señor perante do deportivismo, supoño que a Tebas non lle faría ytanta graza, e aos medios madrileños tampouco, que lle case seguro lle colgarían o sambenito de amigo dos R/B violentos...

Tino ten que mover peza, e ten que asumir que vai deixar insatisfeita a algunha das partes, polo de agora intuese que lle importa máis a opinión das elites mesetarias, e as súas delegacións territorias, que a opinión dunha parte importante da base deportivista, escolla non moi intelixente na miña opinión e que aínda esta a tempo de rectificar.
No entiendo como puede haber alguien que piense diferente a esto en este tema

manoloybenito
· Recién Llegado ·
Mensajes: 17
Registrado: Martes 08 de Febrero de 2011, 2:33

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por manoloybenito » Jueves 26 de Marzo de 2015, 15:45

xoichu escribió:No puedes ir contra Madrid porque si lo hace nos mandan a la b. Es un dilema. En mi opinión, lo que tiene que hacer es esperar a que pase el temporal y hablar en secreto con los riazor blues. Pedir disculpas a la familia y dejar claro que la medida la toma la LFP, no él. Pero desde Madrid pueden exigirle declarar que está a favor de las medidas y en ese caso no queda otra que agachar las orejas. La opción catalana tendría sentido si Galicia tuviese poder pero no es el caso. Somos el eslabón más debil. Es lo que hay. Otra opción es utilizar estratwgias mafiosas para ganar poder pero Tino no tiene pinta de ser un mafioso. Al final lo que está claro es que el club podría sobrevivir sin la mitad de su afición pero no podría hacerlo sin el visto bueno de Madrid. En Madrid te hunden fácilmente a través de los arbitros, fiscalización continua etc etc.
Si, si. Para cagarla como la cago en publico y medios nacionales, cual corderito y para arreglarlo, por detras.
Que asuma, por lo menos, de una puta vez

Avatar de Usuario
Tittyshev
· Trenista ·
Mensajes: 1041
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:35

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por Tittyshev » Jueves 26 de Marzo de 2015, 22:10

A ver. roped e manoloybenito, eu non defendo a Tino, estou dacordo con vós en que ogallá tiveramos unha directiva contestataria contra os abusos do Estado e da LFP, e comprometida socialmente, e abertamente galeguista, e abertamente antifascista, etc. o-ga-llá. O que pasa é que tanto a mín como a unha parte do deportivismo, rechíanos que sexa agora cando este debate sae, cando hai comunicados de RB pedindo explícitamente a dimisión de Tino, cando se lle esixen cousas que nunca se pediron durante o período de paz de Lendoiro onde o máis grave que eu escoitei dende o 98 que vou ao campo foi un "menos portugueses, más coruñeses". Período onde non creo que a madeira fose máis benévola, onde houbo denuncias, por exemplo, de retirada de estreleiras en determinadas visitas, onde houbo cargas policiais inxustificadas tanto en partidos do Depor coma no de Galiza en Riazor, cando se lle pediu á directiva desde os Blues que intercedese? cando houbo Boicot?

Eu sentíndoo moito, non podo agora que estamos ao borde do cantil, sumarme a voces que pretenden desestabilizar á diretiva por unha guerra individual. As cousas son moito máis doadas, e realmente penso que é un problema de formas porque tanto as críticas pola xestión do asasinato de Jimmy, como isto mesmo de non mollarse perante agresión á liberdade de expresión, pódense facer doutro xeito que non intoxique o ambiente como se está a facer, porque senón, os que "non temos nin puta idea", os "comepipas", o que vemos é un grupo ao que esta tempada comézalle a preocupar algo que até o cambio de directiva non lle preocupou.

Que conste que a campaña que existe contra tino en redes sociais e Radio Sandeces dende o minuto cero provócame aburrimento e desacougo cara a novas campañas, e nesta fódeme máis porque no fondo estou dacordo pero nas formas pois non.

