Estadio Abanca Riazor

Comenta sobre cuestiones de actualidad relativas al R.C. Deportivo
Iper
· Forero Experto ·
Mensajes: 681
Registrado: Martes 09 de Febrero de 2021, 4:01

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Iper » Martes 14 de Mayo de 2024, 0:49

para mi lo del arraigo no es negociable, es un deber del club mantenerse siempre aqui.

dicho esto, lo de los 40 años me parece logico.
lo del derecho de explotacion economico me parece razonable, pero hay que negociarlo para que el ayuntamiento tambien tenga derecho a realizar eventos en el estadio.

y bueno, lo demas, pues aun tendria que verlo.

veo facil llegar a un acuerdo que beneficie a todos

Avatar de Usuario
Kalashnikov reborn
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1867
Registrado: Lunes 19 de Abril de 2021, 21:52

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Kalashnikov reborn » Martes 14 de Mayo de 2024, 0:55

Iper escribió:
Martes 14 de Mayo de 2024, 0:49
para mi lo del arraigo no es negociable, es un deber del club mantenerse siempre aqui.

dicho esto, lo de los 40 años me parece logico.
lo del derecho de explotacion economico me parece razonable, pero hay que negociarlo para que el ayuntamiento tambien tenga derecho a realizar eventos en el estadio.

y bueno, lo demas, pues aun tendria que verlo.

veo facil llegar a un acuerdo que beneficie a todos
El arraigo se refiere a la empresa o persona de la que depende el Deportivo, entiendo.

Avatar de Usuario
Bartok
· Bilardista ·
Mensajes: 2290
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:18

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Bartok » Martes 14 de Mayo de 2024, 6:33

Eu non vexo que dereitos deba ter o Concello para organizar nada en Riazor, por moito que sexa da súa propiedade. É como se ti alugas un piso e o dono gárdase o dereito a facer festas nel cando lle pete. E xa non digamos se falamos de macroconcertos, que o único que fan é estragar o céspede. Un estadio de fútbol é para xogar ao fútbol e xa. Abanca son de todo menos santos, pero o Concello, con esta alcaldesa ao fronte, é unha desgracia para a cidade, onde a deixadez é a sua forma de governo. Nunca A Coruña estivo tan sucia nos seus barrios, polos que da literalmente noxo pasar, con numerosos problemas de convivencia que fan que as peores épocas dos 80 sexan unha broma. Non hai ambición de medrar nin de buscar o benestar para os cidadáns. É moi triste presenciar semellante decadencia.

Avatar de Usuario
Galahad
· habeas corpus ·
Mensajes: 586
Registrado: Martes 01 de Noviembre de 2011, 19:34
Ubicación: Érase unha PIÑA á beira do mar...

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Galahad » Martes 14 de Mayo de 2024, 7:28

Bartok, acabas de poñer a palabra máis indicada do camiño que leva a Coruña liderada por esta alcaldesa: decadencia. Esa é a p... realidade da cidade a día de hoxe.

Sen meterme máis en política, que xa ten o seu fío, súrxeme a dúbida de por qué o convenio do estadio acarrea tanta controversia pero a cesión do porto á fundación MOP se fixo con tanta axilidade. Que non se me interprete mal, estou moi dacordo con ese uso do porto. Unha actividade que pon máis no foco á cidade no plano cultural e que move a economía ó mesmo tempo (a última expo debeu ter arriba de 100.000 visitantes). O que me chama a atención é que co estadio haxa tanta problemática cando o Depor leva poñendo á Coruña no mapa décadas e move a economía como ningunha outra actividade, pública ou privada, na cidade. O domingo podía haber pola Coruña adiante 70-80 mil persoas levantando a hostelaría a pulso e concienzudamente...