Non sei se quedou claro, pero non vou contestar máis mensaxes que presuma que estou a favor da atitude de Tino.

cacho
· Forero Profesional ·
Mensajes: 301
Registrado: Lunes 12 de Agosto de 2013, 0:05

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por cacho » Viernes 27 de Marzo de 2015, 2:18

Eu non entendo porque criticar certas actuacións do presidente é desestabilizar. Nin tampouco porque os erros cometidos na época de Lendoiro hai que repetilos hoxe en día de novo.
E pola miña banda eu sei distinguir moi ben esas criticas da oposición absurda e sectaria a Tino. E creo que a maioría tamén.
A min criticar a Tino nalgunhas das súas decisións non me converte nin en lendoirista nin en RB nin en nada que non sexa un socio mais que en isto non está de acordó co presidente.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 2826
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por xoichu » Sábado 28 de Marzo de 2015, 10:48

FirstClass escribió:
Ou2 escribió:
a. Los soportes de gran formato, tipo pancartas o tifos que no acrediten su resistencia al fuego y que contengan mensajes violentos o intolerantes. Tendrán necesariamente que ser aprobados anticipadamente por las autoridades de cada partido, validándose un sistema de montaje y desmontaje de los mismos mediante personal identificado
Ose que resulta que esas medidas no son cosa de Tino el Inquisidor
Imagen
No te estas enterando de nada
Por favor, FristClass dime de donde sacaste ese gif, no me lo doy quitado de la cabeza. Me suena el tipo de las gafas, es de alguna peli?.

Avatar de Usuario
The Driver
· Uno del Coruña ·
Mensajes: 4817
Registrado: Jueves 01 de Noviembre de 2012, 23:27
Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por The Driver » Sábado 28 de Marzo de 2015, 11:46

El gif es de Ou2 y sí, es una obra maestra :lol:

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 2826
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por xoichu » Sábado 28 de Marzo de 2015, 16:08

Es una genialidad sin duda. :

Pero el personaje ese me suena de alguna película.
Última edición por xoichu el Lunes 30 de Marzo de 2015, 22:53, editado 3 veces en total.

Avatar de Usuario
Jes1906
[Mod]
Mensajes: 11021
Registrado: Sábado 15 de Octubre de 2011, 22:56

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por Jes1906 » Lunes 30 de Marzo de 2015, 15:31

Coruña Deportiva @Corunadeportiva · 5 min Hace 5 minutos
El presidente de la peña deportivista de Llodio nos cuenta q han tenido q cambiar sus entradas par el partido ante la Real por normas de LFP

Coruña Deportiva @Corunadeportiva · 3 min Hace 3 minutos
Deben cambiar sus entradas por localidades de la zona en la q estarán los aficionados del Depor o situarse en otra zona SIN símbolos

Avatar de Usuario
Beto
· Rainer ·
Mensajes: 5527
Registrado: Miércoles 14 de Enero de 2009, 13:29

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por Beto » Lunes 30 de Marzo de 2015, 15:36

A parte de privación injustificable bajo ningún motivo, ni siquiera de seguridad, de la libertad de los aficionados , las medidas de la LFP no solucionan ningún problema que supuestamente quieren solucionar. :?

Betty Boo
· Recién Llegado ·
Mensajes: 45
Registrado: Jueves 31 de Octubre de 2013, 13:09

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por Betty Boo » Lunes 30 de Marzo de 2015, 17:39

No me hagáis mucho caso, pero creo que eso está copiado de la Premier. Lo cual tampoco justifica nada, claro.

Avatar de Usuario
Tittyshev
· Trenista ·
Mensajes: 1041
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:35

Re: LFP, RFEF, FGF, AFE, etc.

Mensaje por Tittyshev » Lunes 30 de Marzo de 2015, 17:51

Non sei se sería pactado con Tino, pero a mín hai dous anos, en San Mamés non me venderon unha entrada por levar a camisola do Depor.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 8 invitados