Avatar de Usuario
Marcos
· Maestro Forero ·
Mensajes: 10225
Registrado: Domingo 21 de Marzo de 2010, 14:07
Ubicación: Por el Coruña

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Marcos » Martes 14 de Mayo de 2024, 7:48

Lo que apunta Bartok es bastante cierto.Coruña tiene barrios que claman al cielo y no creo que sea una ciudad de las "pobres" precisamente.
Y yo creo que se llegará a un acuerdo.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por roped » Martes 14 de Mayo de 2024, 9:11

Bartok escribió:
Martes 14 de Mayo de 2024, 6:33
Eu non vexo que dereitos deba ter o Concello para organizar nada en Riazor, por moito que sexa da súa propiedade. É como se ti alugas un piso e o dono gárdase o dereito a facer festas nel cando lle pete. E xa non digamos se falamos de macroconcertos, que o único que fan é estragar o céspede. Un estadio de fútbol é para xogar ao fútbol e xa. Abanca son de todo menos santos, pero o Concello, con esta alcaldesa ao fronte, é unha desgracia para a cidade, onde a deixadez é a sua forma de governo. Nunca A Coruña estivo tan sucia nos seus barrios, polos que da literalmente noxo pasar, con numerosos problemas de convivencia que fan que as peores épocas dos 80 sexan unha broma. Non hai ambición de medrar nin de buscar o benestar para os cidadáns. É moi triste presenciar semellante decadencia.
O símil máis acaído sería o dun propietario que lle deixa de balde o piso en pleno centro da Coruña a un íntimo amigo a condición de poder facer uso del unha vez o ano, este, farto de recibir esa visita inoportuna, e aturar prohibicións como subarrendar habitacións, ofrecese a pagar un alugueiro de 200 pavos, 400 cando acade un choio mellor. A algúns pareceralles xusto, a min non.

Coido que non te lembras moi ben dos 80.

Iper
· Forero Experto ·
Mensajes: 681
Registrado: Martes 09 de Febrero de 2021, 4:01

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Iper » Martes 14 de Mayo de 2024, 9:12

no soy yo precisamente fan de la PSOE ni peco de fan de la inutil de Ines Rey, pero para mi el ayuntamiento si tiene derecho a utilizar el estadio para hacer eventos, eso si, ha de ser en colaboracion con el club de forma que no se molesten las actividades del depor ni se cause perjuicio.
pero para mi es totalmente legitimo utilizar dicha infraestructura para organizar ya sea conciertos o eventos de X tipo, para ello se debe establecer un rango de fechas, dias, y condiciones, etc... Ademas, esto lo pienso aun mas claramente tras una posible reforma para el mundial, donde los conciertos que se podrian hacer serian aun mas tochos.

Avatar de Usuario
Mr Mojo Risin
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2974
Registrado: Miércoles 05 de Mayo de 2010, 21:17

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Mr Mojo Risin » Martes 14 de Mayo de 2024, 9:17

Iper escribió:
Martes 14 de Mayo de 2024, 9:12
no soy yo precisamente fan de la PSOE ni peco de fan de la inutil de Ines Rey, pero para mi el ayuntamiento si tiene derecho a utilizar el estadio para hacer eventos, eso si, ha de ser en colaboracion con el club de forma que no se molesten las actividades del depor ni se cause perjuicio.
pero para mi es totalmente legitimo utilizar dicha infraestructura para organizar ya sea conciertos o eventos de X tipo, para ello se debe establecer un rango de fechas, dias, y condiciones, etc... Ademas, esto lo pienso aun mas claramente tras una posible reforma para el mundial, donde los conciertos que se podrian hacer serian aun mas tochos.
Y así está puesto en el convenio.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por roped » Martes 14 de Mayo de 2024, 9:27

Galahad escribió:
Martes 14 de Mayo de 2024, 7:28
Bartok, acabas de poñer a palabra máis indicada do camiño que leva a Coruña liderada por esta alcaldesa: decadencia. Esa é a p... realidade da cidade a día de hoxe.

Sen meterme máis en política, que xa ten o seu fío, súrxeme a dúbida de por qué o convenio do estadio acarrea tanta controversia pero a cesión do porto á fundación MOP se fixo con tanta axilidade. Que non se me interprete mal, estou moi dacordo con ese uso do porto. Unha actividade que pon máis no foco á cidade no plano cultural e que move a economía ó mesmo tempo (a última expo debeu ter arriba de 100.000 visitantes). O que me chama a atención é que co estadio haxa tanta problemática cando o Depor leva poñendo á Coruña no mapa décadas e move a economía como ningunha outra actividade, pública ou privada, na cidade. O domingo podía haber pola Coruña adiante 70-80 mil persoas levantando a hostelaría a pulso e concienzudamente...

Vaia por diante que a min o do porto tampouco me gusta, en realidade non me gusta a "colaboración público-privada" en xeral como colectivista que son, gústame máis que o privado pague impostos aquí e non en Países Baixos, e co recadado sexan as institucións públicas quen deseñen os programas culturais, sanitarios, sociais... e non dependamos dos gustos e intereses dun único individuo, por moita pasta que este teña.

En este caso en particular a iniciativa paréceme unha pijotada cosmopaleta que pouco ten que ver ca verdadeira cultura e arte, de feito eu diría que é todo o contrario, pero para gustos cores.

Dito isto, a concesión no porto é por 6 anos, e a institución que a outorga é Consello de Administración do Porto da Coruña, formado por 16 conselleiros, soamente 1 deses conselleiros depende do concello, o fenómeno de Lage Tuñas, que por certo, non vive os seus mellores momentos o ser purgado por Besteiro, con razón na miña opinión.

Avatar de Usuario
Galahad
· habeas corpus ·
Mensajes: 586
Registrado: Martes 01 de Noviembre de 2011, 19:34
Ubicación: Érase unha PIÑA á beira do mar...

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Galahad » Martes 14 de Mayo de 2024, 9:32

roped escribió:
Martes 14 de Mayo de 2024, 9:27
Galahad escribió:
Martes 14 de Mayo de 2024, 7:28
Bartok, acabas de poñer a palabra máis indicada do camiño que leva a Coruña liderada por esta alcaldesa: decadencia. Esa é a p... realidade da cidade a día de hoxe.

Sen meterme máis en política, que xa ten o seu fío, súrxeme a dúbida de por qué o convenio do estadio acarrea tanta controversia pero a cesión do porto á fundación MOP se fixo con tanta axilidade. Que non se me interprete mal, estou moi dacordo con ese uso do porto. Unha actividade que pon máis no foco á cidade no plano cultural e que move a economía ó mesmo tempo (a última expo debeu ter arriba de 100.000 visitantes). O que me chama a atención é que co estadio haxa tanta problemática cando o Depor leva poñendo á Coruña no mapa décadas e move a economía como ningunha outra actividade, pública ou privada, na cidade. O domingo podía haber pola Coruña adiante 70-80 mil persoas levantando a hostelaría a pulso e concienzudamente...

Vaia por diante que a min o do porto tampouco me gusta, en realidade non me gusta a "colaboración público-privada" en xeral como colectivista que son, gústame máis que o privado pague impostos aquí e non en Países Baixos, e co recadado sexan as institucións públicas quen deseñen os programas culturais, sanitarios, sociais... e non dependamos dos gustos e intereses dun único individuo, por moita pasta que este teña.

En este caso en particular a iniciativa paréceme unha pijotada cosmopaleta que pouco ten que ver ca verdadeira cultura e arte, de feito eu diría que é todo o contrario, pero para gustos cores.

Dito isto, a concesión no porto é por 6 anos, e a institución que a outorga é Consello de Administración do Porto da Coruña, formado por 16 conselleiros, soamente 1 deses conselleiros depende do concello, o fenómeno de Lage Tuñas, que por certo, non vive os seus mellores momentos o ser purgado por Besteiro, con razón na miña opinión.
Trabúcaste nunha cousa, Lage Tuñas non depende do concello. Lage Tuñas É o concello.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por roped » Martes 14 de Mayo de 2024, 9:40

Pode que iso fose certo ata agora, veremos que pasa no futuro. En todo caso no porto non manda un carallo.

Avatar de Usuario
Mr Mojo Risin
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2974
Registrado: Miércoles 05 de Mayo de 2010, 21:17

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Mr Mojo Risin » Martes 14 de Mayo de 2024, 9:43

Balaidos: 1999-2034, 0€

El Toralín: 2009-2044, 0€

Carlos Tartiere: 2019-2039, 1€

El Molinón: 2017-2047, 0€

Nuevo José Zorrilla: 1997-2037, 115.000€ anuales

El Sardinero: 1983-indefinido, 0€

Anduva: 2014-2039, 0€

Anoeta: 1993-2033, 229.000€ anuales

El Sadar: 2015-2045, 0€

Montilivi: 2018-2068, 197.929€ anuales

San Mamés: 2013-2063, 500.000€ anuales


El Villano de Escotet.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por roped » Martes 14 de Mayo de 2024, 9:47

O caso é que o concello non lle pide un céntimo, nin gaña absolutamente nada con esta polémica, que un banqueiro pretenda pagar por algo que ten de balde non che parece cando menos sospeitoso?.
Última edición por roped el Martes 14 de Mayo de 2024, 9:59, editado 1 vez en total.

Avatar de Usuario
Bartok
· Bilardista ·
Mensajes: 2290
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:18

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Bartok » Martes 14 de Mayo de 2024, 9:59

roped escribió:
Martes 14 de Mayo de 2024, 9:11
Bartok escribió:
Martes 14 de Mayo de 2024, 6:33
Eu non vexo que dereitos deba ter o Concello para organizar nada en Riazor, por moito que sexa da súa propiedade. É como se ti alugas un piso e o dono gárdase o dereito a facer festas nel cando lle pete. E xa non digamos se falamos de macroconcertos, que o único que fan é estragar o céspede. Un estadio de fútbol é para xogar ao fútbol e xa. Abanca son de todo menos santos, pero o Concello, con esta alcaldesa ao fronte, é unha desgracia para a cidade, onde a deixadez é a sua forma de governo. Nunca A Coruña estivo tan sucia nos seus barrios, polos que da literalmente noxo pasar, con numerosos problemas de convivencia que fan que as peores épocas dos 80 sexan unha broma. Non hai ambición de medrar nin de buscar o benestar para os cidadáns. É moi triste presenciar semellante decadencia.
O símil máis acaído sería o dun propietario que lle deixa de balde o piso en pleno centro da Coruña a un íntimo amigo a condición de poder facer uso del unha vez o ano, este, farto de recibir esa visita inoportuna, e aturar prohibicións como subarrendar habitacións, ofrecese a pagar un alugueiro de 200 pavos, 400 cando acade un choio mellor. A algúns pareceralles xusto, a min non.

Coido que non te lembras moi ben dos 80.

É certo. Non me lembro dos 80 porque son nado no 85. Pero si me lembro dos seus estertores perfectamente. De como ía a adestrar co Imperátor ao campo da Grela II, onde hoxe está a infame Estrella Galicia, por un camiño sembrado de xeringas, por exemplo. Tamén lembro perfectamente como medrou a cidade neses anos, nos que, por certo, o Dépor tivo moito que ver a nivel social; como era vivir sen prácticamente delincuencia nas rúas, como estaban de limpas as beirarrúas, como había un sentimento de facer da Coruña un lugar memorable. Nos últimos 15 anos, cada vez que vou, por máis ou menos tempo, atopo a cidade moito peor en todos os sentidos e xa non digamos a nivel de inseguridade. E non falo polo que se lee nos xornais, senón polo que sufren ou sufriron directamente os meus achegados e seres queridos: roubos, agresións que derivaron en osos fracturados, convivencia infernal entre veciños etc

A min A Coruña dóeme porque é, xunto con Ponteceso, o meu lugar no mundo e a falta de visión, compromiso e sentimento que amosa o Concello para co Deportivo neste asunto do convenio non é máis que unha mostra da súa neglixencia, de que os intereses sociais non son nada para eles, que só pensan en chupar ata a derradeira pinga de sangue da cidade en prol do seu cu. Dame noxo, absolutamente noxo profundo Inés e a súa banda, como antes me deron os Ferreiro, Negreira ou Losada. Sempre Coruña o nel.

Lasarte
· Premier League ·
Mensajes: 6818
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:40
Ubicación: Sacando el machete

Re: Estadio Abanca Riazor

Mensaje por Lasarte » Martes 14 de Mayo de 2024, 10:47

Aunque fuera por simple cortesía, el club tendría que haber acudido al acto del concello. Después que se maten entre ellos por el convenio.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 6 invitados